Модифікована программа з української мови
Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) |
Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) |
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу)) |
Вступ. Добукварний період.
Буквений період. Вивчення звуків і букв. Написання великих і малих букв. Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв’язного мовлення. Звуковий аналіз слів. Письмо під диктовку. Читання складів, слів, речень. |
Учні знають букви, читають склади . слова , речення.
|
Отримає початкові поняття з теми. Визначає, де діти грають, які є овочі і фрукти, види транспорту (показує у «Букварі») Виконує за допомогою вчителя графічні вправи
Показує букви А, У, О, И,М,І. та слова на ці букви. Виконує за допомогою вчителя графічні вправи та пише букви а, у, и. м. і.
|
І семестр. Вступ. Добукварний період. 1.Вступ. Ознайомлення з «Букварем». 2.Письмове приладдя. Постава під час письма. Розташування зошита на парті. 3. Слово, що відповідає на питання що? хто? 4.Знайомство з розліновкою зошита. 5. Слово, що відповідає на питання який? що робить? 6.Речення 7.Робота з дитячою книжкою. «Ріпка» с.6-7 8.Робота за «Букварем»: -дитячі ігри с.4-5 -природа навколо нас -овочі і фрукти с.10-11 - тварини с.12-15 - транспорт с.16-17 9.Графічні вправи ( розвиток дрібної моторики) Всього 60 уроків Буквений період. ІІ семестр. 1.Буква і звук А с.20-21 2.Буква і звук У с.22-23 3. Буква і звук О с.24-25 4. Повторення букв і звуків А,У,О 5.Буква И с.26-27 6.Буква М Склади с.28-29 7.Буква І с.30-31 8. Повторення букв И, М, І 9.Узагальнення за рік 10. Графічні вправи (розвиток вміння тримати ручку, олівець) - письмо паличок довгих і коротких - письмо овалу великого і малого - письмо похилих - письмо похилої з заокругленням -письмо елементів і букви а - письмо елементів і букви у - письмо елементів і букви и - письмо елементів і букви м - письмо букви і 11. Узагальнення за рік
Всього 73 урока
|
Модифікована программа з математики
Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) |
Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко) |
Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу) |
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
Властивості та відношення предметів 1.Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом, приладдям. 2.Спільні і відмінні ознаки предметів. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії. 3.Форма. розмір, колір. Об’єднання предметів за певною ознакою. 4.Лічба.Розташування предметів у просторі. 5.Підготовчі вправи до написання цифр. Графічні вправи 6.Лічба «багато», «мало»
Числа 1-10. 1.Число і цифра 1 Написання цифри. 2.Один, Багато 3.Число і цифра 2 Написання цифри. 4.Пряма. Відрізок 5.Число і цифра 3. Написання цифри. 6.Розпізнавання геометричних фігур 7. Порівняння чисел 8.Число і цифра 4 Написання цифри. 9.Склад числа 2.3,4 10.Число і цифра5.Кількісна і порядкова лічба. 11.Додавання чисел 12.Склад числа 5. Написання цифри. 13.Число і цифра 6. Написання цифри. 14. Число і цифра 7 Написання цифри. 15. Число і цифра 8. Написання цифри. Порівняння довжин відрізків 16.Число 10. Склад числа 10.Порівняння кількості об’єктів 17.Віднімання чисел 18.Число і цифра 0 19. Сантиметр 20.Узагальнення й систематизація знань.
|
Учні вільно зошитом, приладдям. Знають спільні і відмінні ознаки предметів. Рахують Відрізняють , де пряма, крива і ламана лінії, форму. розмір, колір фігур, об’єднують предмети за певною ознакою.
Відрізняють числа, рахують, додають і віднімають, знають склад числа, пишуть всі цифри. Порівнюють відрізки, об’єкти, визначають довжину у сантиметрах. |
І семестр. Властивості та відношення предметів 1.Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом, приладдям. 2.Спільні і відмінні ознаки предметів. 3.Форма. розмір, колір. 4.Лічба.Розташування предметів у просторі. 5.Підготовчі вправи до написання цифр. Графічні вправи 6.Лічба , «багато», «мало», «великий», «малий». 7. Лічба у межах 1-3 8.Порівняння предметів 9. Круг, квадрат 10.Трикутники 11. Порівняння геометричних фігур 12.Число і цифра 1
ІІ семестр Числа 1-10. 1.Число і цифра 1 2. Написання цифри. 3.Один, Багато 4.Число і цифра 2 5. Написання цифри. 6.Пряма 7.Число і цифра 3. 8. Написання цифри. 9.Розпізнавання геометричних фігур 10. Порівняння чисел 11.Число і цифра 4 12. Написання цифри. 13.Число і цифра5. 14.Написання цифри. 15.Число і цифра 6. 16. Написання цифри. 17. Число і цифра 7. 18.Написання цифри. 19. Число і цифра 8. 20.Написання цифри. 21.Число 10. 22.Написання числа 10. 23.Порівняння кількості об’єктів 24.Узагальнення й систематизація знань.
|
У підручнику впізнає цифри 1,2.3. круг та квадрат. Розріз- няє поняття великий і малий Виконує графічні вправи за допомогою вчителя : коло, квадрат.
Розрізняє цифри 1-10. За допомо- гою вчителя пише їх, розпізнає геометричні фігури |
Модифікована программа з предмета
«Я досліджую світ»
Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) |
Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко) |
Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу) |
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
Я і моя школа Я- школяр. Я – школярка 1.Я і моя школа 2.Ми – однокласники 3.Чому треба дотримуватись розпорядку дня. 4.Моя постава – моє здоров’я. 5. Охайність та особиста гігієна. Я і навколишній світ 1. Спостереження. Явища природи: - листопад - дощ - сніг - веселка
Я і мої можливості 1.Хто я? Який я? 2.Як я росту 3.Як я пізнаю навколишній світ 4. Органи чуття. 5.Очі – орган зору. 6. Чи можна все побачити за допомогою очей 7. Вуха – орган слуху 8. Чи можна все почути за допомогою вух 9.Шкіра- орган дотику 10.Ніс- орган нюху 11. Язик- орган смаку 12.Міні –проект «Органи чуття» 13. Узагальнення з теми |
Вироблення навичок комунікації. дотримання режиму дня, гігієнічних навичок.
Проведення дослідів і спостережень за явищами природи.
Розвиток логічного мислення. Демонстрація сприйняття навколишнього за до помогою органів чуття. Розвиток вміння працювати у команді. |
І семестр. Я і моя школа Я- школяр. Я – школярка 1.Я і моя школа 2.Ми – однокласники 3.Чому треба дотримуватись розпорядку дня. 4.Моя постава – моє здоров’я. 5. Шкільне приладдя 6.Охайність та особиста гігієна. Я і навколишній світ 1.Явища природи: - листопад - дощ -сніг - веселка 2. Одяг. 3. Узагальнення вивченого.
ІІ семестр. Я і мої можливості 1.Хто я? Який я? 2.Як я росту 3.Як я пізнаю навколишній світ 4. Органи чуття. 5.Очі – орган зору. 6. Вуха – орган слуху 7.Шкіра- орган дотику 10.Ніс- орган нюху 11. Язик- орган смаку 12.Міні –проект «Органи чуття» 13. Узагальнення за ІІ семестр.
|
Вміє показати на картках явища природи і предмети одягу.
Показує всі органи чуття. Вміє визначити, який орган за яке сприйняття відповідає . |
Модифікована программа з
образотворчого мистецтва
Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) |
Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко) |
Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу) |
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
1.Перший раз у перший клас. Організація робочого місця 2.Мої друзі. Лінії: пряма, ламана. Подарунок другові. 3.Моє довкілля. Контур 4.Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу.
1.Різні барви у природи..Зима. 2.Зимові ритми. Сніжинки 3.Святкові перетворення. Сніговик 4.Зимові свята. Ялинка. 5. Радійте, свято йде!.Листівка. 6. Мій ляльковий світ. Композиції 7. Дитячі захоплення. Дивомашини 8. Моя Україна багата й гостинна. Робота з пластиліном 9. Краса рідної землі. |
Розвиток уяви, фантазії, вміння виконувати прості за формою предмети
Розвиток уяви, фантазії, вміння виконувати прості за формою предмети, композиції, диво - машини.
|
І семестр. 1.Перший раз у перший клас. Організація робочого місця 2.Мої друзі. Лінії: пряма, ламана. Подарунок другові. 3.Моє довкілля. Контур 4.Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. 5. Контурне малювання. 6. Зафарбовування контурів малюнків.
ІІ семестр 1.Різні барви у природи. Зима. 2.Зимові ритми. Сніжинки 3.Святкові перетворення. Сніговик 4.Зимові свята. Ялинка. 5. Радійте, свято йде! Листівка до 8 березня 6. Весна. Дерево з листям 7. Весна . Річка. 8. Моя Україна багата й гостинна. Робота з пластиліном 8. Контурне малювання. Зафарбовування контурів малюнків. 9.Узагальнення
|
Розвиток вміння тримати олівець у руці
Розвиток вміння тримати олівець у руці |
Модифікована программа з
трудового навчання
Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) |
Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко) |
Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріал |
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
1.Організація робочого місця. 2. Папір та його призначення 3.Різання паперу. «Сонечко» 4. Рвання паперу. Аплікація «Дерево» 5. Різання паперу. Гра «Танграм» 6.Природні матеріали рідного краю. Аплікація з листя 7.Робота з природними матеріалами. 8. Аплікація з паперу: Ялинка, снігурик, зима.
1.Аплікація з паперу. Натюрморт. 2. Виготовлення закладки для книжки 3.Аплікація «Грибочки» 4.Аплікація «Смачні фрукти» 5.Аплікація «Весела гусінь» 6.Аплікація «Пейзаж» 7 Аплікація «Весела багатоніжка» 8. Ознайомлення з технікою оригамі..»Собачка» 9.Прикраси з паперу. »Синичка» 10. Прикраси з паперу. «Квіти» 11. Прикраси з паперу2 Вітальна листівка»
|
Розвиток вміння працювати з різними матеріалами та різним приладдям.
Розвиток вміння працювати з різними матеріалами та різним приладдям. Ознайомлення з новими техніками та інструктивними картками. |
І семестр. 1.Організація робочого місця. 2. Папір та його призначення 3.Різання паперу. «Сонечко» Рвання паперу. Аплікація «Дерево» 4.Природні матеріали рідного краю. Аплікація з листя 5.Робота з природними матеріалами. 6.Виготовлення фігури згином. Літак 7.Виготовлення фігур з пластиліну. 8. Аплікація з паперу: Ялинка, снігурик, зима.
ІІ семестр 1.Аплікація з паперу. Натюрморт. 2. Виготовлення закладки для книжки 3.Аплікація «Грибочки» 4.Аплікація «Смачні фрукти» 5.Аплікація «Весела гусінь» 6.Аплікація «Пейзаж» 7 Аплікація «Весела багатоніжка» 8.Прикраси з паперу. »Синичка» 9. Прикраси з паперу. «Квіти» 10. Прикраси з паперу2 Вітальна листівка» 11.Узагальнення . |
Розвиток дрібної моторики пальців
Розвиток дрібної моторики пальців. Розвиток вміння користуватись ножицями, лінійкою, олівцем, клеєм. |