Модуль "Баскетбол". Ведення та передача м'яча.

Про матеріал
1. Вдосконалювати техніку передачі м’яча на місці. 2. Вдосконалювати техніку виконання ведення м’яча на місці та у русі. 3. Сприяти розвитку швидкості, координації, швидкості. 4. Виховувати колективізм, дисциплінованість, активність.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з баскетболу (5 рік навчання)

для учнів 9 класу

Дата проведення:                                                                           

Мета уроку: зміцнення здоров’я,  розвиток рухових здібностей, вдосконалення техніки гри у баскетбол, виховання моральних та вольових здібностей, вміння працювати в колективі.

Завдання уроку:

1. Вдосконалювати техніку передачі м’яча на місці.

2. Вдосконалювати техніку виконання ведення м’яча на місці та у русі.

3. Сприяти розвитку швидкості, координації, швидкості.

4. Виховувати колективізм, дисциплінованість, активність.

Бесіда: правила з безпеки  життєдіяльності на уроках спортивних ігор.

Тип уроку: навчальний

Метод проведення: індивідуальний, груповий, поточний.

Місце проведення: спортзал.   

Час проведення: 45 хв.

Обладнання i інвентар: баскетбольні м’ячі,  фішки,  секундомір, нагрудники.

Хід уроку

Зміст   уроку

            Дозування

Організаційно–методичні вказівки

ОМГ

ПМГ

СМГ

I. Підготовча  частина:

15 хв.

 

  • шикування, привітання
  • повідомлення завдань уроку
  • вимірювання ЧСС за 10сек.

2 хв.

опитати самопочуття;

спортивна форма; зовнішній вигляд

  • бесіда: правила техніки безпеки на уроках баскетболу

2 хв.

інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках спортивних ігор

 

Завдання 1

 

 

 

 

  • стройові прийоми
  • шикування та перешикування

30с

30с

30с

чіткість та правильність виконання

  •  різновиди ходьби

30с

30с

30с

дистанція 2м.

  •  біг

2 хв.

2 хв.

1.5 хв.

дистанція 2 м; спостерігати за диханням, темп повiльний, СМГ  виконує біг з чергуванням ходьбою

  • приставний крок  лівим, правим боком

3*15м

2*15м

1*15м

дистанція-2м

  • бiг спиною уперед

3*15м

2*15м

1*15м

дистанція-2м

  • бiг  зі зміною напрямку руху

4 р.

4р.

_____

по свистку бігти у протилежному напрямку

  • ходьба

30с

30с

30с

відновлення  дихання

Завдання 2: ЗРВ у русі

5 хв.

5 хв.

4 хв.

 

В. п. - руки перед грудьми: 1-2: відведення зігнутих рук назад;

3-4:  відведення прямих рук назад

3 р

 

 

3 р

 

 

2 р

 

руки не опускати

В. п. - руки в сторони. Чотири колові  оберти руками вперед,чотири назад.

3 р.

3 р.

1 р.

максимальна амплітуда рухів

В. п. - 1 – 2: нахили тулуба вперед на кожен крок

3 р

 

3 р

2 р

ноги в колінах не згинати

В. п. - руки вперед в замок,
повороти тулуба на кожен крок

4 р.

4 р.

3 р.

спина пряма

В.п. – права рука догори.

На кожен крок зміна положення рук.

6 р.

6 р.

4 р.

Руки прямі

В. п. – руки за головою, випади на кожен крок.

 

6 р.

6 р.

4 р.

Випади не на максимальну довжину кроку

Ходьба та стрибки навприсядки.

 

10м.

 

8м.

 

3м.

 

Руки на колінах 

Завдання 3: Бігові та стрибкові вправи

 

 

 

 

Стрибки на правій та лівій нозі

15м.

15м

--

Всю дистанцію не змінювати ногу

Біг з високим підніманням стегна

15м.

15м

--

Частота виконання

Біг із захлестом гомілки

15м.

15м

--

Частота виконання

Приставним кроком вперед-в сторони

15м.

15ь.

--

У напівприсяді

Вистрибування на кожен крок

15м.

15м

--

Висота стрибка

Багатоскоки

15м.

15м

--

Довжина стрибка

Прискорення

15м.

15м.

--

 

  • II. Основна частина:

25 хв.

 

Завдання 4

- передачі м’яча на місці: двома руками від грудей, з ударом об підлогу, однією рукою від плеча, ловіння м’яча у стрибку, імітація кидка у кошик;

-  ведення м’яча:  асинхронне ведення м’яча без зорового контролю

5 хв.

 

5 хв.

 

3 хв.

 

безпека життєдіяльності;

вправи виконувати у парах; техніка виконання;

СМГ після виконання вправи виконує дихальні вправи.

Завдання 5

-Гра «Молекули»: гравці переміщуються по майданчику з веденням м’яча, по команді вчителя (піднята рука) вони починають бігати, опущена рука – ходять.

- Гра «Зомбі»:  гравці переміщуються по майданчику з веденням м’яча, їх намагаються наздогнати два гравці, які не мають права бігати, гравець до якого доторкнулись, присідає 5р.

- Гра «Переверни фішку»:  гравці з веденням м’яча намагаються на швидкість перевернути фішку.

-Гра «Акула»: два гравці без м’яча намагаються заморозити гравців, а гравці з веденням м’яча пробують не попастись та розморозити своїх товаришів.

(Під час уроку використані ігри за покликанням:

https://youtu.be/tUAucT9-Gmk  )

 

 

4 хв.

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

4 хв.

 

4 хв.

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

4 хв.

--

 

 

 

 

--

 

 

 

 

 

 

--

 

 

--

безпека життєдіяльності;

техніка виконання;

клас розділити на групи по 10-14 чол.

 

Завдання 6

Гра на відновлення:

 гра на розвиток уваги та реакції

4 хв.

 

4 хв.

 

3 хв.

____

 

правила гри;

клас розділити по парам

III. Заключна частина:

5 хв.

 

  • Шикування

1хв.

 

  • Дихальні вправі

30сек.

 

  • Вимірювання ЧСС за 10сек.

30сек.

опитати самопочуття

  • Пiдведення пiдсумкiв уроку

1 хв.

 

  • Повiдомлення ДЗ:     

1 хв.

виконувати спеціальні вправи для розвитку сили м’язів тулуба та рук.

  • Організований перехід до роздягальні

1 хв.

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 грудня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку