МОНІТОРИНГ
РIВНЯ ЗНАНЬ ТА УМIНЬ
ДIТЕЙ МОЛОДШОI ГРУПИ
З ЗОБРАЖУВАЛЬНОI ДIЯЛЬНОСТI
№ |
Прiзвище, iм я дитини |
Види зображувальної дiяльностi |
|
|
Традицiйнi технiки |
Нетрадицiйнi технiки |
Прізвище та ім я дитини |
малювання |
лiплення |
аплiкацiя |
Малювання польчиком |
Малювання долонькою |
Малювання манкою |
Штампи з овочiв |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ добре володіє
+/- середньо володіє
Аналіз проблеми розвитку творчих здібностей багато в чому буде визначатися тим змістом, який ми вкладатимемо в це поняття. Дуже часто в повсякденній свідомості творчі здібності ототожнюються із здібностями до різних видів художньої діяльності
Виходячи з цього, можна визначити основні напрямки в розвитку творчих здібностейдітей:
1. Розвиток уяви.
2. Розвиток якостей мислення, які формують креативність.
Мета діагностики: виявлення особливостей художньо-естетичного розвитку та розвитку образотворчої діяльності дошкільнят.
Завдання діагностики:
1. Вивчити особливості розвитку образотворчого творчості у дошкільників;
2. Визначити особливості розвитку естетичних здібностей дітей;
3. Вивчити особливості педагогічних умов художньо-естетичного розвитку дошкільників, існуючі в практиці дошкільного навчального закладу і сім'ї.