Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

МОНІТОРИНГ РIВНЯ ЗНАНЬ ТА УМIНЬ ДIТЕЙ МОЛОДШОI ГРУПИ З ЗОБРАЖУВАЛЬНОI ДIЯЛЬНОСТI

Про матеріал
Аналіз проблеми розвитку творчих здібностей багато в чому буде визначатися тим змістом, який ми вкладатимемо в це поняття. Дуже часто в повсякденній свідомості творчі здібності ототожнюються із здібностями до різних видів художньої діяльності Виходячи з цього, можна визначити основні напрямки в розвитку творчих здібностейдітей: 1. Розвиток уяви. 2. Розвиток якостей мислення, які формують креативність.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

                    МОНІТОРИНГ

           РIВНЯ ЗНАНЬ ТА УМIНЬ

          ДIТЕЙ  МОЛОДШОI  ГРУПИ

 З ЗОБРАЖУВАЛЬНОI  ДIЯЛЬНОСТI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прiзвище, iм я дитини

                                Види зображувальної дiяльностi

 

 

 

Традицiйнi технiки

Нетрадицiйнi технiки

 

Прізвище  та  ім я

дитини

малювання

лiплення

аплiкацiя

Малювання польчиком

Малювання

долонькою

Малювання манкою

Штампи з овочiв

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+  добре володіє

  •  Не володіє

+/- середньо володіє

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз проблеми розвитку творчих здібностей багато в чому буде визначатися тим змістом, який ми вкладатимемо в це поняття. Дуже часто в повсякденній свідомості творчі здібності ототожнюються із здібностями до різних видів художньої діяльності

 

Виходячи з цього, можна визначити основні напрямки в розвитку творчих здібностейдітей:

 1. Розвиток уяви.

 2. Розвиток якостей мислення, які формують креативність.

 

Мета діагностики: виявлення особливостей художньо-естетичного розвитку та розвитку образотворчої діяльності дошкільнят.

Завдання діагностики:

1. Вивчити особливості розвитку образотворчого творчості у дошкільників;

2. Визначити особливості розвитку естетичних здібностей дітей;

3. Вивчити особливості педагогічних умов художньо-естетичного розвитку дошкільників, існуючі в практиці дошкільного навчального закладу і сім'ї.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку