Моніторингоів робота з біології 10 клас

Про матеріал
Моніторингова робота може бути використаною на уроках біології в 10 класі для перевірки рівня знань в І семестрі.
Перегляд файлу

     Моніторингова робота  10 кл І семестр

Варіант І

Рівень І (одна правильна відповідь)

1.До якого критерію належать подібність за способом живлення, місцем мешкання, низкою чинників зовнішньго середовища?  А фізіологічний; Б географічний; В морфологічний; Г екологічний

2.Віруси складаються з: Абілків та нуклеїнової кислоти; Б целюлози та білків; В ДНК та РНК; Г ядра та цитоплазми

3.Для хвойних рослин характерною ознакою є ознака: А члениста будова стебла; Б вічнозелене листя у формі голок, насіння розвивається у шишках; В генеративний орган квітка; Г у життєвому циклі переважає гаметофіт

4.Для кишковопорожнинних характерною є ознака: А ротовий отвір оточенний щупальцями, мають жалкі клітини; Б сегментоване тіло; В мають черепашку та мантію; Г членисті кінцівки, тіло поділене на голову, груди та черевце

5. Одніє з функцій білків в організмі є: А кодування і збереження спадкової інформації; Б каталітична (ферментативна); В теп            с пп илоізоляційна; Г осматична

6.Оберіть відповідь, у якій усі організми належать до гетеротрофів: А ціанобактерія, евглена зелена, мукор; Б білий гриб, амеба, коник; В пшениця,інфузорія туфелька, папороть; Г залізобактерія,кишкова паличка, секвоя

Рівень ІІ (дві правильні відповіді)

7.Основними функціями ліпідів є: А сигнальна; Б терморегулююча; В енергетична; будівельна

8. До консументів І порядку належать: А Вовк; Б Лось; В Олень; Г Лисиця

Рівень ІІІ (установіть відповідність)

9.Встановіть відповідність між організмами та систематичними групами, до яких вони належать:

1.Зозулин льон

А.Хвойні

2.Щитник чоловічий

Б.Справжні папороті

3.Секвоя вічнозелена

В.Квіткові

4 .Проліска дволиста

Г.Справжні мохи

 

Д.Хвощі                с 

10.Встановіть відповідність між хімічними елементами, та станами, що викликає їх нестача:

1.Кальцій

А.Недокрів’я

2.Ферум

Б.Ендемічний зоб

3.Флуор

В.Крихкість кісток

4.Йод

Г.Нестача інсуліну

 

Д.Руйнування емалі зубів

Рівень ІV (розгорнута відповідь)

11.Складіть коротку характеристику організму (болотяна черепаха) за критеріями виду

12.Поясніть значення якості води для збереження здоров’я людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моніторингова робота  10 кл І семестр

Варіант ІІ

Рівень І (одна правильна відповідь)

1.До якого критерію належить подібність усіх процесів життєдіяльності та можливість отримання плодючих нащадків? А екологічний; Б фізіологічний;  В морфологічний; Г біохімічний

2.Структури, що притаманні клітинам прокаріотів: А хлоропласти; Б ядро; В апарат Гольджі; Г нуклеоїд

3.Для покритонасінних рослин характерною є ознака: А члениста будова стебла; Б вічнозелене листя у формі голок, насіння розвивається у шишках; В генеративний орган квітка; Г у життєвому циклі переважає гаметофіт

4.Для земноводних характерною є ознака: А хрящовий скелет, кістки відсутні; Б передні кінцівки видозмінені у крила, тіло вкрите пір’ям; В молочні залози, тіло вкрите волосяним покривом; г шкіра волога, має залози, що виділяють слиз

5.Однією з функцій нуклеїнових кислот в організмі є: А кодування і збереження спадкової інформації; Б каталітична (ферментативна); В теплоізоляційна; Г осмотична

6.Схожість хемосинтезу та фотосинтезу полягає в тому, що в обох процесах: А органічні речовини утворюються з неорганічних; Б на утворення органічних речовин використовується енергія сонячного світла; В на утворення органічних речовин використовується енергія, що вивільняється в результаті окиснення неорганічних речовин; Г утворюються однакові продукти обміну

Рівень ІІ (дві правильні відповіді)

7.Основними функціями білків є: А сигнальна; Б терморегулююча; В енергетична; будівельна

 8. До консументів ІІ порядку належать: А Вовк; Б Лось; В Олень; Г Лисиця

Рівень ІІІ (установіть відповідність)

9.Встановіть відповідність між організмами та систематичними групами, до яких вони належать:

1.Планарія біла

А.Молюски

2.Ставковик озерний

Б.Кишковопорожнинні

3.Річковий рак

В.Плоскі черви

4.Гідра прісноводна

Г.Губки

 

Д.Членистоногі

10.Встановіть відповідність між вітамінами та станами, що викликає їх нестача:

1.Вітамін А

А.Кровотечі

2.Вітамін D

Б.Сліпота у сутінках

3.Вітамін K

В.Бері-бері

4.Вітамін B

Г.Рахіт

 

Д.Пелагра

Рівень ІV (розгорнута відповідь)

11.Складіть коротку характеристику організму (махаон) за критеріями виду.

12.Поясніть значення повноцінного харчування як основи нормального обміну речовин..

 

 

 

 

docx
До підручника
Біологія (профільний рівень) 10 клас (Межжерін С.В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В.)
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
3456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку