Діагностична робота з 2 варіантів. Досліджуємо таблиці множення і ділення. Вивчаємо рівняння
Моніторингова робота _________________________________ Дата ____________________Варіант 2 1.Обведи записи, які є рівняннями.
14+с= 30 50-х 27 –k > 20 26+a= 36 |
5. Після того як студента зняла в банкоматі 6 купюр по 10 грн, у неї стало 85 грн. Скільки гривень було в студентки спочатку?
6. За рівнянням у●7 = 21 склади і запиши задачу про іграшки.
7.Віднови фрагмент таблиці множення. Продовж складати наступні рівності.
6●
6●8=
6 ●
6 ●10 =
7●11=
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
□ : 8 =3 24 27 16 26 . □ = ___
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відповідь: у = ______ Відповідь: x = ______ Відповідь: a = ______
4.Склади за текстом рівняння і запиши його. Від 64 відняли невідоме число і одержали 12.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.Склади за текстом рівняння і запиши його. Від невідомого числа відняли 16 і одержали 80.
|