Моніторингове дослідження якості виховання в опорних школах з напряму «Виховання». 2023 – 2024 н. р. Анкета для учнів 11 класів

Про матеріал
Моніторингове дослідження якості виховання в опорних школах з напряму «Виховання». 2023 – 2024 н. р. Анкета для учнів 11 класів
Перегляд файлу

Моніторингове дослідження якості виховання

в опорних школах з напряму «Виховання».  2023 – 2024 н. р. 

Анкета для  учнів 11 класів

Ми просимо Вас відповісти на низку запитань. Це допоможе нам зрозуміти, які досягнення у вихованні учнів має ваша школа. Прізвища свого в анкеті писати не треба. За будь-яких умов сказане Вами не вплине на ставлення до тебе учителів та однокласників, не буде доведене до відома дирекції школи. Сподіваємося на Вашу правдивість, доброзичливість, терпіння та довіру до нас.

Уважно прочитайте, будь ласка, кожне питання анкети й пропоновані до нього ВСІ варіанти відповідей. Перш ніж обирати відповідь, постарайтеся зрозуміти, яким чином автори просять Вас відповістити на запитання; виберіть той або ті варіанти відповіді, що найбільше збігаються з вашою думкою, і поставте будь-який значок у квадраті перед обраним варіантом. Якщо серед запропонованих варіантів немає такого, який Ви вважаєте правильним, напишіть свою відповідь у  рубриці Інше. 

 

Ви і школа:

1. Як називається ваша школа? (напишіть)________________________________

2. Якої Ви статі?             Візьміть в кружечок букву  своєї  відповіді

                                   а) хлопець                            б) дівчина

 

3. Як Ви вчитеся?   Візьміть в кружечок букву  своєї  відповіді

       а) не завжди успішно, на 1- 4 бали                 б) задовільно, на 4-7 балів

                                                   в) посередньо, на 6-8 балів

       г) добре, на 8-10 балів                                      д) дуже добре, на 10-12 балів 

 

4. Чи безпечно у вашій  школі?  Візьміть в кружечок букву  своєї  відповіді

                                      а) Ні                     б) Так

 

5. Чи добре харчують у шкільній їдальні?

Візьміть в кружечок  цифру своєї відповіді                                     

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ні           Частіше ні, ніж так             Важко сказати      Частіше так, ніж ні           Так

 

6. Чи буває холодно у класі?                  Візьміть в кружечок  цифру своєї відповіді                                    

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ні               Рідко коли буває         Важко сказати               Часто буває                   Так

 

7. Навіщо Ви відвідуєте  школу?    

 (можете обрати одну або кілька відповідей та зробити позначки у  клітинках)

 

цікаво дізнаватися щось нове, вчитися

 

знаю, що діти повинні вчитись

 

подобається спілкування з учителями

 

хочу отримувати хороші оцінки

 

хочеться спілкуватися з однокласниками

 

цього вимагають мої батьки

 

треба розвивати мислення, увагу, пам'ять

 

хочу після школи поступити у ВНЗ

 

цікаво брати участь у навчальних та виховних проектах, колективних справах

 

щоб не притягли до адміністративної відповідальності

Інше (напишіть):

 

8. Оберіть із перелічених якостей особистості сім (7), які, на Вашу думку, cформуються у Вас насамперед завдяки навчанню та шкільному вихованню:

 

Дисциплінованість

 

Милосердя

 

Ініціативність

 

Ерудованість

 

Товариськість

 

Уважність

 

Вміння вести бізнес

 

Цілеспрямованість

 

Відповідальність

 

Начитаність

 

Колективізм

 

Принциповість

 

Працелюбність

 

Вимогливість до себе

 

Самостійність

 

Ідейна переконаність

 

Творчі вміння

 

Комунікативність

 

Порядність

 

Критичність

 

Розсудливість

 

Громадська активність

 

Духовне багатство

 

скромність

 

Доброзичливість

 

Чесність

 

справедливість

 

Обізнаність

 

Впевненість у собі

 

Ввічливість

 

Усвідомлення громадянського обов’язку

 

Уміння працювати з інформацією

 

Уміння планувати роботу

9. Як би Ви охарактеризували відносини між учнями та учителями у школі? (можете обрати одну або кілька відповідей та позначити потрібні клітинки)

 

Ворожі

 

Напружені

 

Відкриті

 

Довірливі

 

Побудовані на правді

 

Побудовані на взаємопідтримці

 

Ґрунтовані на співпраці

 

Ділові (ми вчимо, ви вчитеся)

 

Нерівні

 

Товариські

 

Приязні

 

 

Комерційні (ти – мені, я – тобі)

Інше(напишіть):________________________________________________________________

9. Як би Ви охарактеризували відносини між учнями вашого класу?

     (можете обрати одну або дві  відповіді та зробити позначки у  клітинках)

 

а) Робимо все разом, постійно спілкуємось між собою, кожен має друзів

 

б) Турбуємось один про одного, кожен відповідає перед класом за свої вчинки;

 

в) Коли ми у класі, змагаємось, хто кращий, кожен має лише кількох товаришів

 

г) Більшість з нас цілковито байдужі один до одного, ніхто ніким не цікавиться

 

д) Вчителі думають, що ми дружні, але у класі насправді верховодять кілька учнів

 

е) Увесь клас бездумно робить те, що скаже один хлопець (дівчина)

 

є) У класі кожний учень проти всіх інших, постійні суперечки і сварки

 

ж) Ми буваємо товариські, але можемо й сваритися між собою, залежно від ситуації

Інше (напишіть)

10. Що у школі Вас цікавить (окрім уроків)?

(можете обрати одну або кілька відповідей та зробити позначки у  клітинках)

 

Участь у художній самодіяльності (хореографічний, вокальний. інструментальний, хоровий гуртки)

 

Гурток художньої творчості (різьба по дереву, вишивання, малювання, в’язання, крій і шиття та ін.)

 

Спортивні змагання

 

Шкільна фотомайстерня, кіностудія

 

Гурток технічної творчості (моделювання, конструювання)

 

Заняття у кабінеті інформатики, за комп’ютерами

 

Змагання, хто найрозумніший. Вікторини, брейн-ринги.

 

Години спілкування (виховні години)

 

Учнівські вистави, концерти

 

Заняття у спортивних секціях

Інше (напишіть):

11. Як часто Ваші батьки, інші дорослі  беруть участь у житті класу, школи?                                                       Візьміть в кружечок  цифру своєї відповіді                                     

1                              2                             3                                    4                                 5

       Ніколи                     Рідко                Важко сказати                    Часто                  Постійно

Виховання

12. Чи має , на Вашу думку, ваш навчальний заклад чітко визначені пріоритети виховання?                                                           а) Ні                       б)Так          

Якщо так, то які?(напишіть)___________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

13. Оберіть три виховні справи першого семестру, які Вас найбільше зацікавили. (зробіть  позначки у  клітинках)

 

а)

 

б)

 

в)

 

г)

 

д)

 

е)

Напишіть, чим саме обрані виховні справи корисні та цікаві.

1) _______________________________________________________________________

2) _________________________________________________________________________

3) _________________________________________________________________________

 

14. Скільки учнів брало активну  участь у проведенні Тижня правових знань?

Візьміть в кружечок  цифру своєї відповіді

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ніхто          Мало хто             Десь половина                     Більшість          Усі, окрім                        …………………………………………………………………………………….тих, хто хворіє

15. Чому  учні вашої школи брали участь у Тижні правових знань? 

(можете обрати не більше ніж три  відповіді та зробити позначки у  клітинках)

 

а) Щоб продемонструвати свої знання з права

 

б) Щоб поглибити розуміння прав людини

 

в) Відповідно до рішення шкільного учнівського самоврядування

 

г) Бо директор контролювала, чи учні готуються до цього Тижня

 

д) Щоб не зганьбити свій клас, не підвести класного керівника

 

е) Проведення Тижня  обговорюватиметься на засіданні учнівського парламенту

Інше (напишіть)

 

 16. Чому учні вашої школи беруть участь у шкільних вечорах?

(можете обрати три відповіді та зробити позначки у  клітинках)

 

а) Бо вечори  не лише для учнів, а й для батьків, односельчан (жителів мікрорайону)

 

б) Бо ці вечори проводяться, як правило, з ініціативи учнівського самоврядування

 

в) Бо після урочистої частини, як правило, починаються танці і можна відпочити

 

г) Бо учні самі готують сценарії, старанно проводять  репетиції і добре виступають

 

д) Щоб і після уроків побути разом, поспілкуватись.

 

е) Щоб подивитись, який клас краще підготує свій сценічний номер.

 

є) Бо дирекція школи і класні керівники суворо контролюють явку.

 

Бо проведені вечори обговорюються потім на класних зборах, годинах спілкування.

Інше (напишіть)

17. Коли Ви активно долучаєтеся до виховної справи (конкурсу, гри, вечора, змагання, вікторини, театральної постановки тощо)?

Візьміть в кружечок букву  своєї  відповіді

а) коли готується план або сценарій;          б) під час підготовки (на репетиції);

                            в) як глядач, коли справу проводять;        г) при підведенні підсумків.

18. Чи знаєте Ви, які методи заохочення учнів практикує школа ?

  Можна відзначити  декілька варіантів відповіді

 

а) усна подяка

 

б) вручення цінних подарунків

 

в)  нагородження грамотами, дипломами за успіхи

 

г) підвищення оцінки з предметів за участь у спортивних і мистецьких заходах

 

д) іменні стипендії, премії

 

е)  путівки в дитячі табори, екскурсії

Інше (напишіть)

 

19. Чи школа співпрацює  з релігійними конфесіями вашого населеного пункту в питаннях виховання?                                а) Ні                       б) Так

Якщо так, то які це виховні справи?      Можна позначити кілька варіантів відповіді

 

а) проведення спільних заходів (конкурси Різдвяних шопок, гаївок, писанок)

 

б) допомога людям похилого віку, людям з особливими потребами

 

в) години спілкування. бесіди

Інше (напишіть)

 

20. Чи відвідуєте Ви шкільний гурток/ секцію/клуб?          а) Ні               б) Так

Якщо так, напишіть його назву___________________________________________

 

21. Чи берете Ви участь у пошуковій або дослідницькій роботі, що ведеться у школі?                            а) Ні               б) Так                                         

Якщо так, то яку здобутки дитини у цій царині? (напишіть)

_________________________________________________________________________

 

22. Чи були Ви учасником волонтерського руху, мета якого, наприклад, прибирання території скверів, парків, догляд за могилами воїнів УПА, особами, які потребують соціальної підтримки  тощо?

Візьміть у кружечок букву  своєї  відповіді

                а) ніколи  не був                   б) якось був

 в) часто є учасником волонтерських акцій   г) не чув/не чула про такий рух

 

23. Чи належите Ви до якогось дитячого або молодіжного громадського об’єднання, товариства?                           Візьміть в кружечок букву  своєї  відповіді

а) Ні        б) Так

Якщо так, напишіть назву  цієї  організації:__________________________________

 

24. У який спосіб школа співпрацює з батьками?                             

Можете  відзначити  декілька варіантів відповіді

 

а) організовує відвідини концертів, вистав, спортивних і мистецьких заходів

 

б) залучає батьків до проведення виховних справ (бесід, вечорів, змагань тощо)

 

в) веде телефонні розмови, запрошує для розмови окремих батьків

 

г) спонукає брати участь у батьківських та шкільних органах самоврядування

 

ґ) відвідує учнів удома (н-д: для ознайомлення з умовами проживання дитини)

 

д) проводить навчання батьків

 

е) спілкується через сайт школи

 

є) робить записи у щоденнику

 

ж) проводить батьківські збори

Інше (напишіть)

 

 

doc
Додано
30 листопада 2023
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку