2.1 В основу системи покладено – поняття «здоровий спосіб життя»
2.2 Зміст компонентів виховної системи:
Мій досвід показав, що найефективнішими формами, методами, прийомами і засобами роботи є:
Індивідуальні:
➢ бесіди (учні, батьки;
➢ тренінги «Здоров’я та здоровий спосіб життя!», «Мій тип темпераменту»; ➢ розмови;
➢ діагностування.
Групові:
➢ гра-розслідування (травмонебезпечні місця в школі);
➢ екскурсії ;
➢ емоційні хвилинки «Сміхологія»;
➢ робота з батьками в групах ;
➢ вікторини ;
➢ смачна хвилинка «Рецепти моєї матусі».
Масові:
➢ практичні заняття; ➢ батьківські збори ;
➢ класні години ;
➢ спортивні розважальні програми ;
➢ сімейні фотовиставки «Захоплення моєї родини», «Спортивні досягнення».
Аналіз ефективності системи:
- на рівні фізичного розвитку (фізична досконалість, підвищення імунітету, особиста гігієна, раціональне харчування)
- на рівні психічного розвитку (адекватна самооцінка; наявність позитивних емоцій)
- на рівні соціального здоров’я (доброзичливе ставлення до рідних, друзів, однокласників)
- на рівні духовного здоров’я (наявність загальнолюдських цінностей
Підсумками дієвості виховної системи є певний «продукт»: