Мовна тема. Будова слова

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови. Мовна тема " Слово. Значення слова. Будова слова". Мовна тема допоможе визначити як діти засвоїли навчальний матеріал по цій темі.
Перегляд файлу

Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»

ПІ____________________________________ Дата____________________

 І варіант

1. Як називаються слова, які мають спільне значення?

а) Синоніми;                      б) антоніми;                                 в) споріднені слова.

 

2. З’єднай парами слова, протилежні за значенням:

здоров’я                                                мовчати

спілкуватися                                        новий

старий                                                   хвороба

 

3.Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у переносному значенні.

а) шовкове волосся, сріблястий туман;

б) шовкова тканина, срібляста ложка;

в) шовкова дитина, срібляста сережка;

 

4.Закінчення – це …

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) змінна частина слова.

в) спільна частина споріднених слів.

 

5. Корінь слова – це …

а) частина слова без закінчення;

б) змінна частина слова;

в) спільна частина споріднених слів.

 

 

Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»

ПІ____________________________________ Дата____________________

 І варіант

1. Як називаються слова, які мають спільне значення?

а) Синоніми;                      б) антоніми;                                 в) споріднені слова.

 

2. З’єднай парами слова, протилежні за значенням:

здоров’я                                                мовчати

спілкуватися                                        новий

старий                                                   хвороба

 

3.Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у переносному значенні.

а) шовкове волосся, сріблястий туман;

б) шовкова тканина, срібляста ложка;

в) шовкова дитина, срібляста сережка;

 

4.Закінчення – це …

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) змінна частина слова.

в) спільна частина споріднених слів.

 

5. Корінь слова – це …

а) частина слова без закінчення;

б) змінна частина слова;

в) спільна частина споріднених слів.

6. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова.
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка

 

7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.
Т…мніє - _____________________________,

гр…бочки - ___________________________,

т…хенько - ___________________________.
 

8. Розбери слова за будовою.
Лісовий,    дубок ,   проліски,   записи.

 

9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).

         Усяке діло ..долаєш терпінням. Вище себе не ..кочиш. Мала мурашка, а гори ..точує. Добре ..шиті чоботи добре й носяться. Доки дійде, молоко ..кисне. Сто раз пошкодуєш, що ..казав, і лише раз, що ..мовчав.

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова.
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка

 

7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.
Т…мніє - _____________________________,

гр…бочки - ___________________________,

т…хенько - ___________________________.
 

8. Розбери слова за будовою.
Лісовий,    дубок ,   проліски,   записи.

 

9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).

         Усяке діло ..долаєш терпінням. Вище себе не ..кочиш. Мала мурашка, а гори ..точує. Добре ..шиті чоботи добре й носяться. Доки дійде, молоко ..кисне. Сто раз пошкодуєш, що ..казав, і лише раз, що ..мовчав.

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»

ПІ____________________________________________ Дата_________________________

ІІ варіант

 1. Як називаються слова, які мають протилежне  значення?

а) Синоніми;                                  б) антоніми;                              в) споріднені слова.

 

2.З’єднай парами слова, спільні за значенням:

хурделиця                                                 чемний

гостинець                                                  віхола

ввічливий                                                  подарунок

 

3. Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у прямому значенні.

А) лікар іде, золота рука;

Б) годинник іде, золота людина;

В) малюк іде, золота прикраса;

 

4. Частина слова без закінчення, називається…

А) префіксом;                                      Б) коренем;                          В) основою;

 

5.Префікс – це …

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) частина слова, що стоїть перед коренем.

в) змінна частина слова.

 

 

 

 

Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»

ПІ____________________________________________ Дата_________________________

ІІ варіант

 1. Як називаються слова, які мають протилежне  значення?

а) Синоніми;                                  б) антоніми;                              в) споріднені слова.

 

2.З’єднай парами слова, спільні за значенням:

хурделиця                                                 чемний

гостинець                                                  віхола

ввічливий                                                  подарунок

 

3. Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у прямому значенні.

А) лікар іде, золота рука;

Б) годинник іде, золота людина;

В) малюк іде, золота прикраса;

 

4. Частина слова без закінчення, називається…

А) префіксом;                                      Б) коренем;                          В) основою;

 

5.Префікс – це …

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) частина слова, що стоїть перед коренем.

в) змінна частина слова.

 

 

6. Обери групу слів, що є формами одного слова.

а) дерево, дерева, на дереві
б) дерево, рослина , яблуня
в) дерево, деревце, дерев’яний

 

7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.

В…черя - ______________________,

з…мова - ______________________,

 кл…новий - ____________________

 

8. Розбери слова за будовою.

Посадка,   промова,   дубовий,   грибочки.

 

9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).

            На зиму зерно ..сипають у ..ховища. У ..ховищах ..творюються всі умови для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно не ..сохлося, не ..воложилося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Обери групу слів, що є формами одного слова.

а) дерево, дерева, на дереві
б) дерево, рослина , яблуня
в) дерево, деревце, дерев’яний

 

7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.

В…черя - ______________________,

з…мова - ______________________,

 кл…новий - ____________________

 

8. Розбери слова за будовою.

Посадка,   промова,   дубовий,   грибочки.

 

9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).

            На зиму зерно ..сипають у ..ховища. У ..ховищах ..творюються всі умови для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно не ..сохлося, не ..воложилося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови.

Мовна тема:«Слово. Значення слова. Будова слова»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до слова синоніми, антоніми

1, 2

 

Пояснює пряме і переносне значення слів

3

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах.

4, 5, 8

 

Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова.

6

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом.

7

 

Правильно записує слова з префіксами з-(с-).

9

 

 

 Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови.

Мовна тема:«Слово. Значення слова. Будова слова»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до слова синоніми, антоніми

1, 2

 

Пояснює пряме і переносне значення слів

3

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах.

4, 5, 8

 

Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова.

6

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом.

7

 

Правильно записує слова з префіксами з-(с-).

9

 

 

 Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови.

Мовна тема:«Слово. Значення слова. Будова слова»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до слова синоніми, антоніми

1, 2

 

Пояснює пряме і переносне значення слів

3

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах.

4, 5, 8

 

Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова.

6

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом.

7

 

Правильно записує слова з префіксами з-(с-).

9

 

 

 Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови.

Мовна тема:«Слово. Значення слова. Будова слова»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до слова синоніми, антоніми

1, 2

 

Пояснює пряме і переносне значення слів

3

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах.

4, 5, 8

 

Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова.

6

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом.

7

 

Правильно записує слова з префіксами з-(с-).

9

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:« Слово. Значення слова. Будова слова.»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Дотримується загальних правил письма

7, 9

 

Пояснює пряме і переносне значення слів.

3

 

Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки

7, 9

 

Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до поданного слова найуживаніші синоніми, антоніми

1, 2

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах.

4, 5, 8

 

Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова.

6

 

Розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх.

7, 9

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом.

7

 

Правильно записує слова з префіксами з-(с-).

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку