15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Мовні фізхвилинки на звуки

Про матеріал

Мовні фізхвилинки на звуки,

закріплення прийменників

-з — с — ш —

Ми писали, ми трудились

Наші руки вже стомились

А щоб гарно написати,

Треба пальці розім'яти

Руки кілька раз тряхнемо

І писати знов почнемо,

Відпочивши, дружно враз

Приступив до праці клас.

Перегляд файлу

Мовні фізхвилинки на звуки,

закріплення прийменників

 

-з — с — ш —

Ми писали, ми трудились

Наші руки вже стомились

 А щоб гарно написати,

Треба пальці розім’яти

Руки кілька раз тряхнемо

І писати знов почнемо,

Відпочивши, дружно враз

Приступив до праці клас.

-р-

ІЦось не хочеться сидіти,

Трохи треба відпочити.

Руки вгору руки - вниз.

В сторони ти не дивись

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть

Плесніть, діти кілька раз

За роботу - все гаразд.

-В-

Виростем великими (стають на пальці ніг, руки вгору)

Вишень нарвемо (імітують зривання вишень обома руками)

В кошики великі (розводять руки в сторони)

Ми їх складемо (присідають, імітуючи складання ягід).

-С-

Синя слива висока - висока (піднімають руки вгору)

Слив багато - не злічить око

Вітер сливу гойдає, гойдає (махають руками)

Сливи на землю всі опадають (присідають).

-Л-

Коріння у дуба глибоко, (присідають, руками імітують коріння)

Гілля у дуба високо, (встають, руки вгору)

Крона його широка (руко розводять в сторони)

Нам милує око!

Ой весно, весно, днем красна,                  (Водять хоровод, одна дитина

Що ти нам, весно, принесла?                                вибирається за весну).

-   Принесла я вам літечко,

Щоб родило житечко,

Ще й червоні квіточки,

Щоб квітчалися дівочки!

- І-

Чайки в морі чаювали

В чайник воду наливали (імітують рухи)

Чаєм рибок пригощали (нахиляються)

І китові наливали (піднімаються на носочки вгору)

Хвилі бігали, гуляли (махають руками)

І весь чай порозливали 

Закріплення прийменників.

 

ДО

 

До вулика бджоли летіли з медом (махають руками)

До двору вже гуска йде з гусаком, (крокують повільно)

До будки прибіг наш собачка, (біжать на місці)

До діток прийшла мама-качка. (крокують)

До діда летять голуб’ята (махають руками)

До хати прийшли дівчата і хлоп’ята (крокують)

До столу хутчіш примостились, (сіли).

В

Вранці діти в ліс пішли, (крокують)

В лісі жолуді знайшли, (рівномірно присідають)

Нахилялися, збирали (нахили вперед)

Дружно в кошики складали.

НА

 

Перевірим де голівка?

По голівці проведемо,

На потилицю, голівку

Руки наші покладемо (кладуть руки на голову)

І на щічки, і на очки,

І на вушка і на мочки,

Швидко пояс ми знайдемо

І на спину покладемо.

І на плечі,на коліна

Ось й закінчилась хвилина.

ПО

По вулиці йшли дівчата (крокують)

По полю бігали хлоп’ята (біжать на місці)

А на небі по стежинці, (піднімають руки вгору)

Бігав дощик по хмаринці (тремтять пальчиками)

І водою всіх полив (проводять руками з голівок до низу)

І за парти посадив, (сідають).

З

Дружно ми крокуємо (крокують високо піднімаючи коліно)

З мамою і татом

З дідусем бабусею (спокійний крок)

І з маленьким братом (показують який брат)

З татом ми побігаєм (біжать на місці)

З матусею - пострибаєм (стрибають)

З дідусем - поборемось (імітують рухи)

З бабусею - присядем (присідають)

Потім всі тихесенько

Ми за парти сядем, (сідаєм на місце)

БЕЗ

Що це за зима без снігу? (Розводять руки в сторони)

Що це за хата без тепла? (Роблять дах над головою)

Що це за дерево без листя? (Піднімають руки вгору)

Що це за білка без дупла? (Показують яка білочка долонями)

 

* * *

Букви стали по порядку

Всі зібрались на зарядку

Руки вгору підняли

До сонечка потягли

В різні боки розвели

И полетіли, попливли...

Потім їх вперед зімкнули

І в долоні всі плеснули

Як закінчили плескать

Стали долі опускать

Ніжками затупотіли

І за парти тихо сіли.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку