Моя країна-моїми очима (Конспект першого уроку)

Про матеріал
Формувати уявлення учнів про школу, як другу рідну домівку, (маленьку) батьківщину, поглиблювати знання учнів про Україну, про національну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини. Заохочувати творити добро, здобувати знання, щоби бути гідним учнем своєї рідної школи і громадянином своєї держави.
Перегляд файлу

 

                                                         Радивилівська НВК «Школа №1-гімназія»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Моя країна-моїми очима

 

                                             Конспект першого уроку

 

                                                        2 – Б клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                          Підготувала

 

                                                                                                                         Шимчук О.І

 

 

 

 

 

 

 

 

      Тема: Моя країна - моїми очима.

      Мета: Формувати уявлення учнів про школу, як другу рідну домівку,

(маленьку) батьківщину, поглиблювати знання учнів про Україну, про національну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини. Заохочувати творити добро, здобувати знання, щоби бути гідним учнем своєї рідної школи і громадянином своєї держави.

Обладнання: карта України, ілюстративні матеріали про Україну, різнобарвні квіточки, плакати із зображенням державних символів України, фонограми пісень «Українка я маленька» і «Україна», простий олівець, кольоровий папір.

 

                                          Хід уроку

 

  1. Організація класу.

Вітальне слово вчителя.

 

Ось і пролетіли веселі канікули на крилах теплого і ласкавого літа. І знову вересень, і шкільний дзвоник кличе вас до праці. Школа готова турбуватися про вас, відкрити секрети наук, збагатити міцними знаннями, які необхідні в житті кожної людини. Вітаю Вас!

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.

 

Сьогодні на уроці ми поговоримо про чарівну землю, багату і щедру, співучу. А як називається ця земля, ви дізнаєтесь, розгадавши кросворд.

 

    Кросворд «Україна»

 

  1. Автор тексту Гімну України. (Чубинський)

 

 

 

  1. Уславлений український спортсмен, чемпіон з боксу. (Кличко)
  2. Найвища гора в Карпатах. (Говерла)
  3. Зацвіла в долині, червона… (калина).
  4. Столиця нашої країни. (Київ)
  5. Одна з найбільших річок держави. (Дніпро)
  6. Народний символ України, символ краси, неперервності життя, священне дерево для українців. (Верба)

 

  • Кожна людина завжди з великою любов ю і душевним трепетом згадує місце, де народилася, де минуло її дитинство. То маленька батьківщина кожної людини, де живуть мама, тато, дідусь, бабуся, сестри, брати. І якщо скласти маленькі батьківщини кожного з нас-вийде наша велика держава Україна, наш спільний дім.
  • Що таке Україна?
  • Про це ми дізнаємось з поетичних рядків.

 

  1. Оголошення теми, визначення очікувань від уроку.

Зачитають діти.

 

  1. Україна – це тихі води і ясні зорі, зелені сади, білі хати, лани золотої пшениці, медові та молочні ріки.
  2. Україна – це розкішний вінок з рути і барвінку, що над ним світять заплакані зорі.
  3. Україна – це наша земля, наша країна з мальовничою природою, чарівною піснею і мудрими співучими людьми.

 

Україна – моя країна

Тут родина моя, сім я

Я без неї – на вітрі пір їна

Без коріння у полі трава

 

 

 

Україна – мій корінь роду.

Я без неї – сама пустота.

Я із неї черпаю вроду,

З нею впевнено йду у життя.

 

Україна – віра в майбутнє,

Честь і слава моїх батьків.

І наповнить вона мою сутність

Щоб я кращою стати змогла.

 

        «Вінок любові до України».

 

  • Ми всі хочемо бачити нашу Батьківщину сильною, багатою й квітучою. Нехай вона зараз на ваших очах розквітне від вашої любові до неї. Хай кожен із вас «посадить» символічну квітку, прикріпивши її до карти України.

Гроно калини – символ краси та дівочої вроди, символ України. Сніп хліба – символ життя. З давніх давен він у великій пошані.

Соняшник – символ вроди.

Наша Україна прославляється не тільки у віршах, але й у піснях.

 

Фізкультхвилинка.

 

Робота в групах.

 

Складання краєвиду України в пазлах (Київ, Радивилів, Карпати, Крим).

 

Розповідь з елементами бесіди про державні символи.

 

Зачитування казки-легенди про символи.

 

  • Україна – це не тільки країна, це й держава. Кожна держава світу має свої державні символи. Символами України є золотий тризуб

 

 

на блакитному тлі – це наш Державний Герб, синьо-жовтий    Державний Прапор і велична урочиста пісня, яка має назву «Ще не вмерла Україна – це наш Державний Гімн». Коли звучить Гімн необхідно усім встати гідно, цим самим ми висловлюємо свою шану і повагу до України, до всіх тих хто живе в Україні, тобто і до себе самого.

 

Робота в групах. Прочитати прислів’я.

 

К_жн_му м_ла св_я ст_р_на.

В_тч_зна к_жн_му д_р_га св_я, а мені – м_я.

Л_д_на без В_тч_зни, що с_л_вей без п_сн_.

Де р_дн_й кр_й там і під ял_нк_ю р_й.

 

Створення плакату «Подорож Україною».

 

Скінчилося літо!

А скільки пригод неймовірних прожито!

Поїздки до моря, веселі походи,

ігри та сонце, дарунки природи.

 

(Діти прикріплюють свої фотографії з відпочинку літом.)

 

 Створення плакату «Дерево мрій».

 

- Діти, якою ви хотіли би бачити нашу Україну. Так, як ви майбутнє України, то зараз напишіть на листочках, що ви зробите для України, коли виростите (посадимо сад, збудуємо гарні будинки, спечемо смачний хліб, побудуємо цирк, зоопарк).
 

Узагальнення набутих знань.

 

Які слова спадають на думку, коли ми промовляємо слово Україна

(рідна, квітуча, сім я, школа, квіти…)

 

Створення «асоціативного» куща.

 

Хвилинка ерудита.

 

- Що ж ви знаєте про нашу квітучу Україну.

 

  1. Президент України?
  2. Яке місто є столицею України?
  3. Найголовніша пісня України?
  4. Скільки кольорів має український прапор? Що означають?
  5. 24 серпня – це?
  6. Яка найбільша річка України?
  7. Які моря є в Україні?
  8. Яка улюблена страва всіх українців?
  9. Чи співуча наша країна?

 

Підсумок уроку.

 

Ось і підходить до завершення наш перший урок. На останок хочу подарувати вам повчання Володимира Мономаха.

 

               Повчання Володимира Мономаха дітям.

 

  1. Стався до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.
  2. Зміцнюй тіло і душу, просвітлюй розум.
  3. Працюй так, щоб після тебе нічого не переробляли.
  4. Будь завтра кращим, ніж ти є сьогодні.
  5. Не давай сильним принижувати слабших.
  6. Не залишай хворих, не забувай про бідних.
  7. Не май гордині ані в розумі, ані в серці.

 

 

 

  1. Пізнавши все добре, пам’ятай, а чого не знаєш – тому навчайся.
  2. Живи для Батьківщини та люби людство.

 

Великий Князь Київської Русі

Володимир Мономах (1053-1125)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, компот, бліни, паляниця з маком.

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, компот, бліни, паляниця з маком.

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, компот, бліни, паляниця з маком.

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, компот, бліни, паляниця з маком.

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, компот, бліни, паляниця з маком.

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, компот, бліни, паляниця з маком.

 

Борщ, щі, вареники з вишнею, драники, чай, компот, бліни, паляниця з маком.

 

 

 

 

К_жн_му м_ла св_я ст_р_на.

В_тч_зна к_жн_му д_р_га св_я, а мені – м_я.

Л_д_на без В_тч_зни, що с_л_вей без п_сн_.

Де р_дн_й кр_й там і під ял_нк_ю р_й.

 

К_жн_му м_ла св_я ст_р_на.

В_тч_зна к_жн_му д_р_га св_я, а мені – м_я.

Л_д_на без В_тч_зни, що с_л_вей без п_сн_.

Де р_дн_й кр_й там і під ял_нк_ю р_й.

 

К_жн_му м_ла св_я ст_р_на.

В_тч_зна к_жн_му д_р_га св_я, а мені – м_я.

Л_д_на без В_тч_зни, що с_л_вей без п_сн_.

Де р_дн_й кр_й там і під ял_нк_ю р_й.

 

К_жн_му м_ла св_я ст_р_на.

В_тч_зна к_жн_му д_р_га св_я, а мені – м_я.

Л_д_на без В_тч_зни, що с_л_вей без п_сн_.

Де р_дн_й кр_й там і під ял_нк_ю р_й.

 

К_жн_му м_ла св_я ст_р_на.

В_тч_зна к_жн_му д_р_га св_я, а мені – м_я.

Л_д_на без В_тч_зни, що с_л_вей без п_сн_.

Де р_дн_й кр_й там і під ял_нк_ю р_й.

 

 

 

 

УКРАЇНА

 

РІДНА

 

КВІТУЧА

 

БАГАТА

 

КАЛИНОВА

 

СОЛОВ ЇНА

 

НАЙРІДНІША

 

ЧАРІВНА

 

ЩЕДРА

 

 

Повчання Володимира Мономаха дітям.

 

                1. Стався до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.

  1. Зміцнюй тіло і душу, просвітлюй розум.
  2. Працюй так, щоб після тебе нічого не переробляли.
  3. Будь завтра кращим, ніж ти є сьогодні.
  4. Не давай сильним принижувати слабших.
  5. Не залишай хворих, не забувай про бідних.
  6. Не май гордині ані в розумі, ані в серці.
  7. Пізнавши все добре, пам’ятай, а чого не знаєш – тому навчайся.
  8. Живи для Батьківщини та люби людство.

 

Великий Князь Київської Русі

Володимир Мономах (1053-1125)

 

Повчання Володимира Мономаха дітям.

 

                1. Стався до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.

  1. Зміцнюй тіло і душу, просвітлюй розум.
  2. Працюй так, щоб після тебе нічого не переробляли.
  3. Будь завтра кращим, ніж ти є сьогодні.
  4. Не давай сильним принижувати слабших.
  5. Не залишай хворих, не забувай про бідних.
  6. Не май гордині ані в розумі, ані в серці.
  7. Пізнавши все добре, пам’ятай, а чого не знаєш – тому навчайся.
  8. Живи для Батьківщини та люби людство.

 

Великий Князь Київської Русі

Володимир Мономах (1053-1125)

 

 

 

ПОДОРОЖ

 

УКРАЇНОЮ

 

ДЕРЕВО МРІЙ

doc
Додано
14 жовтня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку