1
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
Доброолександрівська
загальноосвітня
школа І – ІІІ ступенів
______________________________ _______________________________________
ім’я та прізвище учня /учениці
2019 / 2020 |
Проміжний |
2 - А |
навчальний рік |
Звіт (проміжний) підсумковий) |
клас |
Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує уваги і допомоги |
Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння |
||||
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
|
|
Активно працює на уроці |
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем |
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
Прогнозує наслідки власних дій |
|
|
|
|
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку |
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших |
|
-- |
-- |
|
Українська мова |
||||
Уважно слухає і розуміє співрозмовника |
|
|
|
|
Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення |
|
|
|
|
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження |
|
|
|
|
Виявляє інтерес до читання, описує, про що (про кого) любить читати |
|
|
|
|
Читає з відповідною інтонацією |
|
|
|
|
Висловлює власне ставлення до прочитаного |
|
|
|
|
Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого |
|
|
|
|
Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження |
|
|
|
|
Математика |
||||
Переміщує об'єкти в заданих напрямах (справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу догори) |
|
|
|
|
Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд |
|
|
|
|
Розв'язує прості і складені задачі |
|
|
|
|
Розрізняє геометричні площинні та об'ємні фігури за їх істотними ознаками |
|
|
|
|
Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів |
|
|
|
|
Визначає час за годинником із точністю до 5 хвилин |
|
|
|
|
Створює макети реальних та уявних об'єктів |
|
|
|
|
Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (2-3 запитання) |
|
|
|
|
Я досліджую світ |
||||
Виконує прості спостереження / досліди |
|
|
|
|
Описує об'єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв'язки між ними |
|
|
|
|
Розповідає про себе, свою сім'ю, клас, громаду |
|
|
|
|
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища |
|
|
|
|
Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя |
|
|
|
|
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності |
|
|
|
|
Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» ) |
||||
Класифікує об'єкти за схожими і відмінними властивостями |
|
|
|
|
Використовує готові та створює прості інформаційні продукти |
|
|
|
|
Використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці |
|
|
|
|
Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» ) |
||||
Пропонує і втілює власні творчі ідеї |
|
|
|
|
Належним чином користується матеріалами та інструментами |
|
|
|
|
Планує дії і виготовляє власний виріб |
|
|
|
|
Мистецтво |
||||
Охоче бере участь у спільних співах, танцях, творенні мистецьких композицій |
|
|
|
|
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів |
|
|
|
|
Створює художні образи різними засобами |
|
|
|
|
Фізична культура |
||||
Бере участь у рухливих іграх |
|
|
|
|
Співпрацює в команді з однокласниками |
|
|
|
|
Демонструє гідну поведінку, якщо виграє чи програє |
|
|
|
|
Іноземна мова (англійська мова) |
||||
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння |
|
|
|
|
Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, де є фотографії страв, або ілюстровані оповідання, де використовується знайома лексика |
|
|
|
|
Ставить та відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації |
|
|
|
|
Описує себе (наприклад, ім'я, вік, родина), вживаючи прості слова та формульні вирази, за можливості попередньої підготовки |
|
|
|
|
Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання |
|
|
|
|
Рекомендації вчителя_______________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропущених днів _____ Підпис вчителя ____________
Побажання батьків або осіб, які їх замінюють__________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________________________
Керівник закладу освіти
|
|
|
(прізвище та ініціали)
|
підпис, печатка (за наявності) |