ТРОЇЦЬКА РАЙОННА ГІМНАЗІЯ
Тема: Моя рідна школа.
Вчитель: Пономаренко Ольга Іванівна
Тема: Моя рідна школа.
І. Звучать шкільні пісні.
Привітання батьків і дітей.
А) – Шкільні пісні у дорослих, звичайно, викликають хвилюючі спогади дитинства і юності.
А сьогодні ви вже своїх діточок привели до школи.
Вітаю вас і бажаю всім здоров’я і щастя, хочу, щоб всі ваші надії справдилися.
Б) – Діти, встали, добрий день.
Дорогі діти! Я рада бачити вас усіх у стінах цього затишного класу. Цей затишок створили для вас батьки, тож до всього ставтеся бережливо. Щоденно будемо тут зустрічатися Я ваша перша вчителька Ольга Іванівна.
ІІ. Повідомлення теми уроку.
ІІІ. Опрацювання теми.
1). – Ось на малюнку ви бачите, як спішать до школи дівчинка з хлопчиком і голосно вітаються “Здрастуй, школо”. (хором)
Для них і для вас хочеться віршик прочитати.
В далину на осінніх листочках
Відпливає літня пора.
Біжить і весело сміється
До школи зранку дітвора.
2). – А дівчатка до цього дня теж вивчили вірші. Виходьте сюди, до дошки.
|
З цим щасливим ясним днем Хочем щастя побажати Щирих усмішок, пісень.
|
До світанку десять раз,
Через те, що так боялись
Запізнитися у клас.
Приголуб нас щиро,
Пригорни усіх нас
Як матінка мила.
І полюблю я нашу школу.
А ще свою вчительку милу,
Що зустріла мене в день оцей.
Школа вас усіх пригорне і зігріє, науче добро чинити, зло оминати.
3). – Дівчатка віршики розказували, а для хлопчиків гра “Мозаїка”.
Будь ласка, вийдіть до дошки п’ятеро хлопчаків. (Даю букви і завдання.) Роздивіться одержані букви. З них треба скласти слово “школа”. Виставляють на планшет, читаємо хором.
4). Діти, вам неважка буде відгадати загадку.
Вчить читати й рахувати,
І писати, і співати
Всіх дітей довкола
Наша люба ... (школа)
ІV. Фізкультхвилинка.
Встали.
Петрик ягідку знайшов –
Ах, яка смачненька.
Це сила знань, це світло.
Летять в усі кінці
Від нього промінці.
Сонечко – це знання, це світло науки. Від сонечка до кожного з вас ідуть промінці. Знайдіть свої імена. Сонечко дарує кожному свій світлий промінець, щоб він освітлював вам стежину знань, стежину дружби.
V. – Діти, життя в нашій гімназії – справжня казка, і не дивуйтесь діти, що і сьогодні до нас завітали казкові герої.
Це Буратіно і Мальвіна, Незнайко.
Вони хочуть загадати вам загадки та віддати подарунки.
1). Загадка від Буратіно:
2). Загадка від Мальвіни:
3). Загадка від Незнайка:
1). Буратіно дарує вам оцей горщик, будете в ньому кашу варити, бо спільна каша для здоров’я є безцінна.
2). Мальвіна зі своїм подарунком.
- Хто назвався школярем, тому й ложку ми даєм, щоб до спільного котла всім лежала вам душа.
3). Незнайко.
VІ. – Діти, ще хочу у вас спитати.
Тато піклується про вас та навчає життю, бабусі й дідусі вас дуже люблять, а мама навчає добру і любові. Скільки недоспаних ночей було у неї поки ви зростали! А сьогодні вони надзвичайно щасливі. Їм радісно на душі, що ви, їхні донечки й синочки, сьогодні стали першокласниками.
Галина Олександрівна, Катіна мама, прошу. Це її золоті руки створили цього дивного птаха. Діти, ви впізнали що це... Жар-птиця. На згадку про перший урок жар-птиця подарує вам пір’ячко (мама роздає).
Учитель. З шкільної стежини - твій шлях до вершини знань, почуттів, стосунків.
VІІ. Підсумок.