Творчий звіт класного керівника 8 класу
________________________
за І семестр 2020/2021 н. р.
1.Тема по самоосвітній виховній роботі: : «Формування загальнолюдських цінностей як засіб розвитку життєвих компетентностей особистості». Проєкт «Я – ми – родина – Україна».
2. Реалізовані завдання виховної діяльності:
2.1.Аналіз проведеної виховної роботи з класом:
Напрями діяльності |
Заходи |
Форма проведення |
Дата проведення |
Моральне та фізичне виховання Ціннісне ставлення до себе |
«Увага! Діти на дорозі» «Життя врятує обізнаність» Бесіда про правила безпечної поведінки здобувачів освіти під час навчання в школі «Мобільний етикет» «Діти – олімпійська нація України» Ми різні лише за статтю «Життя – найдорожчий скарб» Доброта спасе світ «Не ображай своє здоров’я» Правила дорожнього руху при перетині залізничних переїздів Цикл бесід про основні правила поведінки здобувачів освіти
|
Кругл. стіл Бесіда Бесіда
Бесіда Вих. Захід Бесіда Кл. година Кл. година Бесіда Бесіда
Бесіди |
01.09 01.09 01.09
02.09 09.09 16.09 01.10 13.11 25.11 10.11
23.11-27.11 |
Сімейно-родинне виховання Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
«Дерево з коріння починається, а людина з сім’ї» «Цінуй честь сім’ї» «Калейдоскоп професій»
|
Вих.година
Бесіда Вих. захід
|
02.10
06.10 18.11
|
Трудове виховання Ціннісне ставлення до праці |
Генеральне прибирання класної кімнати
Професії мого роду Світ моїх захоплень Трудова біографія моєї родини
«Майстерня Діда Мороза» - прикрашання класної кімнати до зустрічі Нового року Новорічна розвага «Хто зверху?» |
Бесіда Кл. година Кругл. стіл
Вих. захід
|
Кожного тижня 11.09 16.09 24.09
Грудень
18.12
|
Екологічне виховання Ціннісне ставлення до природи |
Збережемо кімнатні рослини
Сортуємо сміття – дбаємо про майбутнє «У природі – у рідному домі» «Збережемо клімат шляхом простих енергетичних рішень»
|
Вих.. захід Кл. година Кл. година |
Протягом семестру 09.09 01.10 21.09 |
Художньо – естетичне виховання Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Святкові вітання хлопчиків класу з днем Української армії Культура мовлення Естетика зовнішнього вигляду Толерантність врятує світ |
Вих. захід
Бесіда Бесіда Кл. година
|
13.10
23.09
17.09 16.11 |
Громадянське, патріотичне та правове виховання Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Єдина Україна. Відкрий для себе Хмельницький» «Дотримання правил дорожнього руху по дорозі до школи і додому» Демократичні вибори учнівського самоврядування «Захист вітчизни – обов’язок кожного» Свято Покрова – день українського козацтва Європейський день боротьби з торгівлею людей Я громадянин і патріот держави «Україна – це територія Гідності та Свободи» Міжнародний день відміни рабства Бесіда про реалізацію та захист прав людини Твої права та обов’язки, їх взаємозв’язок Міжнародний день боротьби із корупцією |
Вих.. захід
Бесіда
Вих. захід Кл. година Бесіда
Кл. година Вих.година
Бесіда Бесіда Бесіда Бесіда
|
01.09
01.09
03.09
04.10 13.10 18.10
10.11 20.11
02.12 07.12 08.12 09.12 |
Заходи з учнями щодо протидії булінгу (цькування) |
«Стоп! Булінг» Перегляд фільмів щодо протидії булінгу |
Кл. година |
вересень жовтень |
2.2.Моніторинг участі у шкільних заходах, міських (грамоти, нагороди).
Захід |
Дата участі |
Результат |
|
|
|
2.3.Проведений відкритий виховний захід: тема, дата проведення.
Тема |
Дата проведення |
Присутні , запрошені гості, колеги |
Калейдоскоп професій |
18.11.2020 |
|
2.4.Проведені заходи культурно-просвітницького характеру:
Заходи культурно-просвітницького (культпоходи, зустрічі, екскурсії), організовані самостійно та за проханням адміністрації |
Дата проведення |
Місце проведення (театр, філармонія, музей, кінотеатр) повна назва |
Онлайн подорож вулицями Хмельницького |
24.09 |
Шкільний коридор, ІІ поверх |
2.5.Робота класного учнівського самоврядування (організація та проведенні заходи в класі або для учнів школи)
Захід |
Вид проведеної роботи (вистава, флеш-моб, інформаційна хвилинка, конкурс …) |
Проведено Для учнів ___ класу / для учнів свого класу |
Участь в роботі волонтерського загону |
Збір пожертв для допомоги воїнам АТО |
|
Участь в роботі волонтерського загону |
Збір корму для тварин, складання кросвордів про тварин |
Для 4 класу |
Щедрий вівторок |
|
01.12 |
Гра «Герой добрих справ» |
|
Протягом семестру |
2.6. Робота з обдарованими учнями. (досягнення учнів, результати участь у конкурсах, заходах)
П І учня |
Назва конкурсу |
Міський. Шкільний, Всеукраїнський |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.7. Індивідуальна робота з учнями
П І учня |
Тема |
Дата |
Хто проводив |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.7.1. Індивідуальна робота з батьками
П І Б батьків |
Тема |
Дата |
Хто проводив |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.8. Робота з учнями ,що потребують особливої педагогічної уваги
П І учня |
Вид проведеної роботи |
Дата проведення |
Хто проводив |
|
|
|
|
2.9. Робота з батьками
П І Б батьків |
Вид проведеної роботи |
Хто проводив |
Дата |
Батьківський колектив |
Батьківські збори |
|
|
Батьківський колектив |
Інформування батьків про результати навчання дітей |
|
|
2.10. Профорієнтаційна робота з учнями
Екскурсія на підприємство, освітній заклад …(назва підприємства) |
Дата |
Культпохід/ запрошені в освітній заклад НВК№2 |
|
|
|
2.11. Участь у проєктах
Проект |
Міський, Всеукраїнський, Міжнародний |
Дата |
Результат |
|
|
|
|
2.12. Участь у шкільних заходах.
Захід (конкурс малюнку, стінгазет ) |
Кількість учасників |
Кількість робіт |
|
|
|
|
|
|
2.13 Про зайнятість здобувачів освіти у гуртках, секціях та курсах у позаурочний час
Гуртки, секції |
Курси |
Станом на жовтень 2020 року |
|
Кількість здобувачів освіти |
Кількість здобувачів освіти |
15 |
13 |
Гуртки, секції |
Курси |
Станом на грудень 2020 року |
|
Кількість здобувачів освіти |
Кількість здобувачів освіти |
15 |
13 |
3. Чи звертались Ви за допомогою , консультацією у вирішенні класних проблем до шкільного практичного психолога?
Проблема з якою звертались |
П І учня |
Дата |
|
|
|
4. Чи звертались за допомогою чи консультацією до соціального педагога?
Причина звернення |
П І учня |
Дата |
|
|
|
5. Захід , що плануєте провести у ІI семестрі 2019/ 2020н.р.
Захід |
Дата |
Цільова аудиторія |
День Святого Валентина |
лютий |
|
6. Участь у благодійних ярмарках, акціях.
Назва |
Дата |
Шкільний, міський, Всеукраїнський захід |
Щедрий вівторок |
01.12.2020 |
шкільний |
Сортування сміття |
Протягом семестру |
шкільний |
Допомого учасникам АТО |
грудень |
шкільний |
7. Зміни соціального паспорта класу за І семестр 2020/2021н.р.
П І Б учня |
Клас |
Категорія |
Прибув/вибув
|
Місяць |
|
|
|
|
|
8.Анкетування учнів (Тематика, результат, хто проводив)
Мій вибір професії.
9. Ваші зауваження щодо покращення організації виховної роботи освітнього закладу в ІIсеместрі 2020/2021 н.р.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Ваші пропозиції щодо покращення організації виховної роботи освітнього закладу в ІIсеместрі 2020/2021 н.р.
11.Участь у міській ярмарці педагогічний ідей. «Хмельниччина на шляхах реформування».
Назва роботи |
Напрям Виховний/освітній |
|
|
12. Пропозиції, щодо тематики проведення МО класних керівниківу ІIсеместрі 2020/2021 н.р..
13.Цілі та завдання щодо організації виховної роботи з учнями , батьками у ІІ семестрі 2020/2021 н.р.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Класний керівник ______________ (підпис)
Дата ___.12.2020 р.