Педагогічна рада на тему "Розвиток критичного мислення учнів в освітньому процесі"

Про матеріал
Педагогічна рада на тему "Критичне мислення в освітньому процесі", а також про підсумки навчання з І семестр
Перегляд файлу

Протокол № 1

06.01.2021 р.                                                                                            смт Ширяєве

засідання педагогічної ради

КЗ “Гімназія І,ІІ ступенів №2”

 

Голова :  А.П. Копайгородська

Секретар : Н.І. Рибак

Присутні — 13 вчителів

Відсутні —

Порядок денний:

1. Про якість знань і навчання школярів, управління педагогічним персоналом у І семестрі 2010/2021 н. р. і завдання на ІІ семестр щодо поліпшення контролю керівництва закладом, забезпечення  рівнів навчальних досягнень учнів .  

2. Розвиток критичного мислення в освітньому процесі.

3. Про підвищення фахової майстерності вчителів та інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої позитивної мотивації  навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально-активної особистості .

4. Різне.

І. СЛУХАЛИ:

Рибак Н.І.- заступника директора з НВР про якість знань і навчання школярів, управління педагогічним персоналом у І семестрі 2010/2021 н. р. і завдання на ІІ семестр щодо поліпшення контролю керівництва закладом, забезпечення  рівнів навчальних досягнень учнів .  

     Рибак Н.І. сказала, що з наведеної інформації можна зробити висновки, що в цілому пропуски учнями занять в школі були спричинені хворобами дітей або іншими поважними причинами (сімейними обставинами, відвідування лікарні). З метою недопущення пропусків учнями уроків без поважних проводиться індивідуальна робота з батьками, учнями.  Звернула увагу класних керівників 8 та 9 класів (Бакай О.О. та Паламарчук Ж.Я.) на посилений контроль за відвідуванням учнями школи.

Рибак Н.І., заступник директора з НВР зазначила, що  навчальні плани та програми за І семестр виконано   повністю. Заміни уроків за вчителів відсутніх з поважних причин здійснювались своєчасно.  

 Вчителями – предметниками своєчасно перевіряються робочі та контрольні зошити та виставляються бали за ведення зошитів на сторінки класних журналів.
Матеріал з усіх предметів вивчається послідовно; кількість годин, визначених на кожну тему, відповідає календарному плануванню.

На початку вересня адміністрацією школи згідно з планом внутрішкільного контролю було перевірено й погоджено календарні плани вчителів, до уваги бралася загальна кількість уроків, кількість контрольних, практичних та лабораторних робіт, уроків розвитку зв’язного мовлення, позакласного читання.

В кінці семестру проведено директорські контрольні роботи з базових дисциплін у 3 – 9 класах.

Класними керівниками проаналізовано успішність учнів за І семестр.

І. ВИСТУПИЛИ:

Ткаченко І.В. - вчитель 1 класу .

 За підсумками І семестру навчального півріччя 2020 /2021н.р. 1 клас успішно подолав перші труднощі адаптаційного періоду. У класі станом на 02.09.2020р. навчається 13 учнів, з них 8 хлопчиків і 5 дівчаток,  18.11.2020р прибула Парталоха Катерина. Кожен має свої особливості, своєрідні риси характеру і темпераменту. Всі діти соціально адаптовані, добре вміють ладити між собою, розв’язувати конфлікти.

   Мають значні успіхи:

Бакай Микола – виявляє інтерес до навчання, активно працює, демонструє помітний результат з читання, додає і віднімає  числа у межах 10, списує речення з друкованого тексту.

Калита Ілля – виявляє старанність у навчанні, вільно читає, розбірливо пише під диктування слова, лічить числа у межах 100.

Раджабов Ілля – працює дуже зосереджено, виявляє старанність у навчанні, вільно читає, додає і віднімає числа у межах 10, знає всі літери алфавіту читає вголос доступні тексти.

Бобейко Ніколєтта – виявляє самостійність у навчанні, дуже добре читає, додає і віднімає числа у межах 10.

Чернега Олександр – активно працює на уроці, дуже добре читає по складам, знає всі літери алфавіту, має гарні успіхи з математики, списує з друкованого тексту слова.

   Демонструють помітний результат:

Цинєва Олександра – доброзичливо ставиться до оточуючих, добре читає по складам, списує слова і речення з друкованого тексту, пише під диктування слова, лічить об’єкти у межах 100.

Латій Данііл – виявляє інтерес до навчання, читає по складам, має значні успіхи з предмету математика, знає літери алфавіту, розбірливо пише рукописні літери.

Улинець Аліна – виявляє старанність у навчанні, дуже добре читає по складам, додає і віднімає числа у межах 10, у зв’язку з довгою відсутністю в навчальному закладі називає, але не розбірливо пише літери алфавіту, потребує уваги у списування слів та речень.

  Досягають результату за допомогою вчителя:

Парталоха Катерина – виявляє інтерес до навчання, лічить об’єкти в межах 10, але, у зв’язку пропуску  навчання  не списує слова і речення з друкованого  тексту та відповідно до навчальних вимог не читає.

Латій Денис – доброзичливо ставиться до оточуючих, потребує допомоги у читанні складів, має гарні успіхи у додаванні і відніманні чисел, знає літери, але не списує слова.

Ткач Олександр – виявляє старанність у навчанні, потребує допомоги у читанні складів, лічить предмети в межах 10, списує слова і речення з друкованого тексту.

Чернега Олександра – виявляє самостійність у навчанні, списує слова і речення з друкованого тексту з допомогою, лічить предмети в межах 10, потребує допомоги у читанні складів.

   Потребують допомоги і уваги:

Очереднюк Дар’я -  виявляє самостійність у навчанні, потребує допомоги у читанні складів, не називає літери, але списує речення з рукописного шрифту.

Сущ Іван – у звязку з частими пропусками навчання не називає літери, потребує допомоги у списуванні складів, слів, але лічить предмети, додає і віднімає числа в межах 10.                                                                                                            Безпрозвана Н.С. - вчитель 2 класу .

   Станом на 01.09.2020 р. у 2 класі навчається 11 учнів, на протязі першого семестру ніхто не вибув і ніхто не прибув. У класі 5 хлопчиків та 6 дівчаток. Кожен має свої особливості, своєрідні риси характеру та здібності.

   Мають значні успіхи такі учні: Бесагіна Аліна, Копайгородський Денис, Ніколаєнко Роман, Продан Аліна, Ткаченко Аріна та Чернега Данило. Ці учні виявляють інтерес до читання, зрозуміло висловлюють свої думки, читають з відповідною інтонацією, пояснюють зміст прочитаного, почутого, пишуть прості тексти про свої думки, враження, спостереження.

    З математики додають та віднімають числа в межах 100 з переходом через розряд, розв*язують прості та складені задачі, розрізняють геометричні, площинні та об*ємні фігури, виміряють величини за допомогою вимірювальних засобів, визначають час за годинником.

     По предмету я досліджую світ ці ж учні виконують прості спостереження, описують об*єкти та явища живої  і не живої природи, розповідають про себе, свою сім*ю, клас. Дбайливо ставляться до навколишнього середовища, розрізняють здорові та шкідливі звички, дотримуються правил безпеки під час різних видів діяльності.

      З інформатики та технології класифікують об*єкти за схожими і відмінними властивостями, пропонують і втілюють власні творчі ідеї, належним чином користуються матеріалами та інструментами.

  З фізичної культури всі учні класу беруть участь у рухливих іграх, співпрацюють в команді з однокласниками.

     Потребують уваги і допомоги такі учні: Проскурня Єлизавета, Скорищенко Владислав, Строкаченко Аліна, Ткач Дмитро, Фоменко Карина. З української мови досягають результатів за допомогою дорослих, з математики потребують уваги й допомоги та досягають результатів з допомогою дорослих.

    По предмету я досліджую світ виконують прості спостереження/досліди, розповідають про себе, свою сім’ю, клас.

     З інформатики та технології досягають результатів за допомогою дорослих. Користуються матеріалами та інструментами належним чином.                                   Мартинюк І .М. - вчитель 3  класу .

В класі навчається 8 здобувачів освіти ( 3 хлопчики та 5 дівчаток )

З читання всі діти виявляють інтерес до читання , знаходять у текстах відповіді на свої запитання, осмислюють прочитане, взаємодіють з іншими  усно, сприймають, аналізують, інтерпретують та оцінюють текст,  створюють письмові висловлювання, знаходять і виправляють орфографічні помилки, аналізують та редагують власне письмове висловлювання, досліджують власне індивідуальне мовлення, застосовують математику для розв’язання життєвих ситуацій, розв’язують задачі з використанням різних стратегій, аналізують дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінюють, класифікують, порівнюють, узагальнюють об’єкти, встановлюють кількість об’єктів, позначають результат лічби числом, порівнюють числа, здійснюють обчислення усно та письмово, розпізнають геометричні фігури.   Спостерігають  за навколишнім світом, експериментують,  моделюють, розуміють, аналізують, узагальнюють, інформацію природничого змісту, втілюють творчий задум у готовий виріб, знаходять, аналізують, узагальнюють та систематизують дані, критично оцінюють інформацію, створюють художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва, Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом.

З компетентності спілкування державною мовою мають:

Високий рівень –Немазенко Р., Яворська А.;

Достатній рівень – Бурля І., Магу М.,  Страту І..;

Середній рівень –Процук С. , Умарова К;

Початковий рівень – Верниба Б..

 

Математична компетентність:

Високий рівень – Магу М.,  Немазенко Р., Яворська А.;

Достатній рівень – Бурля І., Страту І., Верниба Б., Процук С. , Умарова К;

Середній рівень – 0

Початковий рівень – 0

 

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 Високий рівень – Магу М.,  Немазенко Р., Страту І., Умарова К., Яворська А.;

Достатній рівень – Бурля І.,., Верниба Б., Процук С. ,;

Середній рівень – 0

Початковий рівень – 0

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Високий рівень – Магу М.,  Немазенко Р., Страту І., Яворська А.;

Достатній рівень –Верниба Б., Процук С. , Умарова К.;

Середній рівень – Бурля І;

Початковий рівень – 0

 

 Культурна компетентність:

Високий рівень – Магу М.,  Немазенко Р., Страту І., Яворська А.;

Достатній рівень – Бурля І., Верниба Б., Процук С., Страту І.,  Умарова К.;

Середній рівень – 0

Початковий рівень – 0

Рибак Н.І., заступник директора з НВР довела до відома успішність учнів КЗ «Гімназія І,ІІ ст. № 2» за І семестр 2020/2021 н. р.

№ з/п

Клас

На

01.09.

2020

Вибуло

Прибуло

На кінець І сем.

Початковий

рівень

Середній

рівень

Достатній

рівень

 

Високий

рівень

1

1

13

-

1

14

 

 

 

 

2

2

11

-

-

11

 

 

 

 

3

3

8

-

-

8

 

 

 

 

4

4

10

-

-

10

2

3

3

2

5

5

10

-

1

11

-

7

4

-

6

6

10

1

-

9

1

5

3

-

7

7

7

1

-

6

-

4

2

-

8

8

11

-

1

12

3

8

-

1

9

9

5

2

-

3

-

2

1

-

Всього

 

85

4

3

84

Оцінюються

51 учень

6

12%

29

57%

13

25%

3

6%

 

Аналіз результатів показує спад рівня якості навчання. Найбільші темпи спаду у 8 класі, що  повторюється щорічно. Порівняльний аналіз досягнень учнів показує, що навчальний матеріал учні засвоїли на середньому та достатньому рівнях. За І семестр 2020/2021 н.р. високий рівень показали тільки 3 учні, а невстигаючих 6. Це свідчить про недостатньо роботу вчителів-предметників  над досягненням стійких результатів навченості учнів.

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, адміністрація дійшла висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися деякі учні, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів.

Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, від­сутня система роботи зі слабовстигаючими уч­нями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв'язок учителів із бать­ками, несвоєчасне повідомлення батьків про рі­вень успішності дітей через щоденники.  Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.

Протункевмч О.А., голова МО класних керівників,  сказала, що з усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки середнього рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, задані індивідуальні завдання.

Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на нараді при директорові й на засіданнях МО, з’ясовувалися причини слабкої ус­пішності учнів.

І. УХВАЛИЛИ:

1. Вважати якість навчальної роботи школи за підсумками Ісеместру       2020/2021 н.р. задовільною.

2. Заступнику директора з навчально-вихов­ної роботи Рибак Н.І..:

2.1.  Тримати на контролі:

-        дотримання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів;

-        оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на позитивному принципі з урахуванням рівня їх досягнень. 

                                                       Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

2.2.  Рейтинг за підсумками навчальних досягнень учнів у І семестрі 2020/2021 н.р. довести до відома батьків.

січень 2021 р.

3. Класним керівникам 4-9 класів посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги, своєчасно пере­віряти щоденники й повідомляти батьків про ус­піхи у навчанні  їх     дітей.

                                                       Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

4. Учителям-предметникам:

4.1.  Вико­ристовувати інноваційні форми контролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу.

                                                      Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

4.2.  Залучати учнів до активної діяльності під час формування нових знань.

                                                                                                                                            Постійно

4.3. Під час організації освітнього процесу вчителям на кожному уроці слід особливу увагу приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати навчальний матеріал на всіх етапах уроку.

                                                      Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

4.4.  Застосовувати на уроках проектні технології, завдання на розвиток критичного мислення, дослідницько-пошукові завдання.

                                                      Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р.

4.5.  Надати допомогу учням, які мають початковий  та середній рівень навчальних досягнень.

                                                      Протягом ІІ семестру 2020/2021 н.р

ІІ. СЛУХАЛИ:

Рибак Н.І., заступника директора закладу про  розвиток критичного  мислення  в учнів  в умовах нової української школи. Рибак Н.І. зауважила, що відповідно до вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти одним із важливих завдань закладу є розвиток критичного мислення школярів.

     Під критичним мисленням розуміють неогульно негативне ставлення до будь-чого (як це зазвичай мається на увазі у побутовій мові), а наукову оцінку позитивних та негативних рис явищ дійсності. Отже, критичне мислення - це здатність використовувати певні прийоми обробки інформації, що дозволяють отримати бажаний результат. До основних рис критичного мислення слід віднести такі уміння: 1) робити логічні умовиводи; 2) приймати обґрунтовані рішення; 3) давати оцінку позитивних та негативних рис як отриманої інформації, так і самого розумового процесу; 4) спрямувати зусилля на результат.                                                                                                               Важко уявити сферу життя, яка б не потребувала від людини здатності ясно мислити. Проте, слід зазначити, що наша система освіти не достатньо надає можливостей  навчитися учням мислити більш продуктивно. Особливо це стосується гуманітарної освіти. Наші навчальні заклади традиційно вимагають, щоб учні виучували, запам'ятовували, відтворювали інформацію.

       Отже, критичне мислення - це наукове мислення, суть якого полягає у прийнятті ретельно обміркованих та зважених рішень стосовно довіри до будь-якого твердження: чи мусимо ми його сприйняти, чи відкинути або відкласти, а також ступінь упевненості, з яким ми це робимо.                                                              

ІІ. ВИСТУПИЛИ:

Бакай О.О. -вчитель української мови та літератури,  яка звернула увагу на те ,що час вимагає змін у всіх сферах життя людини. І освіта, а в першу чергу школа,  – одна з найпопулярніших сфер, якої ці зміни стосуються. І саме школі доручається важлива роль – формувати особистість здатну жити і працювати в реаліях сьогодення. Впевнена, призначення вчителя  у тому, щоб перетворити навчання на радісне для дитини заняття і при цьому сформувати такі життєві компетентності, які допоможуть учню ефективно діяти за межами навчальних ситуацій, розв'язувати в повсякденному житті реальні проблеми.

Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й у Концепції нової української школи. Та з чого починати? Як навчати дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?                               Наша відповідь – використовувати методи розвитку критичного мислення під час уроків.                                                                                                                          Критичне мислення – складне й багаторівневе явище. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.

З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:
-аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел;
- бачити проблеми, ставити запитання;
-висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;
-робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.

Цим мисленнєвим операціям можна і необхідно навчати, а далі – вдосконалювати їх, тренувати, як, наприклад, тренують м’язи спортсмени чи техніку гри – музиканти. І саме школа є ідеальним середовищем для цього.

 Зазвичай для оволодіння технологією розвитку критичного мислення замало лише ознайомитися з нею в методичній літературі. Аби отримати необхідні практичні уміння, бажано пройти спеціальні тренінгові навчання – спробувати змоделювати заняття з розвитку критичного мислення з використанням конкретних методів, прийомів тощо. Часто вчителі зауважують, що лише під час таких тренінгів вони змогли до кінця усвідомити, що саме їм слід змінити у власній діяльності, аби їхні уроки стали уроками з розвитку критичного мислення.

 На жаль, у системі сучасної педагогічної освіти майбутні педагоги не отримують поки що ані цих знань, ані цих умінь. Тож сьогодні слід включити таку підготовку в систему професійного розвитку і вчителів, і викладачів вищої педагогічної школи, а ще зорієнтувати неформальну тренінгову освіту педагогів у напрямі розвитку критичного мислення.

ІІ. УХВАЛИЛИ:

1.Керівникам  шкільних  методичних об’єднань:

1.1.Здійснити теоретичне вивчення технології критичного мислення на засіданні шкільних  методичних об’єднаннях.

                              Протягом ІІ семестру

1.2.Створити електронний ресурс на Google диску з теоретичним матеріалом по технології розвитку критичного мислення та забезпечити доступ до нього всім вчителям закладу.                                                                           до 30.03.2021

2. Вчителям – предметникам :

1.1.Вести систематичну самоосвітню роботу із визначеної теми (корекція тем самоосвіти, організація участі у конкурсах різних рівнів, виставках)

                                         Протягом року

3.Заступнику директора з НВР :                                                                                3.1..Вивчити та узагальнити рівень оволодіння вчителями  технології критичного мислення  в рамках моніторингу діяльності ШМО вчителів-предметників                                                                                      до 30.05.2021


 

 

2. Підвищення фахової майстерності вчителів. Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої позитивної мотивації  навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості

 

ІІІ. СЛУХАЛИ:

  Заступника директора школи  з навчально-виховної роботи Рибак Н.І. про підвищення фахової майстерності вчителів та інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої позитивної мотивації  навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально-активної особистості .Формування в Україні нової системи освіти, орієнтованої на входження в світовий освітній простір, супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і  практиці навчально- виховного  процесу.

    Тому у сучасному вимогливому та швидкозмінному соціально-економічному середовищі рівень освіти, її вплив на особистісній розвиток дитини, значною мірою залежатиме від результативності запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання. Кожній педагогічній технології повинна бути притаманна опора на певну наукову концепцію, що містить філософське, психологічне, дидактичне та соціально-педагогічне обґрунтування досягнення освітньої мети.

Порівнюючи традиційну та інноваційну освіту, які сьогодні паралельно існують в Україні, І. Зязюн зробив висновки, традиційна система навчання є безособистісною, "бездітною... без людською". У ній "людина... постає... об'єктом, яким можна керувати за допомогою зовнішніх впливів, загальних стандартів і нормативів".

Не всі згідні з цією оцінкою. Але всі серед головних недоліків традиційної системи навчання називають: авторитарний стиль керівництва; домінування пояснювально-ілюстративного типу навчання і репродуктивної діяльності учнів; перевагу фронтальної роботи, обмеженість діалогічного спілкування; породжені цими факторами невміння і небажання дітей учитися; відсутність у них поцінування освіти, самоосвіти Світ заговорив про компетентності як спроможність особистості застосовувати засвоєні знання й набуті уміння у нестандартних ситуаціях, "готовність і уміння діяти", здатність до саморозвитку".

Потрібно крок за кроком, переборюючи власну інертність і неготовність освітнього середовища до сприйняття інновацій, долати шлях від орієнтації на предметні знання до оволодіння надпредметними уміннями, формуючи, так чином, в учня внутрішню готовність прийняття рішень, застосування набутих знань у будь-яких ситуаціях. І головною дійовою особою у цьому процесі стає учень. "Освіта XXI століття, - це освіта для людини. ЇЇ стрижень - розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання відповідальної особистості яка здатна до самоосвіти і саморозвитку вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв'язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни".

     Педагогічній технології мають бути притаманні всі ознаки системи: логіка процесу, взаємозв'язок всіх його частин, цілісність.

     Кожній педагогічній технології повинна бути притаманна опора на певну наукову концепцію, що містить філософське, психологічне, дидактичне та соціально-педагогічне обґрунтування досягнення освітньої мети. З метою підвищення якості знань учнів та виховання в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціальної активності особистості, вчителі школи на своїх уроках впроваджують інноваційні  технології.

Відвідуючи уроки вчителів початкових класів , іноземної мови  , історії  , математики , хімії , української літератури  спостерігається реалізація  інноваційних технологій, що сприяє пробудженню думки учнів, викликає пізнавальну потребу,  створює внутрішні умови для засвоєння нового матеріалу.

Ефективність інтерактивних технологій залежить від уміння вчителя:

-           об’єднувати учнів у групи (однорідні ), (різнорідні ), давати завдання учням для попередньої підготовки (вч. природознавства біології, хімії ) ;

-           відбирати для уроку такі інтерактивні вправи, які дали б учням «ключ» до засвоєння теми (вч. інформатики );

-           під час інтерактивних вправ давати учням час подумати над завданням, щоб вони сприйняли його серйозно, а не механічно, або «граючись» виконали його (вч. української мови);

-           на одному занятті використовувати одну-дві інтерактивні вправи, а не їх калейдоскоп (вч. природознавства );

-           презентувати проблему та чітко формулювати проблемні питання пропонувати всім висловити ідеї, коментарі, навести фрази чи слова ,пов’язані з цією проблемою (вч. основи  здоров’я).

 

ІІІ. ВИСТУПИЛИ:

      Фірман О.В., вчитель української мови та літератури, голова ШМО гуманітарного циклу.

Моніторингове дослідження, яке запроваджено в школі, дозволяє оцінити ефективність навчально-виховного процесу в школі, визначити вчителів, які використовують потенціал своїх учнів максимально повно, створюють сприятливі умови  для особистісного розвитку школярів, які впевнені  в ефективності обраної методики викладання.

 

ІІІ. УХВАЛИЛИ:

2.1. Заступнику директора школи з НВР Рибак Н.І.. постійно контролювати впровадження інноваційних технологій вчителями школи.

2.2. Результати  моніторингових  досліджень обговорювати на засіданнях педагогічних рад, нарадах при директору, засіданнях шкільних методичних об’єднань з метою вдосконалення способів діяльності та стилів мислення вчителів.

2.3. Забезпечити якісний методичний супровід викладання предметів, планування контрольно-аналітичної діяльності адміністрації та методичної роботи в школі на підставі результатів моніторингових досліджень і діагностування. Об’єктивний аналіз та моніторинг шкільних процесів у ШМО.

2.4. Впроваджувати інноваційні технології навчання на уроках тільки тоді, якщо вони є методично виправданими.  

3. Наступність навчання при переході учнів молодшої ланки у середню.

 

 

Голова  педагогічної  ради:                                    А.П. Копайгородська

Секретар  педагогічної  ради:                                Н.І. Рибак

 

docx
Додано
23 січня 2021
Переглядів
2005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку