Мультимедійна презентація: «робота з обдарованною молоддю на уроках фізики»Виконала викладач фізики Гайтан Л. В.
Номер слайду 2
У кожній людині є сонце. Тільки дайте йому світити.
Номер слайду 3
Талановиті учні – унікальні, а тому їм нелегко у цьому неспокійному світі.
Номер слайду 4
«Світ вступив у століття Людини, більш ніж будь-коли ми зобов'язані думати про те, що вкладаємо у душу дитини...» В. Сухомлинський
Номер слайду 5
За якими принципами я будую роботу з обдарованими учнями?
Номер слайду 6
Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей учнів.
Номер слайду 7
Залучення учнів до участі у тижні з предмета “Фізика і астрономія”
Номер слайду 8
Орієнтація на потреби учня. Максимальне розширення кола інтересів.
Номер слайду 9
Залучення учнів до гурткової роботи у предметному гуртку “Цікава фізика”
Номер слайду 10
Домінування розвивальних можливостей над інформаційною насиченістю. Ускладнення змісту навчальної діяльності.
Номер слайду 11
Інформація про власну друковану продукцію з предмета «Фізика і астрономія»№ п/п. Назва. Рік видання1 Добірка дидактичних матеріалів до розділу «Ядерна фізика».2015 рік4 Добірка усних вправ «Фізика у загадках».2016 рік6 Кросворди з фізики.2017 рік7 Кросворд з теми «Струм у різних середовищах».2018 рік8 Добірка матеріалів «Фізика в народних прислів’ях».2019 рік
Номер слайду 12
Розвиток цілісної картини світу в уявленнях учня. Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв'язувати проблеми. Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідницьку роботу. Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної «Я-концепції». Завдання,які я намагаюсь реалізувати в роботі з обдарованими учнями
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Форми роботи ,які я використовую в роботі з обдарованими учнями: Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.Індивідуальна й диференційована робота. Ділові гри, інтерактивні методи навчання. Участь у конкурсах різних рівнів. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.
Номер слайду 15
В олімпіаді брали участь 28 учнів. Переможці олімпіади: Дядюк Ю. (35 гр.), Стародубцева А. (25 гр.), Яковлєва О. (15 гр.) – І місце, Мельникова А. (35 гр.), Лось О. (25 гр.),Білинець Є. (13 гр.) – ІІ місце , Калініченко І. (37 гр.),Штанько А. (24 гр.), Сіренко Я. (14 гр.) – ІІІ місце. Проведення олімпіади з предмета «Фізика»
Номер слайду 16
№ з/п. Назва конкурсу. Дата проведення. Кількість учасників конкурсу. Результат конкурсу1 Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня». Квітень , 2019 року16 Добрий результат – 162 Обласний конкурс з астрономії “Перлини зоряного неба”. Квітень , 2019 року1 Диплом ІІ ступеня 3 Міжнародна олімпіада проекту “Всеосвіта” «Осінь-2018» (фізика). Жовтень, 2018 року6 Учасників – 1 Диплом І ступеня -3 Диплом ІІ ступеня - 24 Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» з фізики. Жовтень, 2018 року8 Учасників – 4 Диплом ІІІ ступеня - 4
Номер слайду 17
«Учень – не просто посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити». К. Ушинський
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Найвищою нагородою для викладача є досягнення його учнів
Номер слайду 21
Юлія Дядюк. Учениця 35 групи. Участь у конкурсах та олімпіадах
Номер слайду 22
Номер слайду 23
№п/п. Назва конкурсу. Рік. Результат1 Всеукраїнський Інтернет конкурс «Учитель року – 2016».2016 Учасник. 2 Всеукраїнський Інтернет конкурс «Учитель року - 2017».2017 Лауреат , номінація «Учитель – ерудит».3 V Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень».2017 Лауреат.4 Всеукраїнський Інтернет конкурс «Учитель року – 2018».2018 Лауреат, номінація «Учитель-популяризатор».5 Конкурс педагогічної майстерності «Панорама творчих уроків - 2018».2018 Лауреат. 6 V І Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень».2018 Лауреат.7 Всеукраїнський Інтернет конкурс «Учитель року - 2019».2019 Лауреат, номінація «Учитель-популяризатор», «STEM-учитель, науковий керівник».