Мета (Очікувані результати):
Музично-ритмічні рухи
Розвивати статичну і динамічну координацію
Нормалізувати м'язовий тонус
Активізувати відчуття ритму
Розвивати музичний слух та пам'ять
Імпровізувати образи в природі
Відчувати задоволення від власної творчості
Слухання музики
Ознайомити дітей із музичними та поетичними творами, що передають картини зими.
Вчити дітей уважно слухати та аналізувати музичний твір.
Виховувати любов до музики та природи.
Вчити вслухатись і відчувати музику природи що нас оточує.
Збагачувати уявлення про різні види мистецтва.
Спів:
Формувати вокально-хорові та музично-ритмічні навички
Розвивати музичний слух
Розвивати ритмічний слух та пам'ять
Робота над диханням
Вчити разом починати і закінчувати пісню.
Обладнання:
Штучні дерева у зимовому вбранні
Ілюстрація картин із зображенням зими
Штучні сніжинки
Штучні сніжки
Музичний інструмент
Телевізор
Картки з емоціями
Крижинка льоду
Конспект музичного ігрового інтегрованого заняття з елементами музикотерапії ( старша група)
Тема: ,,Подорож до казкового зимового лісу''
Мета (Очікувані результати):
Музично-ритмічні рухи
● Розвивати статичну і динамічну координацію
● Нормалізувати м'язовий тонус
● Активізувати відчуття ритму
● Розвивати музичний слух та пам'ять
● Імпровізувати образи в природі
● Відчувати задоволення від власної творчості
Слухання музики
● Ознайомити дітей із музичними та поетичними творами, що передають картини зими.
● Вчити дітей уважно слухати та аналізувати музичний твір.
● Виховувати любов до музики та природи.
● Вчити вслухатись і відчувати музику природи що нас оточує.
● Збагачувати уявлення про різні види мистецтва.
Спів:
● Формувати вокально-хорові та музично-ритмічні навички
● Розвивати музичний слух
● Розвивати ритмічний слух та пам'ять
● Робота над диханням
● Вчити разом починати і закінчувати пісню.
Обладнання:
● Штучні дерева у зимовому вбранні
● Ілюстрація картин із зображенням зими
● Штучні сніжинки
● Штучні сніжки
● Музичний інструмент
● Телевізор
● Картки з емоціями
● Крижинка льоду
Хід заняття
'Діти заходять під музику ,,Марш'' до зали.
М.к. Діти, до нас сьогодні завітали гості тож оскільки ми на музичному занятті то давайте і привітаємось музично.
Музичне вітання
Тукі-тукі тукі-тукі
Всюди чути дивні звуки
Двері відкриваємо
І гостей вітаємо
Плесь плесь плесь плесь
Друзям посміхаємось
Плесь плесь плесь плесь
Ранок зустрічаємо
Доброго вам ранку, Добрий день!
М.к. Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі
Поля причепурила
Пухнастим снігом вкрила
Відгадайте хто вона
Ця бабуся чарівна?
Діти (Зима)
М.к. Вірно діти. Як ви здогадалися, сьогодні мова піде про цю чудову пору року. Зиму. Скажіть мені малята, як можна описати цю чарівну пору року?
(Відповіді дітей дивлячись на ілюстрації зими)
Чується стукіт…
М.к. Здається до нас хтось поспішає….
(З'являється Сніговик)
Сніговик.
Я веселий сніговик
Зліплений зі снігу
І стою я у дворі
Дітворі на втіху.
Мені стало сумно стояти одному у дворі і тому я вирішив завітати до вас у садочок. Малята, я хочу запросити вас у подорож до зимового лісу, щоб ви побачили його неповторну красу.
М.к. Ну, що? Згодні? Коли так то я пропоную усім нам вирушити у путь, а дорогою ми розповімо вам які бувають зимові розваги.
Давайте разом із сніговиком помандруємо зимовими стежками , дивіться на нас і повторюйте рухи.
Музична вправа ,,Пройдемось як…''
Діти йдуть по доріжках під різнохарактерну музику імітуючи ходу тварин. Лисички, зайчика, ведмедика тощо.)
М.к. Ось ми вже і прийшли до зимового лісу. Погляньте діти, тут справжня краса! Дерева виблискують інієм, а поміж них танцюють сніжинки. Давайте всі сядемо, закриємо очки і вслухаємось у звуки лісу.
Слухання музики
Діти слухають звуки зимового лісу: тріск дерев, хруст снігу , десь одинокого дятла що стукає тощо…)
М.к. Які звуки ви тут почули? Так… Тріщить мороз, подекуди перегукуються птахи, десь у берлозі міцно спить ведмідь, хтось тихо крадеться між сухих кущів..
Сніговик. Так. У нашому лісі дуже дуже багато різних звуків.
(Звучить хурделиця)
Чуєте хурделиця знімається… А між деревами танцюють сніжинки .
М.к. Ходімо і ми потанцюємо разом із ними
Танок-імпровізація ,, Сніжинки ''
(Музика за вибором муз.керівника)
● Сніжинки летять, летять і сідають на галявину ( крутяться по залу присідають і опускають сніжинки)
● Їх вітер легенько підняв до гори (стрімко підіймаються)
● Танцюйте сніжинки,летіть хоч куди (розбігаються по залу кружляючи)
По закінченні таночку, розбігаються по залу кружляючи утворюючи зимовий килим.
М.к. Розстелили нам зима пухкенький килим і на нім так гарно грати у сніжки нам ( м.к. роздає сніжки)
Ритмо- дикламація
Ліпим ліпим ліпим сніжки
Будем з ними гратись трішки!
М.к. Наші сніжки вже готові, тож давайте із ними гратись.
Гра- естафета із передаванням сніжок.
Сніговик. Мені так сподобалась ця гра із сніжками !можливо ви щей пісеньку якусь про них знаєте?
Діти Так!
М.к. Так. Звичайно сніговичку, наші діти багато пісень різних знають і про сніжки також. Хочеш ми і тебе навчимо?
Сніговичок Так!
М.к. Тож вмощуйся зручненько разом із дітками прийнявши співочу поставу.
Розспівка
Ліпим, ліпим ліпим сніжки
З ними поспіваєм трішки.
М.к. Отже давайте познайомимо із словами та мелодією нашого сніговичка та заразом і самі їх пригадаємо.
Розучування пісні (продовження),,Гра у сніжки'' (Мнемотехніка)
М.к. Щож слова і мелодію ми пригадали, а тепер гарно заспіваємо звертаючи увагу на чітку вимову звуків та разом починаючи і разом зі мною закінчуючи пісню.
Виконання пісні ,,Гра у сніжки'' (По закінченні пісні діти грають у сніжки під веселу музику за вибором муз. Керівника)
(Звучить тріск морозу)
М.к. Дякуємо тобі сніговичку за таку чудову подорож до казкового зимового лісу, проте стає дедалі холодніше і ми з дітками помалу починаємо замерзати. Тож час нам вже повертатись назад до садочку там у нас тепло та затишно. Можливо і ти разом із нами сніговичку?
Сніговичок Яб залюбки та темло мені страшне.
М.к. Дітки, а давайте поміркуємо, із чого зроблений наш сніговичок? Із снігу. Правильно. А давайте подивимось, що станеться із нашим сніговичком якщо він надовго залишиться у теплі.
Дослідницька гра ,,Передай крижину''
(Діти передають по колу маленьку крижинку поки вона не розтане і не зникне у руках дітей)
Сніговичок. Так малята вірно від сонячних променів та тепла я можу розтанути та перетворитись на струмочок. Тому я живу лише взимку і зовсім не боюсь морозу.
М.к. Малята, наша подорож зимовим лісом добігає кінця тож настав час подякувати нашому сніговичкові за таку чудову подорож і попрощатися з ним а нам час у дорогу. А, щоб нам було веселіше йти пропоную звеселити наш похід ось такими музичними інструментами
Вправа з клавесами
(Діти йдуть по доріжках і простукуючи ритм музики клавесами музика на вибір муз. Керівника)
М.к. Ось дітки ми вже у нашому прекрасному теплому садочку. Мені дуже сподобалась наша прогулянка, а вам?
Подивіться у мене є дуже багато різних смайликів. Давайте кожен із вас вибере собі такого який найбіше відповідає вашим емоціям після нашої подорожі. Бачте, у нас тут є радість, злість, сум, плач, сміх. Мені сьогодні наприклад найбільше сподобалось кружляти між сніжинок . І я собі візьму ось таку картку. А тепер ваша черга.
Висновок із картками емоцій
М.к. Ну що ж наше заняття Добігло кінця і я кажу' вам Допобачення і з радістю чекаю наступної зустрічі.
Вихід дітей із залу під музику