музичне мистецтво 1 клас. Весняний хоровод

Про матеріал
Тема: Весняний хоровод Мета уроку: познайомити учнів з прикладами відображення в мистецтві образів весняної природи. Пояснити, що таке «веснянка». Розвивати чуттєву сферу, уміння відчувати емоційно-образний зміст музики, співацькі навички, творчі здібності. Виховувати чуйну й гармонійну особистість, вчити бачити красу навколишнього світу.
Перегляд файлу

Тема: Весняний хоровод

Мета уроку: познайомити учнів з прикладами відображення в мистецтві образів весняної природи. Пояснити, що таке «веснянка». Розвивати чуттєву сферу, уміння відчувати емоційно-образний зміст музики, співацькі навички, творчі здібності. Виховувати чуйну й гармонійну особистість, вчити бачити красу навколишнього світу.

Обладнання: музичний інструмент, презентація      

Тип уроку: комбінований

Література: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів,

Підручник Музичне мистецтво. 1 клас

Хід уроку

  1. Організаційна частина

Ось і дзвоник дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо!

-Добрий день, діти. Мене звати Поліна Олександрівна і сьогоднішній урок проведу у вас, я.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  1. Яка зараз пора року?
  2. Який настрій викликає у вас весна?
  3. Які зміни відбулися в природі?
  4. Як закликали пташок щоб вони прилетіли з теплих країв?
  5. Чи знаєте ви як називаються ці пісні?
  1.  Оголошення теми і мети уроку

-         Веснянки- це обрядові пісні, якими в минулі часи прославляли весну.

 Як тільки починали танути сніги, дівчата виходили на пагорби, навіть залазили на дерева і співали пісень, запрошуючи весну скоріше повернутися. Обряд цей називався закликанням весни.

-                       За допомогою веснянок люди передавали свою енергію природі, щоб усе живе навколо прокинулося і знову ожило. Їх одночасно виконують багато людей. Таке виконання має назву пісня-танець або пісня-хоровод.

-         Зараз одну веснянку ви послухаєте та дасте відповіді на питання.

-         Відео «Прийди прийди весно красна»

  1. Про що вона?
  2. Який характер має ця веснянка?

-         Отже, тема сьогоднішнього уроку «Весняний хоровод».

  1. Вивчення новогоматеріалу

-         Хороводи — один з найдавніших видів народного танцювального мистецтва. Виконання їх колись пов'язувалося з обрядовими діями, традиційною зустріччю весни , відзначенням літа .

-         Фізкультхвилинка.  (Відео)

-         Сьогодні ми спробуємо розучити веснянку. А перед цим я пропоную вивчити розспівку.

-         Показ розспівки

-         Слухайте уважно, адже вам потрібно буде відповісти на питання

  1. Про який інструмент йдеться? (дудочка)
  2. Який характер має розспівка?

-         Послухайте  1 фразу. ( Ой ру-ду-ду, ру-ду-ду, ру-ду-ду)

-         Давайте разом  повторимо слова. Зараз заспіваємо разом, зверніть увагу, що мелодія однакова на тих самих нотах.

-         Давайте ще раз заспіваємо. Прислухайтесь один до одного, до інструменту.

-         Послухайте 2 фразу. Вона така сама як 1 але інші слова. (Танцювати я піду, я піду). А тепер давайте з’єднаємо.

-         Послухайте 3 фразу ( Веселіше дудочка моя грай, танцювати дітонькам помагай)

-         Будьте уважні, мелодія не складна.

-         Ще раз повторимо фразу, чітко вимовляйте слова,.

-         Давайте   повторимо  від початку до кінця. Але не викрикуйте, прислухайтесь один до одного.

-         Слова треба повторить?

-         Молодці, мені сподобалось, як ви працюєте.

-         Пісня «Ой минула вже зима»

-         А зараз розучимо пісню, яка раніше слугувала веснянкою.

-         Прослухайте її та дайте відповіді на питання

  1. Про що вона?
  2. Який характер? (Яскрава, радісна, дзвінка, сонячна, жвава)
  3. Який темп має пісня?

-         Послухайте 1 фразу (Ой минула вже зима).

-         Повторимо слова. Проспіваємо разом, але перед цим вдихніть повітря.

-         Послухайте 2 фразу. (Снігу льоду вже нема).Повторимо слова. Набираємо повітря та співаємо разом.

-         З’єднаємо 1 і 2 фрази. Повторимо слова 1 і 2 фрази. Заспіваємо разом але не викрикуйте, слухайте один одного.

-         Послухайте 3 фразу. Вона схожа на 2. (Ой нема, ой нема, снігу льоду вже нема). Ця фраза повторюється 2 раза.

-       Давайте   повторимо  від початку до кінця. Але не викрикуйте, прислухайтесь один до одного.

-                     Слова треба повторить?

-         Проспіваємо разом, вирівняйте спинки та наберіть дихання.

-         Ми вже вивчили 1 куплет пісні.

-         Молодці! Ви активно працювали на уроці та впорались із усіма завданнями.

  1.  Підсумок уроку

-         Давайте згадаємо

  1. Яка тема сьогоднішнього уроку?
  2. Яку пісню вивчали?
  3. Що сподобалось на уроці?

-         На цьому урок наш завершено.До побачення!

docx
Додано
4 січня
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку