Музичне виховання дітей дошкільного віку за Базовим компонентом програми «Дитина»

Про матеріал
«Базовий компонент» зміст музичного виховання за базовим компонентом містить «Культура» в «Субсфері» «Мистецтво». Тут вказані завдання музичного розвитку; показники компетентності дошкільників в світі музики.
Перегляд файлу

Музичне виховання дітей дошкільного віку за Базовим компонентом програми «Дитина»

Короткий зміст музично-педагогічної роботи з дітьми  за програмою «Дитина»

Молодший вік

 Що входить в «Музичну скриньку»

 Насамперед це розвивати та залучати інтереси дітей до слухання музичних творів вокальних і інструментальних. Зацікавити дітей до виклику порівнянь музичних звуків із навколишнього середовища, вчити розрізняти музику за характером,динамікою, темпом, жанром, висотою звучання. Вчити слухати музику уважно,заклади в них основи музичної культури, зацікавленість, дослуховувати музичний твір до кінця.  За допомогою ілюстрованих казок легше слухати дітям музику, заохочувати до самостійної музичної діяльності.

Що входить в «Пісенну райдугу»

Вчити насамперед співати природним голосом не напрягати голосовий апарат, не викрикувати,впізнавати знайомі дитячі пісні.Залучати співати разом з дорослими.

Що входить  в «Музично-ритмічні рухи»

Формувати  музично-оухові навички ритмічно марширувати, підстрибування, змінювати темп рухів, вміти водити хороводи, передавати рухами зміст пісні.

Що входить в «Ми маленьки музиканти»

Розрізняти  музичні іграшки на слух за тембром, знати їх назви, вчити використовуватись ними, зацікавлювати дітей шумовими ударними інструментами-іграшковими.  

В розділі «У світі музичних звуків»

Необхідно сприяти розвиткові музично- сенсорні здібності.

 Які саме «Музично-дидактичні ігри» слід використовувати.

«Сонечко та дощик», «Рухатись і відпочивати» , «Зайці», «Знайди іграшку», «Дятел», «Хто у гості завітав», «Тихі і голосні дзвіночки», «Чия хатка», «Впізнай та заспівай пісеньку», «Курка і курчатка», «Що звучить», «Подумай і відгадай»..

Які саме Розваги та Свята

Необхідно влаштовувати з дітьми музичні ігри, дні народження раз на місяц, відзначати  розваги пов’язані з порами року,знайомити з музичними ознаками Різдвяних і Великоднєвих свят.

Середній дошкільний  вік.

Що входить в «Музичну скриньку»

Продовжувати розвивати інтерес до вокальних  та інструментальних музичних творів розвивати ,вчити запам’ятовувати музичні твори, вчити розрізняти музику за характером.

Що входить в «Пісенну райдугу»

Вчити співати природним голосом, чітко і правильно вимовляти слова, залучати дітей до співу.

Що входить  в «Музично-ритмічні рухи»

Виховувати емоційно-дійові сприйняття танцювальної музики, виконавські навички, бажання спілкуватися засобами танцю, міміки , укліну. Розвивати вміння дітей дружно виводити в хороводах відповідний візерунок.Розвивати здатність до образго-емоційного сприйняття музики і відповідного музично-пластичного переживання її в завданнях,наприклад плавні рухи зі стрічками. Збуджувати фантазі. Дітей образною музикою

Що входить в «Ми маленьки музиканти»

Розрізняти музичні іграшки, музичні інструменти  на слух за тембром, знати їх назви. Вчити грати на музичних інструментах. Розвивати музично-сенсорні здібності.

Які саме «Музично-дидактичні ігри» слід використовувати

«Хто мешкає в будинку?», «Кулачки і долоньки», «Веселі зайченята», «Дід Мороз», «Вишеньки», «Яблучка», «Розумні ведмежата», «Чарівний мішечок», «Ритмограф», «Чарівні стрічки», «Тінь-тінь»

 

Які саме Розваги та Свята

Влаштовувати для дітей вечори улюблених танців, пісень, музичних ігор, відзначати з дітьми  свято пору року, ознайомлювати з музичними ознаками  Різдвяних та Великодніх свят.

 

Старший док вік.

-Що входить в «Музичну скриньку»

Знайомити  з українською народною музикою, українськими композиторами. Вчити розрізняти верхній та нижній регістри, вступ та закінчення  музичного твору, закріпити вміння визначити характер, темп, динаміку, жанр музичного твору.

Що входить в «Пісенну райдугу»

Учити виразно співати природним голосом, передавати у пісні характер звучання веселий, урочистий, сумний.Залучати до звуконаслідування  тварин, птахам, музичним інструментам,розвивати творчі здібності.

Що входить  в «Музично-ритмічні рухи»

Учити виражати характер танцю, вміння узгоджено водити хороводи, емоційно  переживати ігрову ситуацію, опанувати спрощені варіанти українського народного танцю. Вчити дітей емоційно танцювати, виконувати ігрові образи, вигадувати музично-пластичні образи, веселих клоунів, творчі танці- імпровізації.

Що входить в «Ми маленьки музиканти»

Закріпити вміння відтворювати різні ритми на ударних інструментах, знайомити  з дитячими струнними  та ударно-клавішними. Продовжувати вчити розрізняти музичні звуки за висотою, силою, тембром і тривалістю, розвивати музично- сенсорні та творчі здібності.

Які саме Розваги та Свята

Влаштовувти з дорослими розважальні вечори, народного гумору, вечори тематичні, відзначати дні народження можна раз на місяц або раз на квартал, у повсякденному житті збагачувати дітей досвідом красивої музики.

Які саме «Музично-дидактичні ігри» слід використовувати.

«Голосна і тиха музика», «Квіткова галявина», «Хто співає», «Чий це голос?»

 «Музичний магазин», «Чарівна музична галявинка», « Казка про веселі нотки», «Музичний будиночок», «Музичні схованки», «Три кита», « Телеконцерт», «Музичний салон», «Прогулянка», «Годиннкики», «Сонечно і хмаринка», «Впізнай і склади по співку», «Ритмічні кубики», «Море», «Склади пісеньку».

 «Базовий компонент» зміст музичного виховання за базовим компонентом містить «Культура» в «Субсфері» «Мистецтво». Тут вказані завдання музичного розвитку; показники компетентності дошкільників в світі музики. Ними є:

1) обізнаність дитини з творами мистецтва;

2) здатність створювати музичний образ;

3) художньо – практична діяльність;

 4) дитяча творчість;

5) співи;

6) музичні рухи;

7) таночки;

8) музичні ігри;

9) дитячі святкові ранки.

 

docx
Додано
26 червня 2020
Переглядів
1529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку