Музичний брейн-ринг для педагогів

Про матеріал
В документі розміщені завдання та інформація для педагогів з питання національного виховання до української музики. Завдання: 1. Що звучить 2. Кросворд понять 3. Складання колисанок за мнемо таблицями 4. Вгадай укр.нар.мелодії 5. Пантоміми з українських пісень
Перегляд файлу

РУСЬКОПОЛЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «СОНЕЧКО»

С. ГЕРОНИМІВКА, ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Затверджую:

Завідувач ЗДО (ясда-садок) «Сонечко»

_________________ Л. О. Кузьмінська

 

 

 

 

 

Майстер-клас для педагогів

Музичний брейн-ринг

«Із вуст у вуста лине музика ця»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Музкерівник

Квашук Я. М.

 

 

 

Жовтень, 2019р.

Мета: залучення педагогів до збереження українського музичного середовища, розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентність з питання національного виховання,активізувати розумову, естетичну діяльність вихователів до українських музичних творів, забезпечити покращення емоційного стану.

Матеріал:

-мультимедійне обладнання;

- мультимедійна презентація;

- аудіо програвач;

- аудіо записи фрагментів українських пісень;

- мнемо таблиці колисанок

Хід брейн-рингу

Музика є головним засобом

формування відчуттів і сприйняття,

від яких залежить рівень пізнання

навколишньої дійсності і чудовим впливом

на виховання характеру.

Платон

Музкерівник:  Із вуст в вуста звучать слова від матері і до дитини,

                          Бо кожне слово має значення окреме для людини.

                          До вас сьогодні я вітаюсь, віншую щастя і добро,

                          Щоб вам наш захід лиш запам,ятався цікавим, позитивним –

                          Бо музика для мене – то любов!

Шановні педагоги! Я хочу запросити вас у світ музики, краси та гарного настрою. Безперечно ми знаємо, що музика впливає на людину. Оскільки колом нашої роботи і нашого дослідження є малюки, то музика на них впливає ще від самого народження. А яка музика найкраще допоможе маленькій людині пізнати навколишнє середовище і себе в ньому? Відповідь з,являється сама собою – це ті пісні, які співає мама,заколисуючи немовля, а вся сім,я забавляє розповідями та пісеньками під час ігор. Це все ми називаємо усною народною творчістю, що в перекладі – фольклор. 

               І наш брейн-ринг присвячений саме цій темі. А для того,щоб нам було цікавіше, я пропоную розділитися на дві команди. А як саме ми це зробимо вам потрібно уважно послухати, подумати і відповісти.

Завдання №1 «Що звучить вгадай і швидше називай!»

( З програвача звучать два музичні народні інструменти. Слід прослухати якнайшвидше відгадати інструмент. Хто опиниться швидшим, той перший обере собі назву команди.) Назви команд: сопілка, бубон.

Завдання №2 ««Буква до букви з’явиться жанр».

На листку написані склади з яких слід скласти слово- жанр усної народної творчості і записати його поряд. Хто першим виконає завдання зачитує види фольклорного жанру і отримує можливість подражниити програвшу команду.

  1. Лис- ва -ко -ко
  2. ки- лич- зак
  3. а-к-з-ка
  4. а-г-р
  5. ка-лі-чил
  6. на-с-пі
  7. в’я-при-слі
  8. й-ка-ба
  9. ка-ляд-ко
  10. ця-би-ли-не
  11. да-ген-ле
  1. ка-каз-при
  2. нил-драж-ка
  3. жін-во-ро-ня
  4. ка-тіш-по
  5. вал-про-ка-зи
  6. ка-рил-ми
  7. кі-неч-без-на
  8. мов-чис-ка-то
  9. лян-мов-при-ка
  10. при-ти-кме
  11. га-дка-за

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №3 «Кросворд понять»

                    М І Ф

                       С О П І Л К А

              В Е С І Л Л Я

         К У П А Л Ь С Ь К І

                            К І Т

                            Л Е Л Е К А

                         Г О П А К 

                             Р О Д И Н А

  1. Комплекс первісних вірувань та форма пізнання реального світу – це …
  2. Назва інструменту, поширеного в карпатах в зоні розвиненого вівчарства.
  3. Обряд створення нової сім,ї
  4. Пісні, які виконувались в літній період на свято Івана…
  5. Ця свійська тварина найчастіше оспівується у колискових піснях.
  6. Який птах приносить дітей?
  7. Традиційний український танець
  8. Велика сім,я - …

Завдання №4 «Складання колисанок за мнемо таблицями»

Завдання №5 « Вгадай мелодію»

  1. «А мій милий вареничків хоче»
  2. « Ой,хто п,є тому наливайте»
  3. «Ти ж мене підманула»
  4. «Горіла сосна, палала»
  5. «Розпрягайте, хлопці, коней»
  6. «Ой, у вишневому саду»
  7. «Несе Галя воду»
  8. «Цвіте терен»
  9. «Ой, Марічко чичері»
  10. «Ой, на горі два дубки»  .

Завдання №6 « Пантоніма з українських народних пісень»

1 команда – «Несе Галя воду»

2 команда – «А мій милий вареничків хоче».

Шановні вихователі. Ви сьогодні показали свої найкращі вміння. І наш захід підійшов до свого завершення. На останок я хочу вас познайомити з цікавим музичним етно-гуртом, який займається сучасною обробкою фольклорних пісень – «Зе Дукс» .

До наступної зустрічі.                         

docx
Додано
7 січня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку