РУСЬКОПОЛЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «СОНЕЧКО»
С. ГЕРОНИМІВКА, ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Затверджую:
Завідувач ЗДО (ясда-садок) «Сонечко»
_________________ Л. О. Кузьмінська
Майстер-клас для педагогів
Музичний брейн-ринг
«Із вуст у вуста лине музика ця»
Підготувала:
Музкерівник
Квашук Я. М.
Жовтень, 2019р.
Мета: залучення педагогів до збереження українського музичного середовища, розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентність з питання національного виховання,активізувати розумову, естетичну діяльність вихователів до українських музичних творів, забезпечити покращення емоційного стану.
Матеріал:
-мультимедійне обладнання;
- мультимедійна презентація;
- аудіо програвач;
- аудіо записи фрагментів українських пісень;
- мнемо таблиці колисанок
Хід брейн-рингу
Музика є головним засобом
формування відчуттів і сприйняття,
від яких залежить рівень пізнання
навколишньої дійсності і чудовим впливом
на виховання характеру.
Платон
Музкерівник: Із вуст в вуста звучать слова від матері і до дитини,
Бо кожне слово має значення окреме для людини.
До вас сьогодні я вітаюсь, віншую щастя і добро,
Щоб вам наш захід лиш запам,ятався цікавим, позитивним –
Бо музика для мене – то любов!
Шановні педагоги! Я хочу запросити вас у світ музики, краси та гарного настрою. Безперечно ми знаємо, що музика впливає на людину. Оскільки колом нашої роботи і нашого дослідження є малюки, то музика на них впливає ще від самого народження. А яка музика найкраще допоможе маленькій людині пізнати навколишнє середовище і себе в ньому? Відповідь з,являється сама собою – це ті пісні, які співає мама,заколисуючи немовля, а вся сім,я забавляє розповідями та пісеньками під час ігор. Це все ми називаємо усною народною творчістю, що в перекладі – фольклор.
І наш брейн-ринг присвячений саме цій темі. А для того,щоб нам було цікавіше, я пропоную розділитися на дві команди. А як саме ми це зробимо вам потрібно уважно послухати, подумати і відповісти.
Завдання №1 «Що звучить вгадай і швидше називай!»
( З програвача звучать два музичні народні інструменти. Слід прослухати якнайшвидше відгадати інструмент. Хто опиниться швидшим, той перший обере собі назву команди.) Назви команд: сопілка, бубон.
Завдання №2 ««Буква до букви з’явиться жанр».
На листку написані склади з яких слід скласти слово- жанр усної народної творчості і записати його поряд. Хто першим виконає завдання зачитує види фольклорного жанру і отримує можливість подражниити програвшу команду.
Завдання №3 «Кросворд понять»
М І Ф
С О П І Л К А
В Е С І Л Л Я
К У П А Л Ь С Ь К І
К І Т
Л Е Л Е К А
Г О П А К
Р О Д И Н А
Завдання №4 «Складання колисанок за мнемо таблицями»
Завдання №5 « Вгадай мелодію»
Завдання №6 « Пантоніма з українських народних пісень»
1 команда – «Несе Галя воду»
2 команда – «А мій милий вареничків хоче».
Шановні вихователі. Ви сьогодні показали свої найкращі вміння. І наш захід підійшов до свого завершення. На останок я хочу вас познайомити з цікавим музичним етно-гуртом, який займається сучасною обробкою фольклорних пісень – «Зе Дукс» .
До наступної зустрічі.