«Прогулянка» ◦ Мета: Розвивати у дітей почуття ритму.Створювати хороший настрій. ◦ Ігровий матеріал.Музичні молоточкипо кількості гравців. ◦ Хід гри. Діти сідають півколом. ◦ Вчитель: «Зараз, діти, ми з вами підемо на прогулянку, але не на таку як завжди. Ми будемо гуляти в групі, а допомагатимуть нам музичні молоточки. Ось так ми з вами спускаємось по сходах.(Вчитель повільно стукає молоточкомпо долоні. Діти повторюють такий же ритмічний малюнок.) «А тепер ми вийшли на вулицю, – продовжує вчитель, – світить сонечко, всі зраділи і побігли. Ось так!» (Швидко стукає, передаючи біг. Діти повторюють. «Таня взяла м’ячик і стала повільно стукати ним по землі». (Вчительзнову повільно стукає молоточком, діти повторюють.) «Зненацька на небі з’явилась хмаринка, заховала сонечко, пішов дощик. Спочатку це були ріденькі маленькі краплини, а потім дощик став іти дужче і почався справжній ливень» (вчительпоступово прискорює ритм ударів молоточком. Діти повторюють.) «Злякались діти і побігли в дитячий садочок» (швидко і ритмічно стукає молоточком). ◦ В грі може приймати участь вся група або підгрупа дітей. Бажано проводити гру під час розваг, в другій половині дня. |
◦ ◦ |
Хід ігри. Дитина-ведучий грає мелодію на одному з |
|||
інструментів вгору, вниз на одному звуку. Діти |
|
|||
повинні на карточці викласти ноти-кружечки від |
|
|||
першої лінійки до п‘ятої або від п‘ятої до першої, |
|
|||
або на одній лінійці.
|
||||