Звіт про роботу
з дітьми пільгової категорії
Калинівського ліцею
за 2022-2023 н.р.
На виконання Конвенції про права дитини, Декларації про права дитини, з метою захисту прав та інтересів учнів, зокрема дітей, що потребують соціальної підтримки, з метою створення належних умов для фізичного, інтелектуального та духовного розвитку учнів, їхньої соціалізації у поточному навчальному році у ліцеї проведена відповідна робота.
Класними керівниками 1-11 класів та заступником директора з виховної роботи ліцею Кучманич А.С., у вересні 2022 року поновлено банк даних на дітей пільгового контингенту, вивчені умови проживання. Зібрана інформація про дітей всіх категорій, складені соціальні паспорти класів та школи. Соціального супроводу потребують 178 учнів ліцею.
У Калинівському ліцеї створюються всі умови для нормального навчання й виховання дітей, так у 2022-2023 н.р. всі учні забезпечені підручниками, 1-4 класи та діти пільгових категорії до Дня Святого Миколая отримали солодощі та рюкзачки з канцтоварами, в березі 2023 році для покращення доступу вразливих груп до онлайн-освіти здобувачі освіти отримали 6 планшетів. Дітей пільгових категорій залучено до участі у позакласній та позашкільній роботі.
Питання соціального захисту дітей та сімей, що опинилися у скрутній ситуації, були розглянуті на засіданнях Ради з профілактики злочинності на нарадах при директору, заступнику директора з виховної роботи, на класних та батьківських зборах (22.12.22, 31.01.23 та 10.03.23).
Заступник директора з виховної роботи тримає тісний зв'язок з батьками, опікунами та учнями пільгової категорії, проводяться профілактичні бесіди, індивідуальні консультації, два рази на місяць проходять операції «Турбота» (складання соціального паспорту школи) та «Урок» (виявлення дітей, які не відвідують школу) відповідна інформація надається класним керівникам.
Класні керівники (вони ж громадські вихователі) багато уваги приділяють своїм учнівським колективам, індивідуальній роботі з дітьми, організації позаурочної пізнавальної діяльності, укріпленню контактів з батьками, взаємодії з учителями – предметниками.
Діти пільгових категорій активно залучаються до заходів з виховної роботи, а саме:
- години спілкування «Толерантність врятує світ», «Добро починається з тебе», ««Нікнейм» в інтернет – спілкуванні. Безпечний Інтернет для дітей»;
- благодійні акції «Смілива гривня», «Оберіг для ЗСУ», «Щедрую – Перемогу віщюю!»;
- шкільних, районних та обласних конкурсів «Щедрість рідної землі», «Олімпійський урок», «Новорічна композиція», і так далі;
- в проведенні свят;
- приймають участь в флешмобах та челенджах;
- на уроках долучаються до фізкультхвилинок, руханок, та ігор;
- виконують онлайн-вправи для зняття стресу та емоційної напруги;
- переглядають повчальні казки, мультфільми та відеоролики;
- проходять навчання з «Мінної безпеки».
Починаючи з перших класів психологічна служба у складі психолога Гриньків С.С., проводить таку роботу:
1. Вивчення індивідуальних психологічних якостей дітей. (тестування, анкетування тощо)
2. Діагностична та психокорекційна робота для дітей ВПО.
3. Вивчення рівня тривожності та наявності панічних атак.
4. Профорієнтаційна робота.
5. Проведення психологічної корекції та профілактика шкідливих звичок та правопорушень.
Заступник директора з виховної роботи постійно взаємодіє з батьками, педагогами, адміністрацією школи, службою у справах дітей Воскресенської селищної ради та з інспектором сектору ювенальної провенції Миколаївської області. Проводиться своєчасне повідомлення служб про учнів, які опинилися в складних життєвих обставинах, при необхідності складається відповідне подання.
Дитина – це окрема особистість зі своїми почуттями, бажаннями, думками, потребами, які ми, дорослі повинні поважати та захищати. І саме тоді нам вдасться виховати людину яка буде поважати права інших.
Калинівський ліцей працює над створенням сприятливих умов навчання та виховання підростаючого покоління.
Мета нашого закладу — виховати здорову, творчу, компетентну особистість, громадянина України, носія національних цінностей, загальнолюдських, наукових, філософських, релігійних надбань, який живе в гармонії з природою, сам із собою, вміє самовизначатися і самореалізуватися і складе з часом національну еліту нашого народу.