сл. та муз. Вєнікової Н.
Вчитель: Добрий день вам, любі діти,
Починається урок.
Учні: Всі швиденько станьмо в ряд,
Пролунав дзвінок.
Методичні рекомендації: ця поспівка використовується на початку уроку як музичне привітання. Активізує увагу дітей та налаштовує на працю.
муз. Вєникової Н.
За буфетом под пакетом пять тараканов. (2 раза)
(Долоні з’єднуємо одну з іншою та заглядаємо в отвір)
Самый смелый таракан побежал к тебе в карман.
(Біжимо пальцями рук по тулубу сусіда, імітуючи заповзання таргана за комір, та лоскочемо його)
За командою ведучого гра продовжується. У кожному куплеті кількість тарганів зменшується на один.
За буфетом под пакетом четыре таракана. (2 раза).
(Рухи першого куплету)
Останній куплет
За буфетом под пакетом нет тараканов. (2 раза)
( Долоні з’єднуємо. Розводимо руки в сторони)
У тебя они сидят и усами шевелят.
(Показуємо на сусіда. Лоскочемо його)
Методичні рекомендації: ця гра проводиться для розвантаження учнів на уроці та для налагодження партнерських відносин між дітьми. Доцільно після кожного куплету змінити партнера. Якщо гру не супроводжує веселий дитячий сміх, це означає, що граєте ви неправильно.
муз. Вєникової Н.
У жирафа пятна, пятна, пятна, пятнышки везде.
У жирафа пятна, пятна, пятна, пятнышки везде.
(Плескаємо по тулубу долонями)
И на лбу, и на ушах, и на шее, на локтях,
На носах, на животах, на коленях и носках. (2 раза)
(Вказівними пальцями рук торкаємось названих частин тулубу)
У слоненка складки, складки, складки, складочки везде.
У слоненка складки, складки, складки, складочки везде.
(Щипаємо себе, як би збираючи складки)
И на лбу, и на ушах, и на шее, на локтях,
На носах, на животах, на коленях и носках. (2 раза)
(Вказівними пальцями рук торкаємось названих частин тулубу)
У котенка шёрстка, шёрстка, шерсточка везде.
У котенка шёрстка, шёрстка, шерсточка везде.
(Поглажуємо себе, як би розгладжуємо шерстку)
И на лбу, и на ушах, и на шее, на локтях,
На носах, на животах, на коленях и носках.(2 раза) (Вказівними пальцями рук торкаємось названих частин тулубу)
А у зебры есть полоски, полосы везде.
А у зебры есть полоски, полосы везде.
(Проводимо ребрами долоні по тулубу - малюємо рисочки)
И на лбу, и на ушах, и на шее, на локтях,
На носах, на животах, на коленях и носках. (2 раза)
(Вказівними пальцями рук торкаємось названих частин тулубу)
Методичні рекомендації: гра на прискорення темпу та концентрацію уваги. З другого куплету ведучий називає одні частини тулубу, а показує інші, намагаючись заплутати учнів. Гру можна проводити як фізкультхвилинку на будь-якому уроці та у дитячих таборах.
муз. Вєникової Н.
Маленькая мышка по городу бежит, (Руки вгорі,ворушимо пальцями )
Глядит ко всем в окошко и пальчиком грозит. (Складаємо долоні трубочками біля очей, дивимось у різні боки, погрожуємо пальцем)
Кто из вас не учится? Кто любит поспать? (Тупаємо однією ногою, тупаємо другою.)
Такого непослушного я буду щекотать!
(Діти лоскочуть один одного)
Методичні рекомендації: гра на розвиток партнерських відносин. Рекомендую грати декілька разів, змінюючи партнера за командою «Оберіть собі іншу пару». У класі можна використовувати іграшкове мишеня або іграшку бі-ба-бо.
муз. Вєнікової Н.
(На центр класу виходить дитина і повертається до учнів спиною. Діти співають):
Ось сидить в траві квакушка,
Наша люба пострибушка,
Раптом бачить комара
І співає: «Ква, ква, ква»!
Учень, на якого вчитель одягає шапочку жабки співає «Ква, ква, ква». Дитина у центрі намагається вгадати «жабку» за тембром голосу.
Методичні рекомендації: гра на розвиток тембрального звукосприйняття. Під час гри слідкувати, щоб пісеньку співали всі діти, а «Ква, ква, ква» - тільки один. Перший раз гру проводить учитель, а далі той, хто був жабкою становиться ведучим. Замість шапочки можна використовувати іграшкову жабку.
сл. и муз. Вениковой Н.
(Під час виконання «жабки» танцюють. Учитель демонструє рухи, а учні повторюють)
1. Жили в болоте две лягушки,
Две зеленые подружки,
Музыку очень квакушки любили,
Сутками нотки лягушки учили.
«Спойте песенку простую», -
Их просили караси,
И они нестройно пели:
«До, ре, ми, фа, соль, ля, си»
Діти: «До, ре, ми, фа, соль, ля, си»
(«Жабки» відкривають рот)
Первую нотку лягушки забыли,
Но иногда раздается в тиши:
«Ква, ре, ми, фа, соль, ля, си »
Діти: «Ква, ре, ми, фа, соль, ля, си»
(«Жабки» відкривають рот)
3. Долго лягушек петь не просили,
Нотку вторую лягушки забыли,
Но иногда раздается в тиши:
«Ква, ква, ми, фа, соль, ля, си »
Діти: «Ква, ква, ми, фа, соль, ля, си»
(«Жабки» відкривають рот)
(І так далі на «ква» змінюється кількість нот, які забули жабки)
8. Долго лягушек петь не просили,
Все уже нотки лягушки забыли,
Но раздается в тиши иногда:
«Ква, ква, ква, ква, ква, ква, ква»
Діти: «Ква, ква, ква, ква, ква, ква, ква»
(«Жабки» відкривають рот)
Методичні рекомендації: для цієї гри учні разом з батьками виготовляють жабок із рукавичок або грають руками, імітуючи ротики жабок. Куплет виконує вчитель або учень – ведучий. Учні уважно слухають та правильно повторюють кількість «ква».