Музично-дидактирчні ігри. Середня група

Про матеріал

Пропонується систематизована добірка музично-дидактичних ігор з дітьми середнього дошкільного віку.

Добірка містьть 35 ігор. У кожній грі вказана мета, матеріал, хід гри.


Перегляд файлу

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. «Музичне відлуння»

 

 Мета: розвивати почуття ритму, музичний слух, пам'ять.

 

Методика проведення гри: завдання гри – відтворити ритмічні малюнки, запропоновані педагогом. Починати роботу слід з найпростіших ритмічних блоків, поступово збільшуючи їх обсяг. Відтворювати ритмічний малюнок можна кожного разу по іншому: про плескати, програти на будь – якому ударному інструменті, на дерев’яних паличках, на горішка тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. « Кого зустріла в лісі Оленка?»

 

Мета: розвивати у дітей уявлення про музичні регістри (високий, середній, низький); закріпити знання п’єс «Ведмідь», «Лисиця», «Вовк», «Заєць» (музика Г. Євдокимова).

 

Обладнання: папка – розгортка із зображенням лісової галявини. Фігурки дівчинки, півника,зайчика, лисички, ведмедя, метеликів,пташки – площинні і об’ємні.

 

Методика проведення гри: Музкерівник розгортає перед дітьми папку .

 – Одного разу мала Оленка пішла гуляти по лісу. Там вона зустріла різних звірів та інших лісових мешканців. А кого саме, ви спробуєте відгадати, прослухавши музику. Педагог програє музичні п’єси, діти відгадують їх назви. Після кожної правильної відповіді муз керівник показує відповідну фігурку, яка була схована десь – інде (за деревом, кущем, пеньком, грибами тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. «Трикутник і барабан»

 

 Мета: Вчити на слух розрізняти музичні звуки в межах інтервалу секста. Розвивати увагу, пам'ять ,виховувати витримку.

 

 Матеріал: Трикутники, барабани.

 

 Методика проведення гри: Музичний керівник показує дітям трикутник, стукає по ньому паличкою і звертає увагу малят на те , який високий звук він видає; потім стукає по барабану і пояснює , що він звучить низько.

 Дітей розподіляють на 2 групи: одним музичний керівник дає трикутник, коли діти почують високі звуки «Дінь-дінь-дінь!» Та вступ, і побарабанити , коли почують низькі звуки - «Бам-бам-бам!» і програш.

 При повторенні діти міняються інструментами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.«Спробуй відгадай».

 

 Мета: Вчити розрізняти по висоті в межах інтервалу квінта. Розвивати співочі навички. Виховувати співочу поставу , організованість.

 

 Хід гри: Дві однакові групи дітей сідають під протилежними стінами кімнати. Вони по черзі загадують один одному загадки. Загадки полягають в тому , що діти наперед домовляються із музичним керівником, після кожного куплету пісні (співає вихователь). Промовляють звуконаслідування різними за висотою голосами залежно від того , кого вони зображають: гуску чи гусенят, козу , чи козенят… Якщо діти відгадали загадку , то після команди вихователя : (лови!) ті , що загадують втікають , а ті хто відгадують , ловлять їх. Спіймані переходять до іншої групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. «Музична драбинка».

 

Мета: Вчити дітей сприймати та розрізняти послідовність звуків, розвивати музичний слух, музичну пам'ять.

 

 Матеріал: Драбинка з 7 сходинок. Зображення зайчика, півника; металофон; музичні інструменти.

 

Методика проведення гри: музичний керівник пояснює дітям ,що напрямок музичного руху може змінюватись. Може йти ,то вгору, то вниз. Діти слухають гру на металофоні і самі визначають напрямок мелодійного руху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. «Хто мешкає у будиночку».

 

Мета: Вчити дітей визначати регістр звучання музичної фрази(високий, середній, низький)

 

 Матеріал: Будиночок 2-ох поверховий. Має на 1 поверсі великі вікна, де вставляються зображення дорослих тварин, людей. Має на 2 поверсі маленькі вікна, де вставляються зображення маленьких тварин, дітей.

 

 Хід гри:музичний керівник роздає дітям по одній картці , на якої зображені маленькі тваринки,Є або дорослі. Звучить музика в високому регістрі , діти розташовують зображення на 2 поверсі будиночка. Діти допомагають звірятам знайти своє помешкання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. «Тихіше, дужче в бубон бий».

 

 Мета: Вчити розрізняти і відтворювати на музичних інструментах силу звучання. Розвивати динамічний слух . виховувати бережне ставлення до музичних інструментів.

 

 Матеріал: Бубони по кількості дітей.

 

 Хід гри: діти утворюють коло. Музичний керівник виходить з бубном у центрі кола й співає пісню. Й в казаних тактах вона то голосно стукає в бубон , то тихо ним дзвенить.

 Музичний керівник виконує то 1, то 2 приспів (довільно вибираючи їх і підходить до будь кого з дітей , простягаючи йому бубен. Дитина повинна голосно або тихо постукати в бубон залежно від того , який приспів проспіває вихователь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.«Впізнай по голосу»

 

Мета: Вчити на розрізняти тембр голосів дітей, розвивати співочі навики , виховувати витримку.

 

 Хід гри: одна дитина виходить на середину кімнати. Усі діти йдуть до нього й співають пісеньку . коли пісенька закінчилась, дитина заплющує очі, а музичний керівник показує, хто з дітей його покличе. Він повинен відгадати по голосу ім’я хлопчика чи дівчинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. «Квіткова галявина»

 

 Мета: вчити дітей розрізняти регістри, розвивати звуковисотний слух. Вчити розрізняти кольори.

 

 Матеріал: Різнокольорові квіточки.

 

 Хід гри: муз.керівник роздає по 3 різнокольорові квіточки кожній дитині Червону – яка відповідає високому регістру, синю – яка відповідає середньому регістру, зелену - яка відповідає низькому регістру. Діти повинні показувати того кольору квіточку у якому регістрі звучить музика. Наприклад: Грає музика «Пташка» Сокальского, діти показують квіточку червоного кольору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. « Зачакловані доріжки»

 

 Мета: розвивати здатність розрізняти та відтворювати звуки різної тривалості.

 

Матеріал: ілюстрація «Ліс», зображення трьох доріжок, картонні фігурки персонажів – Ведмідь, Заєць, Півник.

 

 Хід гри: Музичний керівник пропонує дітям пригадати, як ходять тваринки: Ведмідь, Зайчик, Півник. Усі разом зясовують, що Ведмідь ходить повільно, «туп- туп», Зайчик – помірно, «стриб – стриб», Півник – швидко «скік – скік». Згодом педагог показує дітям зображення трьох доріжок зі слідами Ведмедя, Зайчика та Півника. Пропонує розібратися, хто пройшовся тією чи іншою доріжкою: дітям треба знайти фігурку персонажа та зімітувати його повільні чи швидкі рухи під музику.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. «Зайці»

 

Мета: Вчити дітей на слух розрізняти контрастну за характером музику(спокійного, лагідного, та танцювального характеру). Розвивати увагу, пам'ять ,виховувати любов до музики.

 

Матеріал: Картки з плоскістними зображенням лісової галявинки з розрізом по середині. Картки з зображенням зайці сплять , зайці танцюють, на кожну дитину.

 

Хід гри.

 Музичний керівник пропонує дітям піти погуляти на полянку, намальовану на картинці : « тут живуть маленькі зайчики», а що вони роблять , ви дізнаєтесь самі, коли послухаєте музику.( звучить музика) мелодія колискової і танцювальної музики. Діти визначають характер музики і вставляють в прорізь на картці з полянкою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. «Чарівна квітка»

 

Мета: Виявити знання дітей про музичні інструменти , вчити розрізняти їх за звучанням і називати їх назви.

 

Матеріал: малюнок квітки на якої розташовані прозорі кишеньки ,в які вставляються картки з зображенням музичних інструментів.

 

Хід гри.

 Музичний керівник знайомить дітей з різними музичними інструментами за допомогою казкового сюжету. Діти називають інструменти і розташовують їх в прозорих кишеньках на пелюстках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14. «Музичні молоточки».

 

 Мета: Вчити чітко передавати ритмічний малюнок пісні. Розвивати почуття ритму, увагу. Виховувати зосередженість.

 

Матеріал: Металофон , 2 молоточки.

 

Хід гри: музичний керівник сидить за столом , на якому лежить металофон з двома молоточками. Вона викликає дітей по черзі й співає їм той чи інший куплет пісні , довільно змінюючи їх порядок.

 Під час співу слів «тук-тук..» музичний керівник грає на металофоні , чітко вистукуючи ритм. Дитина повторює цей ритм граючи іншим молоточком. У кожнім куплеті ритм змінюється. Треба стежити за його точним виконанням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. «Хто як йде».

 

 Мета: Вчити дітей на слух сприймати різний ритмічний малюнок, сприймати акцент. Розвивати ритмічний слух, виховувати увагу, посидючість. Вчити розрізняти на слух регістри.

 

 Матеріал: Плоскісне зображення звірів , що йдуть з паличками. Перша картинка – ведмідь, друга – лисиця, третя – вовк.

 

 Хід гри: Спочатку муз. керівник вивчає з дітьми пісню Г.Левдокимова «Хто як іде». За допомогою оплесків та музичних інструментів , закріплює ритмічний малюнок мелодії(лисиця, вовк, ведмідь). Потім керівник грає мелодію пісні без слів , а діти на слух визначають ритмічний малюнок, і показують відповідну картку з зображенням звіря.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16. «Прогулянка»

 

Мета: Розвивати ритмічний слух, вчити відтворювати ритмічний малюнок, за допомогою роздаткового матеріалу.

 

 Матеріал: Різнокольорові смужки різного розміру(вузькі, широкі)., металофон.

 

Хід гри: музичний керівник розповідає дітям що таке ритм. Пояснює, що за допомогою смужок ми можемо відтворити його. Смужки вузькі – швидка хода.,смужки широкі – повільна хода. Музичний керівник грає музичний твір на металофоні. Діти намагаються відтворити почутий ритм за допомогою різнокольорових карток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17. « Пісня – танок – марш»

 Мета: виявити знання дітей про основні жанри музики, здатність розрізняти пісню, танок, марш.

 

 Обладнання : для кожної дитини картка з картону ( 21 * 7 см) поділена на 3 квадрати. На першому – зображені діти, що співають, на другому – танцюють, на третьому – крокують з барабаном. Декілька кружечків.

 

 Методика проведення гри. Діти слухають п’єси різні за жанром,

 Визначають жанр та закривають кружечками відповідне забарвлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18. « Знайди, з якого віконця лунає музика»

 

Мета: визначити рівень знань дітей про різний характер музики (весела, сумна), вміння визначати темп( швидка чи повільна ) та динаміку (голосна чи тиха ) музики.

 

 Обладнання: Площинний будиночок ( 20 х 30), який має шість віконець. У верхніх двох віконцях намальовані сонечко та хмаринка, що умовно відповідає різному характерові музики ( весела та сумна); у середніх двох віконцях – дитина біжить та йде ( темп музики: швидка чи повільна); у нижніх - великий дзвіночок та маленький дзвіночок ( динаміка музики: голосна чи тиха ).

 Музичний репертуар: « Мелодія» В. Косенка , « Марш» О.Гречанінова , « Козачок» Т. Шутенко , «Котик захворів», «Котик видужав» О. Гречанінова тощо.

 

Методика проведення гри.

Педагог пропонує дітям уважно послухати музику та знайти, з якого віконця може лунати музика, а потім розказати про музику.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19. « Метелики»

 

 Мета: виявити знання дітей про структуру музичного , вміти виділяти вступ та закінчення музичного твору, визначати, скільки частин має твір ( 1 чи 2).

 

 Обладнання: картка ( 20 * 30 ), на якій зображена галявина з квітами ; площинні метелики.

 

 Методика проведення гри. Діти слухають музичний твір, визначають , скільки в ньому частин ( 1 або 2 ) за допомогою метеликів.

 Скільки частин має музичний твір, скільки прилітає на галявину метеликів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20. « Кого зустрів Колобок?»

 

 Мета: визначити вміння дітей визначати регістр звучання музичної фрази (високий, середній, низький).

 

 Обладнання: площинний ліс; дерева, кущі, стежка; площинні зображення звірят та Колобка.

 

 Методика проведення гри.

Діти пригадують казку « Колобок», усіх персонажів , що зустрілися Колобкові у лісі. Педагог пропонує дітям пофантазувати, кого ще міг зустріти Колобок. Кожна п’єса звучить в різному регістрі та у послідовності ( муз. Г. Левкодимова ) :

 « Зайчик» - у високому ; « Горобчик « - у високому ;

 « Лисиця» - у середньому ; « Білочка» - у середньому ;

 «Ведмідь! – у низькому ; « Вовк» - у низькому .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21. « Музичний годинник»

 Мета: перевірити рівень розвитку музичної пам’яті ( правильно впізнавати пісню за вступом або фрагментом мелодії ).

 

 Обладнання : годинник ( діаметром 25 – 30 см ), по краях якого закріплюють картинки, із зображенням персонажів, явищ, предметів на тему знайомих дітям пісень.

 

 Методика проведення гри. Педагог пропонує дитині прослухати вступ або фрагмент мелодії знайомої пісні, назвати її або сказати, про що або кого пісенька, а потім на пісенному годиннику стрілочкою вказати на відповідну картинку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22. «Хто у гості прийшов?»

 

 Мета: перевірити вміння дітей співати знайомі пісні у діапазоні « ре – сі» з музичним супроводом та без нього; виявити рівень вокальних навичок – співати без напруження, протяжно, виразно та правильно вимовляти слова, передавати у співах мелодію пісні.

 

 Обладнання: іграшки, які відповідають музичному образові ( наприклад, іграшка зайчик для виконання української народної пісні «Зайчику»).

 

 Методика проведення гри.

Педагог запрошує дітей подивитися, хто до них у гості прийшов . Коли діти вітаються із гостем – звучить мелодія пісеньки , яку діти будуть потім співати . Педагог пропонує дитині проспівати знайому пісню або проспівку за музичними фразами, із супроводом, а потім без нього.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23. « Веселий концерт»

 

 Мета: перевірити вміння дітей співати в ансамблі: разом починати і закінчувати пісню, співати помірно.

 

 Методика проведення вправи.

Педагог пропонує невеликій групі дітей виконати знайому пісню із супроводом чи без нього.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24. « Дятел»

 

 ( сл. А. Фаткіна , муз. Н. Леві )

 

Мета: визначити навички дітей розрізняти та відтворювати ритм мелодії.

 

 Методика проведення гри. Педагог співає пісню « Дятел», діти уважно слухають. Потім ще раз проспівує, як «стукав» дятел, а діти індивідуально за ним повторюють оплесками чи постукуванням, передаючи ритмічний рисунок мелодії. Потім педагог ускладнює завдання : пропонує відтворити за зразком та іншою мелодією інші ритми оплесками чи постукуванням, ніби дятел.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25. « Бубон та барабан»

 Мета: Виявити вміння дітей розпізнавати тембр музичних інструментів та змінювати виражальні рухи відповідно до зміни темпу.

 

 Обладнання : барабан, бубон.

 

 Методика проведення гри.

Під тихий звук барабану діти вільно крокують по залі, звук посилюється діти перешиковуються та крокують один за одним; під звук бубна легенько біжать по залі один за одним по колу,на прискорення темпу звучання бубна – біжать по колу в швидкому темпі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26. « Котилася торба»

 

 

 Мета: перевірити вміння дітей виконувати танцювальні рухи: ставити ногу на п’ятку, носок вперед; притупувати однією ногою або тупотіти двома; виконувати напівприсідання; плавно піднімати руки в гору, в сторони , вгору; кружляти в парах, додержуючи правильну поставу; робити «вертушки» парами.

 

 Обладнання: невелика яскрава торбинка, в якій знаходяться картинки із зображенням танцювальних рухів.

 

Методика проведення гри. 6 – 8 дітей стоять по колу та передають торбинку зі словами :

 Котилася торба

 З високого горба .

 Кому торба попаде ,

 Той таночок заведе .

 Дитина , у якої залишилася торбина , дістає із неї картинку, виходить у середину кола, показує її музичному керівникові та дітям. Коли починає звучати музика, дитина виконує відповідні танцювальні рухи. Якщо на картинці намальована пара дітей , то дитина у якої опинилася торбинка, сама обирає собі пару та під знайому мелодію відтворюють кружляння або « вертушку» в парі.

 

 

 

 

 

 

 

 

27. «Упізнай , хто це ?»

 

Мета: перевірити здатність дітей створювати музично – ігрові образи.

 

 Обладнання: картки із зображенням різних казкових героїв.

 

Методика проведення гри.

6 – 8 дітей стоять по колу. Педагог пропонує одній дитині взяти картку із зображенням казкових героїв, показати її музичному керівникові , інші діти картку не бачать.

 Музичний керівник добирає мелодію відповідно до характеру персонажа з народної, класичної або сучасної музик , програє її. Дитина спочатку рухами передає ігровий образ так , щоб інші діти могли впізнати героя, який був зображений на картинці , а потім придумує під музику танок для героя . Вправу виконують всі діти по черзі .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28. «Звірята танцюють»

 

 Мета: визначити вміння дітей передавати у рухах пропонований образ.

 

 Обладнання: шапочка Зайчика, Лисички, Пташки, Ведмедика, Котика, віночок, ковпачок тощо.

 

 Методика проведення гри.

6 – 8 дітей стоять по колу, слухають музичний твір. Діти по черзі виконують завдання: знайти атрибут до музичного образу та в рухах передати характер пропонованого персонажа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29. «Що звучить?» або «На чому граю»

 

Мета: розвиток тембрового слуху

 

Хід гри. Дітям пропонується впізнати на слух звучання того чи іншого

 інструмента.

 

І варіант. Діти просто називають інструмент, на якому звучала мелодія.

 

 ІІ варіант. Дітям роздають декілька карточок (3-4). Вони визначають

 звучання інструмента і закривають фішкою другу половину карточки.

 

Матеріали: карточки (по кількості граючих), на одній стороні зображені

 музичні інструменти, друга половина порожня: фішки і дитячі музичні інструменти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30. «Подумай і відгадай»

 

 Матеріал: карточки (по кількості граючих), на них зображені зайчик, ведмідь, пташка.

 

Хід гри. Дітям роздають по одній картинці. На фортепіано звучить мелодія: “Зайчики” Ю.Рожавської, “Ведмідь” В.Ребікова, “Горобчики” М.Красєва. Діти визначають мелодію і піднімають відповідну карточку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31. “Музичний м’яч”

 

Матеріал: М’яч.

 

Хід гри: Діти стоять колом. Під музику передають м’яч. Ведучий або говорить або краще співає:

 Ти котись, веселий м’ячик,

 Швидко, швидко по рядах.

 Заспіває той, у кого

 М’ячик спиниться в руках

 (Можна співати на укр. нар. мелодію “Я Лисичка, я сестричка”)

 У кого зупинився м’яч, той співає будь-яку пісню, вивчену на заняттях, а потім стає ведучим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32. «Наш оркестр»

 

 Мета: заохочувати дітей до музикування на музичних інструментах.

 

Матеріал: дитячі музичні іграшки, інструменти.

 

 Хід гри: З посилки (уявної) дістаються музичні інструменти.

 Діти обирають хто який хоче інструмент, після чого грають на них, супроводжуючи відомий музичний твір.

 Після цього пропонується послухати справжній оркестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33. «Високі і низькі»

 

Мета: розвивати здатність розрізняти регістри

 

Хід гри. Під час марширування по колу уважно слухають музику. Коли звучать низькі звуки – діти присідають, а коли високі – марширують з піднятими вгору руками, а якщо в середньому регістрі, марширують, руки на поясі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34. “Сонце – Місяць”

 

Мета: формувати уявлення про характер музики (бадьоро – спокійно).

 

 Хід гри.

 

1варіант: музичний керівник показує дітям картку із зображенням місяця. Пояснює, що місяць з’являється на небі ввечері. Запитує дітей, що вони роблять о цій порі. Просить дітей під час слухання колискової показати, як вони сплять. Потім педагог розповідає, що вранці з’являється сонечко (показує картку), люди прокидаються і гарному настрої і слухають відповідну музику – марш, танок. Діти слухають уривки творів та відповідно марширують або танцюють. Згодом музичний керівник роздає дітям картки із зображеннями сонця та місяця і пропонує, прослухавши уривок музичного твору, знайти відповідне зображення.

 

2 варіант: Мажор – це світло, сонце. Мінор – темрява. З однієї  сторони залу прикріплено зображення місяця, з другої сонце. Якщо звучить музика мінорного характеру діти стають місяць, якщо мажорного – під сонце.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35. «Чарівний ліс»

 Мета: навчити дітей різних засобів музичної виразності: розрізняти музику за настроєм(весело – сумно), темпом(швидко – повільно), динамікою(голосно – тихо),висотою(високо – низько). Розвивати музичний слух, пам'ять, навички пояснювального мовлення, творчі здібності дітей.

Картинки по запросу рамка нотки  для детейМатеріал: стенд (60х90), на якому зображена об’ємна картина: дерево, гніздечко,сонечко, пересувна хмаринка,пеньок – кишенька, картки із зображенням Ведмедика, Пташки, Коника, Черепахи, танцюючих та сплячих тваринок. Рекомендований репертуар: « На конику» О. Гречанінова, « Слон танцює» О. Зноско – Боровського, « Мишки» А. Жилінського, « Гра» В. Вітліна, « Дощик» українська народна мелодія обр. Я. Степового.

Методика проведення гри: залежно від мелодії, яку грає музичний керівник (її темпу,настрою, динаміки, висоти), діти виконують певні рухи: - звучить весела музика. Дитина самостійно на стенді переміщує хмаринку від сонечка, «відкриває» його. Інші діти показують відкриті долонечки – «сонечки». Якщо звучить сумна музика – дитина знову закриває сонечко хмаринкою , а інші діти показують кулачки – «хмаринки»; - звучить швидка музика. Дитина вибирає відповідну картку ( Коника) і виставляє на пеньок – кишеньку. Інші діти плещуть долоньками по колінках. Якщо звучить повільна музика, дитина виставляє на пеньок картку із зображенням Черепахи, а інші – у повільному темпі плещуть руками по колінах;

 - звучить голосна музика. Дитина вибирає відповідну картку ( Слона), виставляє на пеньок. Інші діти гучно тупають ніжками. Якщо звучить тиха музика, дитина виставляє картку із зображенням Мишеняти,а діти тихенько плещуть у долоньки біля вушка; - звучить танцювальна весела музика. Дитина виставляє на пеньок картку із танцюючими звірятами. Інші діти весело плещуть у долоньки. Якщо звучить колискова, дитина знаходить картку із зображенням звірят, які сплять, а інші діти кладуть долоньки під щічку, ніби сплять; - звучить музична п’єса у високому регістрі. Дитина знаходить картку ( Пташку) і вставляє її в гніздечко на дереві. Інші діти махають рученятами, як маленькими крильцями. Якщо виконують п’єсу у низькому регістрі, дитина знаходить картку із зображенням Ведмедика і вставляє у кишеню – пеньок, а інші діти «гарчать» на низьких нотах.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Безрукова Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
10778
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку