Мяка іграшка. Виготовлення іграшки на суцільній основі

Про матеріал

Тема уроку :Вибір об'єкту проектування. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Практична робота . Створення шаблону виробу. Виготовлення виробу на суцільній основі.

Перегляд файлу

План конспект уроку

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Тема уроку :Вибір об’єкту проектування.  Добір конструкційних матеріалів  та інструментів. Практична робота .  Створення  шаблону виробу. Виготовлення виробу на суцільній основі.

Мета уроку: Ознайомити  учнів етапами виготовлення виробу; з проектом проектування; залучити учнів до виготовлення виробів, розповісти про технологічні операції, які необхідні для виготовлення виробу, інструменти , які застосовують; закріпити знання, вміння та навички в ході практичної роботи;  сприяти розвитку пізнавальних інтересів, формувати  уміння і навички використання у практичній діяльності; виховувати естетичний смак, охайність під час роботи.

Об’єкт праці: вироби учнів

Обладнання, інструменти, матеріали: малюнки, ножиці, шаблони, конструкційні матеріали( фетр), інструменти для виготовлення виробів.

Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок

Хід уроку

І. Організаційний момент.

II. Перевірка знань і вмінь учнів із раніше вивченого матеріалу.

Бесіда - повторення

ІІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь.

1. Чи є у вашому домі виготовлені іграшки  або оздоблені власноруч кимось із членів родини?

2. Чи можна власноруч виготовляти гарну річ, замість того, щоб придбати її у магазині?

Доповнюючи відповіді учнів, учитель повідомляє про те, що дійсно, будь який виріб можна виготовляти власноруч. Потрібно тільки бажання і терпіння.

---Робота в групах

ІV. Мотивація  навчальної діяльності учнів.

    Іграшку люблять усі: дорослі і діти. Вона – постійний супутник дітей. Ще не вміючи сидіти, дитина вже слідкує за іграшкою очима, намагається захопити її рученятами. Дитина підростає  і іграшки змінюються. Дорослі теж люблять іграшки, часто колекціонують.

     Іграшки створювали народні умільці, які передавали свою майстерність із покоління в покоління.

      Нині ми бачимо велике розмаїття іграшок в магазинах. Іграшку дарують на день народження, новий рік. А найкращий подарунок – це виготовлений своїми руками.

      Сьогодні на уроці ми ознайомимося  виготовлення іграшки, це плоска іграшка і навчимось її виготовляти, де використовуються  ручні шви .

V. Повідомлення теми, мети завдань уроку і мотивація начальної

Оголошення теми уроку(запис теми на дошці)

   Завдання для учнів:

 Засвоїти послідовність виготовлення іграшки за зразком.

 Удосконалити навички виконання ручних швів;

 Організувати робоче місце;

 Дотримувати правил безпечної праці, санітарно – гігієнічних вимог.

План.

  1. Види іграшок.
  2. Матеріал виготовлення
  3. Інструменти. Правила ТБ.

Види іграшок за призначенням:

  1.  Розвиваючі іграшки для дітей
  2. Декоративні іграшки для оздоблення приміщення
  3. Колекційні
  4. Народні іграшки
  5. Обрядові
  6. Ляльки для театру
  7. Іграшка –сувенір

Види м’яких іграшок

  1. Плоска
  2. Об’ємна

 

VІ. Практична робота. Виготовлення виробу за вибором учня.

1.Аналіз завдань практичної роботи:

2.Забезпечення необхідними матеріалами, інструментами, роздатковим матеріалом.

 3.Т.Б. під час виконання завдань.

4. Самостійне виконання роботи за завданням.

5.Контроль вчителя з метою виявлення недоліків у ході виконання роботи.

6. Поточний інструктаж.

7.Аналіз недоліків роботи та шляхи їх усунення.

V. Підведення підсумків заняття.

Запитання до класу:

 Що нового ви дізналися на уроці?

  Чому навчилися?

 Чи можете ви використовувати здобуті знання, уміння в житті?

2. Демонстрування кращих робіт.

3. Мотивація оцінок за урок, виставлення їх у журнал, щоденники.

VII .Домашнє завдання :

Підготуватись до практичної роботи, повторити правила ТБ, *підготувати повідомлення, кросворди з теми.

VІІІ. Прибирання робочого місця.

Приклали виробів.

 

docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
1800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку