Тема уроку :Вибір об'єкту проектування. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Практична робота . Створення шаблону виробу. Виготовлення виробу на суцільній основі.
План конспект уроку
Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки
Тема уроку :Вибір об’єкту проектування. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Практична робота . Створення шаблону виробу. Виготовлення виробу на суцільній основі.
Мета уроку: Ознайомити учнів етапами виготовлення виробу; з проектом проектування; залучити учнів до виготовлення виробів, розповісти про технологічні операції, які необхідні для виготовлення виробу, інструменти , які застосовують; закріпити знання, вміння та навички в ході практичної роботи; сприяти розвитку пізнавальних інтересів, формувати уміння і навички використання у практичній діяльності; виховувати естетичний смак, охайність під час роботи.
Об’єкт праці: вироби учнів
Обладнання, інструменти, матеріали: малюнки, ножиці, шаблони, конструкційні матеріали( фетр), інструменти для виготовлення виробів.
Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок
Хід уроку
І. Організаційний момент.
II. Перевірка знань і вмінь учнів із раніше вивченого матеріалу.
Бесіда - повторення
ІІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь.
1. Чи є у вашому домі виготовлені іграшки або оздоблені власноруч кимось із членів родини?
2. Чи можна власноруч виготовляти гарну річ, замість того, щоб придбати її у магазині?
Доповнюючи відповіді учнів, учитель повідомляє про те, що дійсно, будь який виріб можна виготовляти власноруч. Потрібно тільки бажання і терпіння.
---Робота в групах
ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Іграшку люблять усі: дорослі і діти. Вона – постійний супутник дітей. Ще не вміючи сидіти, дитина вже слідкує за іграшкою очима, намагається захопити її рученятами. Дитина підростає і іграшки змінюються. Дорослі теж люблять іграшки, часто колекціонують.
Іграшки створювали народні умільці, які передавали свою майстерність із покоління в покоління.
Нині ми бачимо велике розмаїття іграшок в магазинах. Іграшку дарують на день народження, новий рік. А найкращий подарунок – це виготовлений своїми руками.
Сьогодні на уроці ми ознайомимося виготовлення іграшки, це плоска іграшка і навчимось її виготовляти, де використовуються ручні шви .
V. Повідомлення теми, мети завдань уроку і мотивація начальної
Оголошення теми уроку(запис теми на дошці)
Завдання для учнів:
• Засвоїти послідовність виготовлення іграшки за зразком.
• Удосконалити навички виконання ручних швів;
• Організувати робоче місце;
• Дотримувати правил безпечної праці, санітарно – гігієнічних вимог.
План.
Види іграшок за призначенням:
Види м’яких іграшок
VІ. Практична робота. Виготовлення виробу за вибором учня.
1.Аналіз завдань практичної роботи:
2.Забезпечення необхідними матеріалами, інструментами, роздатковим матеріалом.
3.Т.Б. під час виконання завдань.
4. Самостійне виконання роботи за завданням.
5.Контроль вчителя з метою виявлення недоліків у ході виконання роботи.
6. Поточний інструктаж.
7.Аналіз недоліків роботи та шляхи їх усунення.
V. Підведення підсумків заняття.
Запитання до класу:
Що нового ви дізналися на уроці?
Чому навчилися?
Чи можете ви використовувати здобуті знання, уміння в житті?
2. Демонстрування кращих робіт.
3. Мотивація оцінок за урок, виставлення їх у журнал, щоденники.
VII .Домашнє завдання :
Підготуватись до практичної роботи, повторити правила ТБ, *підготувати повідомлення, кросворди з теми.
VІІІ. Прибирання робочого місця.
Приклали виробів.