НАКАЗ
11.03.2024 |
с. ______________ |
№ 35-о |
Про результати вивчення
системи роботи асистента вчительки
ПІП
Відповідно до річного плану роботи ліцею, плану роботи атестаційної комісії І рівня, наказу по школі від 13.10.2023 № 61-а-о «Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються у 2023/2024 навчальному році», з метою виявлення особливостей педагогічної діяльності, визначення позитивних якостей, «родзинки» у викладанні навчальних предметів та надання методичної допомоги при вирішенні складних педагогічних ситуацій.
Члени атестаційної комісії ліцею протягом атестаційного періоду вивчали роботу асистента вчителя зі шкільною документацією, якість її ведення, участь у методичній роботі ліцею, досліджували творчу роботу асистента вчителя, виявляли аспекти діяльності, які забезпечують освітні, виховні та розвивальні показники, професійну компетентність, загальний рівень культури асистента вчителя та його громадську діяльність.
Вивчення проводилось за такими напрямками:
Підтримка вчителя:
Індивідуальна підтримка учнів:
Організація класного середовища:
Моніторинг прогресу учнів:
Взаємодія з батьками:
Підтримка спеціальних потреб:
Членами атестаційної комісії при вивчені системи роботи вчителя використовувались такі методи: спостереження та аналіз уроків, позакласних заходів, перевірка шкільної документації, аналіз відомостей, статистичних даних, бесіди з вчителем і його колегами.
У процесі вивчення проаналізовано стан ведення журналу спостереження, здійснено знайомство з матеріалами самоосвітньої роботи вчителя, проведено співбесіди, анкетування, проаналізовано портфоліо учня з ООП, його успіхи та досягнення.
ПІП, спеціаліст, посаду асистента вчителя займає з 2021 року, навантаження складає 25 годин на тиждень. Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науко-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами) протягом 2021- 2024 р. підвищила кваліфікацію при МОІППО та інших освітніх платформах:
№ сертифікату/свідоцтва
|
Дата видачі |
Назва/напрям курсів ПК |
ПК № 31193118/Т 935-2024 |
07.03.2024 |
Асистенти вчителів початкової школи |
https://certs.prometheus.org.ua/cert/7d88e97a2eb2409db11c2ea580cd4 |
03.02.2024 |
Школа для всіх |
https://certs.prometheus.org.ua/cert/7d88e97a2eb2409db11c2ea580cd |
02.02.2024 |
Захист людей з інвалідністю |
ПК № 31193118/Т 4034 - 2023 |
17.11.2023 |
Курси підвищення вчителів початкових класів, які у 2023 – 2024 н.р. працюватимуть з учнями 3 класу |
№ 823419292211465732 |
29.08.2023 |
Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Партнерська взаємодія та співпраця з батьками. |
|
07.08.2022 |
Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів |
ПК № 31193118/233-2022 |
22.06.2022 |
Організаційно – методичні засади діяльності асистентів початкової школи |
ПК № 31193118/НУШ426-2021 |
10.10.2021 |
Курси підвищення кваліфікації асистентів вчителів початкових класів |
|
01.08.2021 |
Робота вчителів початкових класів з дітьми з ООП |
c9f29a6d-0c44-4c55-8442-36e779d6b1dc |
02.02.2024 |
Захист прав людей з інвалідністю |
823419292211465732 |
29.08.2023 |
Педагогічні підходи у роботі з дітьми з ООП |
Загальна кількість годин підвищення кваліфікації протягом 2021-2024 навчальних років становить 349 годин.
В процесі вивчення системи роботи асистента вчителя проводився моніторинг навчальних досягнень учня з ООП, аналізувалась участь педагога у методичній роботі ліцею, оцінювались дидактичні матеріали, аналізувалась ділова документація, проведено бесіди з учителями, батьками щодо якості роботи ПІП.
Асистент вчителя в початкових класах виконує ряд важливих функцій, спрямованих на підтримку освітнього процесу і полегшення роботи вчителя. Ось ключові аспекти аналізу роботи асистента вчителя в початкових класах:
Загалом, робота асистента вчителя в початкових класах важлива для забезпечення ефективності освітнього процесу та індивідуального розвитку кожного учня.
Результати вивчення системи роботи свідчать, що за час роботи в ліцеї ПІП проявила себе як старанний, наполегливий педагог – відповідальна, творча особистість. Її робота здійснювалась за такими напрямками:
Академічна підтримка:
Організаційна підтримка:
Соціальна підтримка:
Емоційна підтримка:
Робота асистента вчителя з учнем з особливими освітніми потребами за звітний період була спрямована на забезпечення комплексної підтримки у навчанні, соціальній інтеграції та емоційному розвитку. Значні досягнення були досягнуті завдяки адаптованим методам та індивідуальному підходу.
У роботі, асистент вчителя спиралась на результати вивчення психофізіологічних особливостей учня, забезпечувала особистісно-зорієнтований, проблемно-діяльнісний підходи до навчання. Враховуючи вікові, психофізіологічні особливості, створювала умови для розвитку потенціальних здібностей дитини з ООП, а саме:
Асистент вчителя ПІП належним чином реагувала на виклики дистанційного навчання, які істотно впливають на навчальний процес. В процесі роботи зі своїм вихованцем дотримувалась чіткого алгоритму, який вдало сприяв організації навчання:
Рекомендації атестаційної комісії
Висновок
Асистент вчителя ПІП продемонструвала належний рівень професіоналізму та компетентності у своїй роботі. Її діяльність позитивно впливає на навчальний процес та розвиток учня. Атестаційна комісія рекомендує продовжити роботу з асистентом та сприяти його подальшому професійному розвитку. Атестувати на відповідність займаній посаді та підтвердження 11 т.р.
Виходячи з вищенаведеного,
НАКАЗУЮ:
1. Відзначити систему роботи асистента вчительки ПІП, як таку, що є результативною та відповідає належному рівню.
2. Асистенту вчительці ПІП:
до 25.03.2024 р.
постійно
2.3.Впроваджувати формувальне оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.
Постійно
2.4. Вдосконалювати знання за напрямом «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами».
Постійно
3. Контроль за виконанням наказу покласти на ЗДНВР
Директорка
З наказом ознайомлені: