НАКАЗ
11.03.2024 |
с. __________________ |
№ 37-о |
Про результати вивчення
системи роботи вчительки географії
Ім’я ПРІЗВИЩЕ
Відповідно до річного плану роботи ліцею, плану роботи атестаційної комісії І рівня, наказу по школі від 13.10.2023 № 61-о «Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються у 2023/2024 навчальному році», з метою виявлення особливостей педагогічної діяльності, визначення позитивних якостей, «родзинки» у викладанні навчальних предметів та надання методичної допомоги при вирішенні складних педагогічних ситуацій.
Члени атестаційної комісії школи протягом атестаційного періоду відвідували уроки, виховні заходи з предметів, вивчали роботу зі шкільною документацією, участь у методичній роботі школи, досліджували творчу лабораторію вчителів та їх суть, виявляли аспекти діяльності, які забезпечують високі освітні, виховні та розвивальні показники, професійну компетентність, загальний рівень культури вчителя та його громадську діяльність.
Вивчення проводилось за такими напрямками:
Професійні досягнення: Оцінка освітньо-методичної роботи вчителя, включаючи участь у підвищенні кваліфікації, участь у науково-практичних конференціях, семінарах тощо.
Методична робота: Аналіз якості методичних матеріалів, розроблених вчителем для проведення уроків з географії та біології, їх актуальність та використання в навчальному процесі.
Організація навчального процесу: Оцінка організації уроків, використання інтерактивних методів навчання, застосування сучасних засобів та технологій у навчальному процесі.
Науково-дослідна робота: Вивчення участі вчителя в наукових дослідженнях, публікації статей, розробки навчальних програм тощо.
Виховна робота: Аналіз виховної роботи вчителя, участь у позашкільних заходах, формування загальнокультурної компетентності учнів.
Особистісні якості та самовдосконалення: Оцінка особистісних якостей, їх вплив на виховний процес, самовдосконалення вчителя.
Результативність учнів: Аналіз навчальних досягнень учнів на предметах географії та біології, результативність участі учнів у предметних олімпіадах чи конкурсах.
Членами атестаційної комісії при вивчені системи роботи вчителя використовувались такі методи: спостереження та аналіз уроків, позакласних заходів, перевірка шкільної документації, аналіз відомостей, статистичних даних, бесіди з вчителем і його колегами, опитування учнів.
У процесі вивчення проаналізовано, вивчено стан ведення календарних і поурочних планів, здійснено знайомство з матеріалами самоосвітньої роботи вчителя, перевірено класні журнали 5-11 класів , проведено співбесіди з вчителями та опитування учнів.
Ім’я ПРІЗВИЩЕ, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж 35 років, навантаження у 2023-2024 н.р. складає 20 годин на тиждень. Викладає предмети географія, біологія.
Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науко-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами) підвищила кваліфікацію при МОІППО та інших освітніх платформах. Загальна кількість годин підвищення кваліфікації у міжатестаційний період становить 560 годин.
У ліцеї працює на посаді вчительки географії та біології з 1999 року. У 1990 році закінчила __________ державний педагогічний університет Спеціальність за дипломом: вчителька географії та біології.
У 2019 році пройшла чергову атестацію. Рішенням атестаційної комісії __________ ЗОШ І-ІІІ ст. від 10.04.2019, відповідає займаній посаді, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «старший учитель», підтверджено «14 тарифний розряд».
Під час вивчення системи роботи презентувала себе як педагог, що володіє сучасними освітніми методиками й технологіями та активно їх використовує і поширює у професійному середовищі. Володіє сучасною методикою викладання географії, творчо поєднує на уроках сучасні освітні технології з традиційними технологіями, формами і методами роботи, які випробувано життєвим досвідом. У своїй педагогічній діяльності спирається на такі сучасні технології навчання, як-от: особистісно-зорієнтоване, розвивальне, інтерактивне навчання, технологію розвитку критичного мислення, інформаційні технології тощо. Перевагу надає особистісно-зорієнтованій технології, відповідно до якої і побудована проблемна тема «Формування природоохоронних компетентностей на уроках географії та біології», над якою вона працює протягом п’яти років.
Для уроків Ім’я ПРІЗВИЩЕ характерні послідовність викладання навчального матеріалу, завершеність етапів уроку, виділення головного, вдала організація роботи учнів у творчо-пошуковому, проблемному ритмі. Грамотно проведена вчителем актуалізація опорних знань робить навчальний матеріал доступним, а мотивація викликає інтерес учнів до географії. На уроках створюється позитивний настрій, відповідна мотивація, ситуація успіху, мають місце переважання діалогічної форми спілкування, індивідуальної, парної та групової форм організації навчальної діяльності.
Навчальний матеріал вивчається в процесі активної пізнавальної діяльності учнів через вирішення проблемних питань, розв’язування задач; у ході бесід, різних способів контролю знань (само- і взаємоперевірка, індивідуальний і вибірковий контроль); різноманітних за формою завдань (відкриті, закриті диференційовані тести, усні відповіді, творчі завдання, робота з таблицями і схемами, складання опорного конспекту, термінологічний диктант).
Використовується проблемний підхід до навчання, різні форми та прийоми навчальної роботи. Так уроки, проведені у формі ігор-змагань, до яких добираються різні завдання: тести, кросворди, робота з картою, картками тощо, є своєрідною формою організації узагальнюючих уроках. При цьому має місце диференційований підхід, урахування підготовленості учнів та їх фізичних і психологічних особливостей. Також учитель практикує проведення уроків у формі досліджень, ділових ігор, інтегрованих уроків.
Вчитель має належну професійну підготовку, володіє сучасними ефективними формами організації освітнього процесу. Методична підготовка дозволяє повністю реалізовувати програмні вимоги та сформувати в учнів ключові компетентності. Вимоглива до себе та учнів, послідовна в отриманні очікуваних результатів.
У процесі підготовки до уроків Ім’я ПРІЗВИЩЕ використовує презентації та алгоритми проведення уроків. Ефективність засвоєння учнями навчального матеріалу підсилюється шляхом демонстрації відеозображень природно-географічних об'єктів, відеоспостережень за ними та проведення певних досліджень. Педагог вдало застосовує такі методичні прийоми: демонстрація відеороликів, робота з опорними схемами, таблицями, географічними картами. Учні самостійно моделюють і вирішують проблемні ситуації за допомогою науково-освітніх інтернет-ресурсів, критично й творчо осмислюють закономірності географічних процесів та явищ; вчаться уважно слухати, сприймати і відтворювати інформацію, вести діалог, брати участь у дискусіях, переконувати і відстоювати свою власну позицію. На уроках географії створюються позитивний настрій та ситуація успіху, формуються комунікативні компетентності.
Ім’я ПРІЗВИЩЕ ділиться досвідом з колегами, бере участь у семінарах, методичних об’єднаннях, конкурсах, розміщує власні матеріали на освітніх сайтах «На Урок».
Друковані роботи:
Навчальний рік |
Найменування роботи |
Де публікувалась |
№, рік видання |
Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година, розробка тощо) |
2023-2024 |
«Горицвіт весняний- окраса балок» |
Освітній проект «На урок» конкурс розробок «Фантастична п”ятірка» |
2023 |
Учнівський науково-художній твір |
2023-2024 |
«Правила поведінки у лісі» |
Освітній проект «На урок» конкурс розробок «Фантастична п”ятірка» |
2023 |
Інструктаж для учнів 5-11 класів |
2023-2024 |
«Лікарські рослини у житті людини» |
Освітній проект «На урок» конкурс розробок «Фантастична п”ятірка» |
2023 |
Розробка виховного заходу |
Участь у методичних об’єднаннях, творчих групах, тощо різних рівнів:
Навчальний рік |
Рівень (всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний) |
Зміст участі |
2020 |
обласний |
Участь у роботі творчої групи МОІППО вчителів економіки та кусу «Основи споживчих знань» |
29.09.2022 |
Всеукраїнська міжгалузева науково-практична конференція |
«Проблеми цивілізаційної суб’єктивності України: місія науки і освіти» Сертифікат |
02.02.2022 |
Он-лайн студія |
«Актуальні питання: запитуєте-відповідаємо» у форматі консалтингової академії інноваційного розвитку «Поступ регіональної освіти в умовах децентралізації» |
Участь у творчих професійних конкурсах:
Навчальний рік |
Назва конкурсу |
Предмет |
Результативність |
2023-2024 |
Конкурс навчальних розробок від освітнього проекту «На урок» «Фантастична п”ятірка» |
біологія |
Диплом учасника № |
Участь у розвитку навчально-матеріальної бази (виготовлення таблиць, схем, макетів, виконання робіт на огляд творчості, оформлення кабінетів, стендів, інформаційних куточків)
Навчальний рік |
Зміст виконаної роботи |
2021 |
Оформлення стенду «Миколаївщина- край, де варто жити» |
2022 |
Офомлення стендів «Природоохоронні території», «Рослини Червоної книги України», «Тварини Червоної книги України» |
Нагороди, заохочення, подяки:
Навчальний рік |
Зміст заохочення |
Підстава |
31.10.2023 |
Грамота від освітнього проєкту “На урок” № |
За активне поширення власного педагогічноо досвіду серед спільноти освітян України |
31.10.2023 |
Подяка від освітнього проєкту “На урок” № |
За поповнення бібліотеки проєкту “На урок” авторськими розробками” |
13.11.2022 |
Подяка від обласного Центру національно-патріотичного виховання. Туризму та краєзнавства учнівської молоді” |
За підготовку учасника ХІІІ Всеукраїнської краєзнавчої конференції “Мій рідний край моя земля очима сучасників2 |
Педагог постійно приділяє увагу роботі із обдарованими учнями. Щорічно вчителька залучає учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах, інтернет-олімпіадах, конкурсах, турнірах. Її вихованці є учасниками та призерами.
Висновки та рекомендації
Враховуючи вищезазначене
1. Відзначити систему роботи вчительки Ім’я ПРІЗВИЩЕ , як таку, що є результативною та відповідає належному рівню.
2. Вчительці Ім’я ПРІЗВИЩЕ:
до 25.03.2024 р.
постійно
2.3. Спрямовувати систему роботи щодо розвитку предметних та ключових компетентностей, змістових ліній при вивченні предметів географії, біології.
Постійно
2.4.Впроваджувати формувальне оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.
Постійно
3. Контроль за виконанням наказу покласти на ЗДНВР
Директорка
З наказом ознайомлені: