НАКАЗ про результати вивчення системи роботи вчителя початкових класів

Про матеріал
Наказ містить інформацію про результати моніторингу роботи вчителя початкових класів, висновки та рекомендації.
Перегляд файлу

 

 

НАКАЗ

 

            11.03.2024

с. ___________________

№ 38-о

 

Про результати вивчення

системи роботи вчительки початкових класів

Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

 Відповідно до річного плану роботи ліцею, плану роботи атестаційної комісії І рівня, наказу по школі від  13.10.2023 № 61-о  «Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються у 2023/2024 навчальному році», з метою виявлення особливостей педагогічної діяльності, визначення позитивних якостей, «родзинки» у викладанні навчальних предметів та надання методичної допомоги при вирішенні складних педагогічних ситуацій.

  Члени атестаційної комісії школи протягом атестаційного періоду  відвідували уроки, виховні заходи з предметів, вивчали роботу зі шкільною документацією, участь у методичній роботі школи, досліджували творчу лабораторію вчителів та їх суть, виявляли аспекти діяльності, які забезпечують високі освітні, виховні та розвивальні показники, професійну компетентність, загальний рівень культури вчителя та його громадську діяльність.

Вивчення  проводилось за такими напрямками:

 Успішність навчання: Оцінка рівня досягнень учнів в порівнянні зі стандартами та минулими результатами.

 Застосування методів навчання: Аналіз методик, які використовує вчитель, їх ефективність та відповідність психолого-педагогічним особливостям учнів.

 Індивідуалізація навчання: Як вчитель враховує індивідуальні потреби та можливості кожного учня у процесі навчання.

 Залучення учнів: Як вчителю вдається зацікавити учнів у навчальному процесі та створити сприятливу атмосферу для вивчення.

  Співпраця з батьками: Роль і взаємодія з батьками у підтримці навчального процесу та розвитку дітей.

 Використання інноваційних підходів: Чи використовує вчитель новітні технології та методики для покращення якості навчання.

 Організація класного керівництва: Як вчитель працює з класом у позакласний час, підтримує дисципліну та сприяє соціальному розвитку учнів.

      Членами атестаційної комісії при вивчені системи роботи вчителя використовувались такі методи: спостереження та аналіз уроків, позакласних заходів, перевірка шкільної документації, аналіз відомостей, статистичних даних,  бесіди з вчителем і його колегами, опитування учнів.

   У процесі вивчення проаналізовано наповнення освітнього простору кабінету 2 класу навчальними, дидактичними, роздатковими матеріалами,  вивчено стан ведення календарних і поурочних планів, здійснено знайомство з матеріалами самоосвітньої роботи вчителя,  перевірено   класний журнал, проведено співбесіди з вчителями та опитування учнів.

 Ім’я ПРІЗВИЩЕ, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж  39 років, навантаження у 2023-2024 н.р. складає  21 година  на тиждень. Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науко-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами) протягом міжатестаційного періоду  підвищила кваліфікацію  при МОІППО та інших  освітніх платформах. Загальна кількість годин підвищення кваліфікації   становить 753 год. / 25.1 кредитів ЄКТС.

 У ліцеї працює з 2020 року на посаді вчительки початкових класів та з 2023-2024 н.р. викладає математику. У 1979 році закінчила  ___________ педагогічне училище .Спеціальність за дипломом: вчителька початкових класів. У 1987 році закінчила  __________ державний педагогічний інститут. Спеціальність за дипломом: вчитель математики. У 2018 році пройшла чергову атестацію.  Рішенням атестаційної комісії  _____________ ЗОШІ  І-ІІ ст.  від  23.04.2018, відповідає займаній посаді, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», підтверджено «14 тарифний розряд».

  Під час вивчення системи роботи презентувала себе як педагог, що володіє сучасними освітніми методиками й технологіями та активно їх використовує і поширює у професійному середовищі. При проведені уроків застосовує широкий спектр стратегій навчання та генерує оригінальні, інноваційні ідеї. Постійно працює над створенням розвивального мотиваційного освітнього простору.

 Вчитель має належну професійну підготовку, володіє сучасними ефективними формами організації освітнього процесу. Методична підготовка дозволяє повністю реалізовувати програмні вимоги та сформувати в учнів ключові компетентності. Вимоглива до себе та учнів, послідовна в отриманні очікуваних результатів.

 Ключові компетентності,  вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною мовою вчитель формує шляхом  заохочення учнів висловлювати та аргументувати власні думки, вести діалог, дискусію на відповідну тематику.

Ім’я ПРІЗВИЩЕ за час роботи в школі показала себе творчим, досвідченим учителем, який добре володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно використовує та поширює у професійній діяльності особистісно орієнтоване, розвивальне та диференційоване навчання, застосовує нестандартні форми проведення уроку, впроваджує активні форми і методи організації навчально-виховного процесу, які забезпечують максимальну самостійність учнів 1-4 класів. Її уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним  дидактичним матеріалом.  Учитель  приділяє увагу різнобічному розвитку мовлення учнів, їх мисленню, формуванню навичок творчої самостійної роботи та прискореного свідомого читання. На уроках створює ігрову атмосферу, що сприяє розвитку пізнавального інтересу й активності учнів, знімає втому, дозволяє підтримувати на належному рівні їх увагу. Нею широко використовуються нестандартні уроки: урок-подорож, урок-гра, урок-казка.

  Учителька має досвід роботи з формування мотивації учнів до навчання, забезпечує  належний рівень виконання  Держстандарту освіти, виявляє  творчо – моделюючий рівень діяльності. Спостерігається стабільність рівня навчальних досягнень учнів з предметів, які викладаються, та позитивна динаміка власного професійного росту.

   Значну увагу  в роботі з учнями вчителька приділяє розвитку навичок самостійної роботи школярів, навчає їх  спостерігати й уявляти, запам’ятовувати і порівнювати, аналізувати і класифікувати, міркувати над можливими причинами, вміти виділити головне і другорядне в явищах і предметах. Відмінною рисою стилю  роботи є чітка спрямованість усієї діяльності на досягнення високого кінцевого результату. Належну увагу вчитель приділяє організації навчального співробітництва, формуванню в школярів уміння та бажання здобувати знання, ставитися  до навчання, як до серйозної  відповідальної і наполегливої праці. Вона вчить своїх вихованців відчувати, пізнавати і берегти себе й навколишній  світ

   Ім’я ПРІЗВИЩЕ - вчителька творча, і цьому вона навчає своїх вихованців, використовуючи проблемно–пошуковий та дослідницький  методи. Її учні вміють визначати завдання уроку, самостійно формулювати визначення понять, виконувати творчі завдання, готувати тести, складати задачі, загадки, кросворди; вони навчені вільно спілкуватися, бути демократичними, вміють критично мислити, міркувати, доводячи власну думку, приймати розумні рішення.

     Спостереження за освітнім процесом, бесіди з учнями, показали, що вчитель сумлінно готується до уроків. Постійно поєднує різні форми роботи як колективна, індивідуальна, так і робота в  парах, групах. Учні вчаться розв’язувати життєві ситуації, компетентісні завдання, формувати та ставити запитання, поглиблювати процес пізнання, оцінювати як свою роботу так  і роботу товаришів. На уроках панує атмосфера зацікавленості, небайдужості до матеріалу, спільного пошуку вирішення навчальних проблем.

         На кожному уроці вчитель відкриває своїм вихованцям образне, кольорове сприйняття світу, активізує фантазію дітей, уяву, розвиває розумові та пізнавальні здібності. Досягає цього педагог завдяки застосуванню елементів інтерактивних, проєктних технологій, проведенню нестандартних уроків: уроку-казки, уроку-проєкту, уроку-конкурсу, уроку-мандрівки, уроку-виставки,  тощо.

     Аналіз відвіданих уроків дає можливість констатувати, що вчителька обізнана зі структурою та вимогами навчальних програм, методичними рекомендаціями щодо викладання предметів початкової школи.

    При плануванні  уроків Ім’я ПРІЗВИЩЕ враховує те, що будь – який метод навчання має забезпечувати:

  •           активну участь учнів у процесі навчання,
  •           встановлення зворотного зв’язку в системі « педагог – учень»,
  •           можливість застосування набутих навичок і знань в реальному житті,
  •           розвиток цільових навичок поведінки,
  •           мотивацію учнів до підвищення ефективності своєї діяльності на заняттях і в реальних ситуаціях.

       Відповідальне виконання своїх професійних обов’язків забезпечує належну результативність та якість роботи. Вчителька залучає учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах, інтернет-олімпіадах, конкурсах, турнірах. Її вихованці є учасниками та  призерами. Учитель чітко усвідомлює, що результатів у навчанні та вихованні молодших школярів можна досягти лише шляхом активної взаємодії школи і сім'ї, у зв’язку з цим багато часу приділяє встановленню контактів з батьківською громадськістю. У своїй практиці вона широко використовує такі ефективні форми роботи з батьками: круглі–столи, збори–диспути.

    Ім’я ПРІЗВИЩЕ систематично займається самоосвітою, підвищує свій фаховий та професійний  рівень.

 

 Друковані роботи

Навчальний

рік

Найменування роботи

Де публікувалась

№, рік видання

Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година, розробка тощо)

2020-2021

Урок математики в 5 класі на тему «Середнє арифметичне»

Освітній проект «На урок»

2021 р.

Відкритий урок математики з використанням цікавих фактів із життя тварин.

2020-2021

Урок математики в 6 класі на тему «Пропорції»

Освітній проект «На урок»

2021 р.

Урок-гра у вигляді змагання між двома командами на тему «Майстер шеф»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023-2024

Презентація «Птахи – наші друзі»

Освітній проект «На урок»

2023  р.

Презентацію «Подорож до Квіткової країни» можна використати під час уроків з предмету «Я досліджую світ» та на ранковому колі.

2023-2024

Квест «До математичних вершин»

Освітній проект «На урок»

2023  р.

Квест можна використати для позакласної роботи з математики

 

 Виступи на педрадах, нарадах, семінарах тощо різних рівнів

Навчальний

 рік

Рівень

(всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний)

Назва й тема заходу

Тема виступу

                                  Шкільний рівень

 

2018-2019

Педрада

Використання інноваційних технологій на уроці – шлях до виявлення та формування творчої особистості.

Проведення ділової гри  «Інноваційні підходи до навчання».

2018-2019

Педрада

Розвиток  творчих здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури та самостійної роботи.

Вплив  вчителя на розвиток  творчих здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури та самостійної роботи.

2018-2019

Педрада

Активні методи навчання як основа підвищення пізнавального інтересу учнів та розвитку самостійної роботи на уроці.

Розвиток інтелектуальної складової особистості учня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021-2022

Педрада

Розвиток інтелектуальної складової особистості учня

Розвиток інтелектуальної складової особистості учня.

2022-2023

Педрада

Шляхи вдосконалення дистанційного навчання.

Про стан адаптації учнів 1 класу.

 

Застосування інноваційних технологій

 

Навчальний

рік

Назва інноваційної технології

Клас

Предмет

Педагогічний ефект

(результат впровадження)

2022-2023

Ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань

1

Українська мова, я досліджую світ

Розвиток мовлення та мислення

2023-2024

Робота в групах та парах, ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань

2

Математика, українська мова, я досліджую світ 

Взаємоперевірка – уміння оцінювати та підтримувати, уміння передбачати, висловлювати власну думку.

 

Участь у методичних об’єднаннях,  творчих групах, тощо різних рівнів

 

Навчальний

рік

Рівень

(всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний)

Зміст участі

2018-2019 2019-2020 2020-2021

2021-2022

Шкільне методичне об’єднання вчителів математично-природничих наук

Приймала участь в засіданнях методичного об’єднання, надавала допомогу колегам у виникненні проблемних питань щодо викладання предметів, проходження курсової перепідготовки, підготовки до атестації. Проводила відкриті уроки та заходи.

2022-2023

Методичне об’єднання вчителів початкових класів ліцею.

Приймала участь у засіданнях, залучала учнів до участі в шкільних конкурсах та інших заходах.

 

 

Участь у творчих професійних конкурсах                                                                                                                    

 

Навчальний

рік

Назва конкурсу

Предмет

Результативність

2019-2020

ІІ Всеукраїнський конкурс авторських віршів «Золоте перо-2019»

Конкурс для педагогів України

Сертифікат

2022-2023

Педагогічний профтест

Рейтинг освітніх закладів України

Сертифікат

2023-2024

Онлайн-конкурс читців «Моя незламна Україна» у номінації «Авторська майстерність»

В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Вірю в майбутнє твоє, Україно!»

Грамота

 

 Участь у розвитку навчально-матеріальної бази (виготовлення таблиць, схем, макетів, виконання робіт на огляд    творчості, оформлення кабінетів, стендів, інформаційних куточків)

 

Навчальний рік

Зміст

виконаної роботи

2022-2023

 Поповнення патріотичного куточка в кабінеті картиною ручної роботи (Герб України з калиною та соняшниками)

2023-2024

Створення куточку безпеки

2023-2024

Оновлення куточку «Щоденні новини»

 

  В роботі вчителя можна виділити такі переваги у навчанні учнів:

  •           установлення дружньої атмосфери і взаємозв’язків між учасниками спілкування;
  •           учні мають можливість бути більш незалежними й упевненими в собі;
  •           учитель заохочує учнів до співпраці, підбадьорює їх, вони не бояться припускатися помилок;
  •           учні мають можливість подолати страх перед незнайомою ситуацією;
  •           учитель не домінує;
  •           слабкі учні можуть отримати допомогу від більш сильних;
  •           кожен учень, залучений до роботи, має певне завдання;

 

Висновки та рекомендації за аспектами аналізу роботи вчителя початкових класів, математики.

  1. Успішність навчання:
    • Висновки: Успішність учнів знаходиться на достатньому рівні, більшість учнів демонструє відмінні та хороші результати. Зрідка спостерігаються випадки низької успішності, що можуть бути пов’язані з індивідуальними особливостями учнів.
    • Рекомендації: Запровадити регулярний моніторинг навчальних досягнень та аналіз результатів для виявлення слабких місць і розробки індивідуальних планів підготовки для учнів з низькими показниками.
  2. Застосування методів навчання:
    • Висновки: Вчитель використовує різноманітні методи навчання, включаючи інтерактивні та ігрові форми, що сприяють кращому засвоєнню матеріалу.
    • Рекомендації: Продовжувати впровадження сучасних методик, зокрема тих, що орієнтовані на розвиток критичного мислення та творчих здібностей учнів.
  3. Індивідуалізація навчання:
    • Висновки: Вчитель враховує індивідуальні особливості учнів, створює умови для їх особистісного розвитку.
    • Рекомендації: Поглибити підхід до індивідуалізації навчання, розробивши персоналізовані навчальні плани для учнів з  освітніми потребами.

 

  1. Залучення учнів:
    • Висновки: Учні активно залучені до навчального процесу, вчитель створює позитивну та мотиваційну атмосферу в класі.
    • Рекомендації: Продовжувати використовувати методики активного залучення учнів, зокрема проєкти, групову роботу та рольові ігри.

 

  1. Співпраця з батьками:
    • Висновки: Вчитель активно співпрацює з батьками, що позитивно впливає на навчальний процес і соціальний розвиток учнів.
    • Рекомендації: Розширити форми співпраці з батьками, включаючи регулярні консультації та майстер-класи для батьків з питань підтримки навчання вдома.
  2. Використання інноваційних підходів:
    • Висновки: Вчитель використовує сучасні технології в навчанні, що сприяє зацікавленості учнів і підвищує ефективність навчального процесу.
    • Рекомендації: Підвищити кваліфікацію вчителя у сфері ІКТ, впровадити нові цифрові ресурси та інтерактивні платформи в навчальний процес.
  3. Організація класного керівництва:
    • Висновки: Вчитель успішно організовує класне керівництво, підтримує дисципліну та сприяє соціальному розвитку учнів.
    • Рекомендації: Розробити та впровадити програми розвитку соціальних та емоційних навичок, що допоможуть учням краще адаптуватися до соціального середовища та розвивати навички спілкування.

   Реалізація цих рекомендацій сприятиме подальшому підвищенню якості навчального процесу в початкових класах та всебічному розвитку учнів.

 

   Ім’я ПРІЗВИЩЕ, вчителька початкових класів, відповідає займаній посаді та може бути атестована на підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої  категорії» та звання «старший учитель».

Враховуючи вищезазначене

НАКАЗУЮ:

1. Відзначити систему роботи вчительки Ім’я ПРІЗВИЩЕ,  як таку, що є результативною та відповідає належному рівню.

2. Вчительці Ім’я ПРІЗВИЩЕ:

  1. Підготувати творчий звіт та/або методичний паспорт про роботу у міжатестаційний період

до 25.03.2024 р.

  1. На методичних посиденьках поділитися методичними знахідками, напрямами роботи, що вдаються найкраще

 протягом року

  1. Підвищувати фаховий рівень та професійну майстерність шляхом самоосвіти.

постійно

  1. Ширше практикувати використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі

постійно                                                                                                                                        

2.5.Впроваджувати формувальне оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.

                                                                                                                                          Постійно

2.6. Вдосконалювати  знання за напрямом «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами».

Постійно

3. Контроль за виконанням наказу покласти на ЗДНВР

 

Директорка                                                                        

 

З наказом ознайомлені:

                               

 

docx
Додано
26 липня
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку