НАКАЗ
11.03.2024 |
с. ___________________ |
№ 38-о |
Про результати вивчення
системи роботи вчительки початкових класів
Ім’я ПРІЗВИЩЕ
Відповідно до річного плану роботи ліцею, плану роботи атестаційної комісії І рівня, наказу по школі від 13.10.2023 № 61-о «Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються у 2023/2024 навчальному році», з метою виявлення особливостей педагогічної діяльності, визначення позитивних якостей, «родзинки» у викладанні навчальних предметів та надання методичної допомоги при вирішенні складних педагогічних ситуацій.
Члени атестаційної комісії школи протягом атестаційного періоду відвідували уроки, виховні заходи з предметів, вивчали роботу зі шкільною документацією, участь у методичній роботі школи, досліджували творчу лабораторію вчителів та їх суть, виявляли аспекти діяльності, які забезпечують високі освітні, виховні та розвивальні показники, професійну компетентність, загальний рівень культури вчителя та його громадську діяльність.
Вивчення проводилось за такими напрямками:
Успішність навчання: Оцінка рівня досягнень учнів в порівнянні зі стандартами та минулими результатами.
Застосування методів навчання: Аналіз методик, які використовує вчитель, їх ефективність та відповідність психолого-педагогічним особливостям учнів.
Індивідуалізація навчання: Як вчитель враховує індивідуальні потреби та можливості кожного учня у процесі навчання.
Залучення учнів: Як вчителю вдається зацікавити учнів у навчальному процесі та створити сприятливу атмосферу для вивчення.
Співпраця з батьками: Роль і взаємодія з батьками у підтримці навчального процесу та розвитку дітей.
Використання інноваційних підходів: Чи використовує вчитель новітні технології та методики для покращення якості навчання.
Організація класного керівництва: Як вчитель працює з класом у позакласний час, підтримує дисципліну та сприяє соціальному розвитку учнів.
Членами атестаційної комісії при вивчені системи роботи вчителя використовувались такі методи: спостереження та аналіз уроків, позакласних заходів, перевірка шкільної документації, аналіз відомостей, статистичних даних, бесіди з вчителем і його колегами, опитування учнів.
У процесі вивчення проаналізовано наповнення освітнього простору кабінету 2 класу навчальними, дидактичними, роздатковими матеріалами, вивчено стан ведення календарних і поурочних планів, здійснено знайомство з матеріалами самоосвітньої роботи вчителя, перевірено класний журнал, проведено співбесіди з вчителями та опитування учнів.
Ім’я ПРІЗВИЩЕ, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж 39 років, навантаження у 2023-2024 н.р. складає 21 година на тиждень. Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науко-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами) протягом міжатестаційного періоду підвищила кваліфікацію при МОІППО та інших освітніх платформах. Загальна кількість годин підвищення кваліфікації становить 753 год. / 25.1 кредитів ЄКТС.
У ліцеї працює з 2020 року на посаді вчительки початкових класів та з 2023-2024 н.р. викладає математику. У 1979 році закінчила ___________ педагогічне училище .Спеціальність за дипломом: вчителька початкових класів. У 1987 році закінчила __________ державний педагогічний інститут. Спеціальність за дипломом: вчитель математики. У 2018 році пройшла чергову атестацію. Рішенням атестаційної комісії _____________ ЗОШІ І-ІІ ст. від 23.04.2018, відповідає займаній посаді, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», підтверджено «14 тарифний розряд».
Під час вивчення системи роботи презентувала себе як педагог, що володіє сучасними освітніми методиками й технологіями та активно їх використовує і поширює у професійному середовищі. При проведені уроків застосовує широкий спектр стратегій навчання та генерує оригінальні, інноваційні ідеї. Постійно працює над створенням розвивального мотиваційного освітнього простору.
Вчитель має належну професійну підготовку, володіє сучасними ефективними формами організації освітнього процесу. Методична підготовка дозволяє повністю реалізовувати програмні вимоги та сформувати в учнів ключові компетентності. Вимоглива до себе та учнів, послідовна в отриманні очікуваних результатів.
Ключові компетентності, вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною мовою вчитель формує шляхом заохочення учнів висловлювати та аргументувати власні думки, вести діалог, дискусію на відповідну тематику.
Ім’я ПРІЗВИЩЕ за час роботи в школі показала себе творчим, досвідченим учителем, який добре володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно використовує та поширює у професійній діяльності особистісно орієнтоване, розвивальне та диференційоване навчання, застосовує нестандартні форми проведення уроку, впроваджує активні форми і методи організації навчально-виховного процесу, які забезпечують максимальну самостійність учнів 1-4 класів. Її уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом. Учитель приділяє увагу різнобічному розвитку мовлення учнів, їх мисленню, формуванню навичок творчої самостійної роботи та прискореного свідомого читання. На уроках створює ігрову атмосферу, що сприяє розвитку пізнавального інтересу й активності учнів, знімає втому, дозволяє підтримувати на належному рівні їх увагу. Нею широко використовуються нестандартні уроки: урок-подорож, урок-гра, урок-казка.
Учителька має досвід роботи з формування мотивації учнів до навчання, забезпечує належний рівень виконання Держстандарту освіти, виявляє творчо – моделюючий рівень діяльності. Спостерігається стабільність рівня навчальних досягнень учнів з предметів, які викладаються, та позитивна динаміка власного професійного росту.
Значну увагу в роботі з учнями вчителька приділяє розвитку навичок самостійної роботи школярів, навчає їх спостерігати й уявляти, запам’ятовувати і порівнювати, аналізувати і класифікувати, міркувати над можливими причинами, вміти виділити головне і другорядне в явищах і предметах. Відмінною рисою стилю роботи є чітка спрямованість усієї діяльності на досягнення високого кінцевого результату. Належну увагу вчитель приділяє організації навчального співробітництва, формуванню в школярів уміння та бажання здобувати знання, ставитися до навчання, як до серйозної відповідальної і наполегливої праці. Вона вчить своїх вихованців відчувати, пізнавати і берегти себе й навколишній світ
Ім’я ПРІЗВИЩЕ - вчителька творча, і цьому вона навчає своїх вихованців, використовуючи проблемно–пошуковий та дослідницький методи. Її учні вміють визначати завдання уроку, самостійно формулювати визначення понять, виконувати творчі завдання, готувати тести, складати задачі, загадки, кросворди; вони навчені вільно спілкуватися, бути демократичними, вміють критично мислити, міркувати, доводячи власну думку, приймати розумні рішення.
Спостереження за освітнім процесом, бесіди з учнями, показали, що вчитель сумлінно готується до уроків. Постійно поєднує різні форми роботи як колективна, індивідуальна, так і робота в парах, групах. Учні вчаться розв’язувати життєві ситуації, компетентісні завдання, формувати та ставити запитання, поглиблювати процес пізнання, оцінювати як свою роботу так і роботу товаришів. На уроках панує атмосфера зацікавленості, небайдужості до матеріалу, спільного пошуку вирішення навчальних проблем.
На кожному уроці вчитель відкриває своїм вихованцям образне, кольорове сприйняття світу, активізує фантазію дітей, уяву, розвиває розумові та пізнавальні здібності. Досягає цього педагог завдяки застосуванню елементів інтерактивних, проєктних технологій, проведенню нестандартних уроків: уроку-казки, уроку-проєкту, уроку-конкурсу, уроку-мандрівки, уроку-виставки, тощо.
Аналіз відвіданих уроків дає можливість констатувати, що вчителька обізнана зі структурою та вимогами навчальних програм, методичними рекомендаціями щодо викладання предметів початкової школи.
При плануванні уроків Ім’я ПРІЗВИЩЕ враховує те, що будь – який метод навчання має забезпечувати:
Відповідальне виконання своїх професійних обов’язків забезпечує належну результативність та якість роботи. Вчителька залучає учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах, інтернет-олімпіадах, конкурсах, турнірах. Її вихованці є учасниками та призерами. Учитель чітко усвідомлює, що результатів у навчанні та вихованні молодших школярів можна досягти лише шляхом активної взаємодії школи і сім'ї, у зв’язку з цим багато часу приділяє встановленню контактів з батьківською громадськістю. У своїй практиці вона широко використовує такі ефективні форми роботи з батьками: круглі–столи, збори–диспути.
Ім’я ПРІЗВИЩЕ систематично займається самоосвітою, підвищує свій фаховий та професійний рівень.
Друковані роботи
Навчальний рік |
Найменування роботи |
Де публікувалась |
№, рік видання |
Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година, розробка тощо) |
2020-2021 |
Урок математики в 5 класі на тему «Середнє арифметичне» |
Освітній проект «На урок» |
2021 р. |
Відкритий урок математики з використанням цікавих фактів із життя тварин. |
2020-2021 |
Урок математики в 6 класі на тему «Пропорції» |
Освітній проект «На урок» |
2021 р. |
Урок-гра у вигляді змагання між двома командами на тему «Майстер шеф» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023-2024 |
Презентація «Птахи – наші друзі» |
Освітній проект «На урок» |
2023 р. |
Презентацію «Подорож до Квіткової країни» можна використати під час уроків з предмету «Я досліджую світ» та на ранковому колі. |
2023-2024 |
Квест «До математичних вершин» |
Освітній проект «На урок» |
2023 р. |
Квест можна використати для позакласної роботи з математики |
Виступи на педрадах, нарадах, семінарах тощо різних рівнів
Навчальний рік |
Рівень (всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний) |
Назва й тема заходу |
Тема виступу |
Шкільний рівень |
|
||
2018-2019 |
Педрада |
Використання інноваційних технологій на уроці – шлях до виявлення та формування творчої особистості. |
Проведення ділової гри «Інноваційні підходи до навчання». |
2018-2019 |
Педрада |
Розвиток творчих здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури та самостійної роботи. |
Вплив вчителя на розвиток творчих здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури та самостійної роботи. |
2018-2019 |
Педрада |
Активні методи навчання як основа підвищення пізнавального інтересу учнів та розвитку самостійної роботи на уроці. |
Розвиток інтелектуальної складової особистості учня.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021-2022 |
Педрада |
Розвиток інтелектуальної складової особистості учня |
Розвиток інтелектуальної складової особистості учня. |
2022-2023 |
Педрада |
Шляхи вдосконалення дистанційного навчання. |
Про стан адаптації учнів 1 класу. |
Застосування інноваційних технологій
Навчальний рік |
Назва інноваційної технології |
Клас |
Предмет |
Педагогічний ефект (результат впровадження) |
2022-2023 |
Ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань |
1 |
Українська мова, я досліджую світ |
Розвиток мовлення та мислення |
2023-2024 |
Робота в групах та парах, ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань |
2 |
Математика, українська мова, я досліджую світ |
Взаємоперевірка – уміння оцінювати та підтримувати, уміння передбачати, висловлювати власну думку. |
Участь у методичних об’єднаннях, творчих групах, тощо різних рівнів
Навчальний рік |
Рівень (всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний) |
Зміст участі |
2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 |
Шкільне методичне об’єднання вчителів математично-природничих наук |
Приймала участь в засіданнях методичного об’єднання, надавала допомогу колегам у виникненні проблемних питань щодо викладання предметів, проходження курсової перепідготовки, підготовки до атестації. Проводила відкриті уроки та заходи. |
2022-2023 |
Методичне об’єднання вчителів початкових класів ліцею. |
Приймала участь у засіданнях, залучала учнів до участі в шкільних конкурсах та інших заходах. |
Участь у творчих професійних конкурсах
Навчальний рік |
Назва конкурсу |
Предмет |
Результативність |
2019-2020 |
ІІ Всеукраїнський конкурс авторських віршів «Золоте перо-2019» |
Конкурс для педагогів України |
Сертифікат |
2022-2023 |
Педагогічний профтест |
Рейтинг освітніх закладів України |
Сертифікат |
2023-2024 |
Онлайн-конкурс читців «Моя незламна Україна» у номінації «Авторська майстерність» |
В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Вірю в майбутнє твоє, Україно!» |
Грамота |
Участь у розвитку навчально-матеріальної бази (виготовлення таблиць, схем, макетів, виконання робіт на огляд творчості, оформлення кабінетів, стендів, інформаційних куточків)
Навчальний рік |
Зміст виконаної роботи |
2022-2023 |
Поповнення патріотичного куточка в кабінеті картиною ручної роботи (Герб України з калиною та соняшниками) |
2023-2024 |
Створення куточку безпеки |
2023-2024 |
Оновлення куточку «Щоденні новини» |
В роботі вчителя можна виділити такі переваги у навчанні учнів:
Висновки та рекомендації за аспектами аналізу роботи вчителя початкових класів, математики.
Реалізація цих рекомендацій сприятиме подальшому підвищенню якості навчального процесу в початкових класах та всебічному розвитку учнів.
Ім’я ПРІЗВИЩЕ, вчителька початкових класів, відповідає займаній посаді та може бути атестована на підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший учитель».
Враховуючи вищезазначене
НАКАЗУЮ:
1. Відзначити систему роботи вчительки Ім’я ПРІЗВИЩЕ, як таку, що є результативною та відповідає належному рівню.
2. Вчительці Ім’я ПРІЗВИЩЕ:
до 25.03.2024 р.
протягом року
постійно
постійно
2.5.Впроваджувати формувальне оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.
Постійно
2.6. Вдосконалювати знання за напрямом «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами».
Постійно
3. Контроль за виконанням наказу покласти на ЗДНВР
Директорка
З наказом ознайомлені: