Налагодження програм в Lazarus

Про матеріал
Для проведення практичної роботи у вигляді відкритого уроку можна використати перелік вправ і завдань, які допоможуть швидко згадати потрібний матеріал і правильно виконати практичне завдання
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

 

Харківський республіканський ліцей-інтернат спортивного профілю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

з інформатики на тему «Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. Налагодження готової програми»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 Розробила:

вчитель інформатики

                                                                                       Младших Ю.О.

 

 

 

 

 

 

 

Харків

2019

Мета:

  • навчальна: удосконалити вміння тестування проекту, покрокового виконання проекту, створювати тестові набори вхідних даних;
  • виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, моторику пальців.

 

Очікувані результати: учень самостійно вміє створювати тестові набори вхідних даних, виконувати трасування, покроково виконувати проект.


Тип уроку: урок формування навичок і вмінь.

 

Обладнання та матеріали: завдання до практичної роботи, фрагменти коду програм для вправи «Знайдіть помилку», ребус, плакат з правилами БЖД під час роботи з комп’ютером.

 

Програмне забезпечення: середовище програмування.

 

Хід уроку:

 

Організаційний момент

 

  • Привітання учнів.
  • Перевірка готовності до уроку.
  • Відмічання відсутніх.

 

Перевірка домашнього завдання

 

Вправа «Відкритий мікрофон»

 

Учні за бажанням називають етапи послідовності покрокового виконання проекту.

 

Актуалізація опорних знань «Виконання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування». Повторення

 

Вправа «Продовжи речення»

 

  • Процес пошуку логічних помилок у проекті з використанням наборів вхідних даних  називають…
  • Покрокове виконання або…
  • Виконати або…
  • Покрокове виконання можна зупинити, натиснувши…

Вправа «Знайдіть помилку»

 

На дошці представлені фрагменти коду програми, у яких допущені помилки. Учням потрібно вказати на помилки і запропонувати спосіб їх усунення.

 

Розгадування ребусів

(повторення правил БЖД під час роботи з комп’ютером)

На екрані представлені ребуси, відповіді на які наштовхують учнів до повторення правил поведінки за комп’ютером.

 

Виконання практичної роботи

 

Учні самостійно виконують завдання за підручником. Під час виконання практичної роботи вчитель консультує учнів за потреби.

 

Фізкультхвилинка

 

Підбиття підсумків уроку

 

Обговорення труднощів, що виникли в процесі виконання практичних завдань. Оцінки за практичну роботу в журнал, оголошуються бали за бажанням учнів.

 

Домашнє завдання

 

  • Дана умова задачі. Розробити проект.

 

Рефлексія

 

  • Що було цікавим для вас сьогодні на уроці?
  • Чи виникали труднощі?

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Практична робота 11. Налагодження готової програми. Розробила: Вчитель інформатики Харківського республіканського ліцею-інтернату спортивного профілю. Младших Ю. О. Харків 2019

Номер слайду 2

Мета:- навчальна: удосконалити вміння тестування проекту, покрокового виконання проекту, створювати тестові набори вхідних даних;- виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;- розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, моторику пальців. Очікувані результати: учень самостійно вміє створювати тестові набори вхідних даних, виконувати трасування, покроково виконувати проект. Тип уроку: урок формування навичок і вмінь

Номер слайду 3

Вправа «Відкритий мікрофон»Етапи послідовності покрокового виконання проекту. Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 4

Після запуску проекту на виконання у вікні в поля ввести значення змінних Для встановлення точки зупинки в потрібному рядку слід вибрати номер цього рядка в проектіДля спостереження за зміненнями значень змінних потрібно імена змінних ввести у вікно Властивості Спостерігання. Ctrl+F5 Для виконання одного кроку натиснути F8 Завершити покрокове виконання, натиснувши Ctrl+F2 Правильна відповідь. Додати коментар //

Номер слайду 5

Вправа «Продовжи речення»Процес пошуку логічних помилок у проекті з використанням наборів вхідних даних називають…Покрокове виконання або…Виконати або…Покрокове виконання можна зупинити, натиснувши…

Номер слайду 6

Знайдіть помилку. Label1. Caption:=Я вивчаю інформатику. Procedure TForm1. Form. Click (Sender: Tobject)Form1. Height:=200;Form1. Width:=400;Form1. Color:=blue;End;End. Label1. Caption:=‘Я вивчаю інформатику’;Procedure TForm1. Form. Click (Sender: Tobject)begin. Form1. Height:=200;Form1. Width:=400;Form1. Color:=clblue;End;End.a:= strfloat (edit1.caption);a:= strtofloat (edit1.text);

Номер слайду 7

Інструктаж з БЖДРозгадування ребусів. Комп’ютер. Здоров’я

Номер слайду 8

Виконання практичної роботи. Тема. Налагодження готової програми С. 195 Практична робота 11 Робота в групах (3 команди)

Номер слайду 9

Проектування форми

Номер слайду 10

Програмний код{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}#1#2a40b12d40s52r0,80 Тестування

Номер слайду 11

Програмний кодprocedure TForm1. Button1 Click(Sender: TObject);var a, b, d, s, r: real;begin a := Str. To. Float(Edit1. Text); b := Str. To. Float(Edit2. Text); d := a*b; s := a+b; r := d/s; Show. Message('У '+Float. Tostr(r)+' разів');

Номер слайду 12

Рефлексія. Оберіть смайлик вашого настрою. Що було цікавим для вас сьогодні на уроці?Чи виникали труднощі?

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Скласти проект з «кнопкою» (При натисненні кнопки, буде виконуватись проект зі зміни кольору, який вказано на кнопці)

zip
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
26 вересня 2019
Переглядів
1898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку