Сучасні сервіси Інтернету (інтерактивне спілкування, форуми, конференції, соціальні мережі). Сервіси веб-2.0. Геосервіси.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: інтернет-сервіс, пошук в Інтернеті.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Відтоді, як виник Інтернет, список видів послуг, які надаються користувачам, постійно розширюється. Веб 2.0 (Web 2.0) – це друге покоління інтернет-сервісів, які ще називають соціальними. На відміну від сервісів Веб 1.0, які зорієнтовані на взаємодію комп’ютерів, Веб 2.0 зорієнтовані на взаємодію користувачів.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Робота з підручником.
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
VIІ. Підбиття підсумків уроку
VІІI. Домашнє завдання
Урок 7. Спеціальні інструменти пошуку (добірки посилань, пошукові каталоги, експертні системи). Розширений пошук.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: пошук в Інтернеті.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. У навчальних цілях часто доводиться здійснювати пошук інформації, наприклад для підготовки реферату. Потрібна інформація може міститися на різних Інтернет-сайтах. Як правильно організувати пошук інформації в мережі Інтернет і як з величезної кількості знайденого матеріалу можна виокремити необхідний? Про це ви зможете дізнатися на цьому уроці.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 2.4
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 58-59
VIІ. Підбиття підсумків уроку
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 2.4 ст. 52-61
ІХ Оцінювання роботи учнів
Урок 3. Векторний графічний редактор.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор LibreOffice Draw.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: комп’ютерна графіка, растрова і векторна графіка, графічний редактор.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Ми вже розглянули теоретичні основи комп’ютерної графіки. Настав час навчитися працювати з векторними зображеннями. Ми будемо це робити в середовищі графічного редактора LibreOffice Draw. Ознайомившись із програмою, ви зможете прикрашати текст малюнками, створювати, наприклад, персонажів для комп’ютерних ігор тощо.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 26
VI. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
VІІ. Домашнє завдання
Підручник § 1.2 ст. 16-22
VІІІ. Оцінювання роботи учнів