Урок Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.
Мета:
навчальна: закріпити поняття про анімацію в комп’ютерних презентаціях , формувати уявлення про анімаційні ефекти, сформувати навички застосування анімаційних ефектів до об’єктів на слайдах;
розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
виховна: інформаційну культуру учнів, доброчесність ,бажання мати глибокі та якісні знання.
.
Програмне забезпечення: пакет офісних програм, редактор презентацій Microsoft Office PowerPoint.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до урок
Мотивація навчальної діяльності.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Дати відповіді на запитання.
3.Які існують групи ефектів анімації для об'єктів слайдів
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку.
Особливістю комп’ютерної презентації є можливість додавання анімаційних ефектів до об’єктів, що розміщуються на слайдах. Це забезпечує кращу наочність та динамічність показу і в результаті – більшу ефективність презентації. У презентаціях застосовуються анімаційні ефекти до об’єктів при їх появі або зникненні, при зміні слайдів тощо.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Значення властивостей ефектів анімації можна переглянути та змінити в Області анімації, яка відкривається вибором кнопки Область анімації в групі Додаткові параметри анімації на вкладці Анімація.
Перегляд на вкладці Анімація
Відтворити все в Області анімації
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота з підручником: § 2.3
Так, доброчесність у Великому тлумачному словнику сучасної української мови пояснюється як властивість за визначенням «доброчесний», висока моральна чистота, чесність.
А «доброчесним» є той, хто живе чесно, дотримується всіх правил моралі.
Робота за комп’ютером
Створити слайд .Використовуючи слова академічної доброчесності із застосуванням ефектів анімації .
VI. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
VІІ. Рефлексія.
1.На сьогоднішньому занятті я зрозумів(-ла)/дізнався(-лась)/розібрався(-лась)...
2.Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому занятті ...
3.На занятті мені особливо сподобалося ...
4. Знання із сьогоднішнього заняття мені знадобляться .
VІІ. Домашнє завдання
1.Опрацювати § 2.3 ст. 63-65
2 Проаналізувати зміст презентації .
3.Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=pvh2rny0v17