24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Настільна гра "Географічні мандри.Африка."

Про матеріал
Командні ігри - один із методів повторити матеріал і підготуватися до контрольної. Правила гри: Об'єднуємось у команди .Кожна команда кидає кубик і рухається гральним полем та відповідає на запитання ,номер якого вказано на секції. Гральне поле поділене на 4 секції по 6 запитань.Кожна наступна секція містить питання більшої складності,які змінюються від старту(легкі) до фінішу(складніші)відповідно. 1 секція-1 б/1 питання 2 секція-2 б, 3 секція -3б, 4 секція -4 б. Стрілки - у разі не правильної відповіді повертають команду на відповідний сектор. Перемагає команда з найбільшою кількістю балів. P.S.Правила можна змінювати.
----highres.png
unknown-story10-highres.png
unknown-story11-highres (1) (1).png
unknown-story11-highres.png
unknown-story7-highres.png
unknown-story8-highres.png
unknown-story9-highres.png
Перегляд файлу

«Географічні мандри-Африка»

Правила гри: 

Об'єднуємось у команди .Кожна команда кидає кубик і рухається гральним полем та відповідає на запитання ,номер якого вказано на секції. Гральне поле  поділене на 4 секції по 6 запитань.

Кожна наступна секція містить питання більшої складності,які змінюються від старту(легкі) до фінішу(складніші)відповідно.

1 секція-1 б/1 питання

2 секція-2 б,

3 секція -3б,

 4 секція -4 б.

Стрілки - у разі не правильної відповіді повертають команду на відповідний сектор.

Перемагає команда з найбільшою кількістю балів.

 

zip
Додано
4 серпня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку