Про матеріал
Думаю більшості з нас відома цікава гра Кубики історій або Кубики Рорі, тому я вирішила спробувати адаптувати її до уроку географії.
Як грати у гру?
1 варіант: Помістити кубики у мішечок .Учні обирають кубик і обговорюють зображення на ньому .
2 варіант. Учні обирають кубик та відповідають на запитання до даного зображення, наприклад: ”Який внесок особистість зробила у розвиток географії?”,
”Де поширена дане явище та який механізм його утворення?”,
“В якій країні знаходиться дана історико-культурна пам'ятка?”, “Охарактеризуйте сектор економіки зображений на кубику “ та ін.
3 варіант. Учні витягають декілька кубиків та створюють історію, пов'язуючи усі зображення між собою(робота в групах).
Варіантів гри дуже багато, все залежить від вашої фантазії та творчого підходу.
За допомогою цієї гри учні розвивають свою уяву, критичність та гнучкість мислення ,мовлення ,вміння працювати в команді.
Кубики історії можна використовувати для повторення матеріалу з вивченої теми чи повторення тем перед закінченням семестру, а також для встановлення дружньої , веселої, цікавої атмосфери на уроці.