Тема. Чарівний світ речей. Творче завдання. Зображення натюрморту з фруктами. МЕТА Навчальна: розкрити значення поняття “натюрморт”як жанру образотворчого мистецтва ,ознайомити учнів з творчістю української художниці К. Білокур; навчити створювати натюрморт з фруктами , використовуючи художні техніки і прийоми живопису; формувати уміння й навички організації художньої діяльності. Розвивати: образне мислення, колірний зір, навички роботи з фарбами , естетичне сприйняття творів мистецтва і навколишнього світу. Стимулювати творчий потенціал. Виховна :виховувати естетичний смак учнів, прищеплювати зацікавленість творами мистецтва, шанобливе ставлення до творів художників України.
Номер слайду 3
Обладнання уроку: репродукції картин К. Білокур , інших художників, роздатковий матеріал для гри «Кольорове лото», дитячі роботи. Матеріал та інструменти: альбом для малювання, простий олівець, гумка, фарби, пензлі, посудина для води, серветки , палітра. Техніка: алла прима. Тип уроку: комбінований
Натюрморт –це……це твори, у яких зображені предмети, пов'язані між собою певними, загальними, видовими ознаками й розташовані в певній послідовності.
Номер слайду 7
7 грудня 1900 року в селі Богданівка на Полтавщині (нині Яготинський район Київської обл.) народилася Катерина Білокур. Катерина Василівна Білокур
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Будинок сім’ї Білокур у Богданівці
Номер слайду 10
Пензлики, якими писала Катерина Білокур
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Кімната в якій творила свої шедеври художниця
Номер слайду 14
Музей-садиба в Богданівці
Номер слайду 15
Натюрморт –це……це твори, у яких зображені предмети, пов'язані між собою певними, загальними, видовими ознаками й розташовані в певній послідовності
Номер слайду 16
Кольорова гама
Номер слайду 17
Послідовність роботи1. Вибір формату роботи.2. Визначення композиційного центру.3. Лінійно-конструктивна побудова.4. Перевірка правильності побудови та пропорційності співвідношень частин натюрморту .5. Робота в кольорі. Перегляд відеоролика « Фрукти аквареллю»6. Користуйтеся палітрою для знаходження колірних співвідношень.7. Деталізуйте роботу.8. Перевірте якість роботи.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Ось і пролунав дзвінок--Закінчився наш урок. За роботу по заслузіЩиро дякую, Вам, друзі!