16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Навчальна програма "Азбука споживача"

Про матеріал
Мета курсу - сприяти формуванню в учнів свідомості й культури споживача, необхідних в умовах ринкової економіки для якісного та безпечного споживання, що базується па засвоєнні прав споживача, визнаних світовою спільнотою та законодавством України.
Перегляд файлу

ТЕМА 2. ТОВАРИ ТА ЇХ РІЗНОВИДИ

Після опрацювання цієї теми учні будуть:

  • мати уявлення про товар;
  • називати різні види товарів;
  • наводити приклади продовольчих і промислових товарів;
  • знати правила безпеки під час користування отруйними, легкозаймистими, колючими товарами й усвідомлювати, які саме товари не можна купувати дітям;
  • володіти навичками використання товару за призначенням;
  • уміти робити висновки про те, що різні товари призначені для задоволення різноманітних потреб.

Основні поняття: товар, продовольчі та промислові товари.

Обладнання: набір малюнків із зображенням товарів; сигнальні картки; портфель.

Хід уроку

1. Бесіда. Учитель пропонує учням назвати все, що їх оточує (парти, підручники, сонячне світло, повітря, дошка тощо), та вибрати з названого те, що продається і купується. Потім він підводить учнів до визначення поняття «товар».

Словничок

Товар — це предмети чи речі, створені людиною для задоволення потреб, які можна продати і купити (їжа, одяг, взуття, автомобілі, будинки, підручники, праска, телевізор тощо).

Одиниці вимірювання деяких товарів:


  • морозиво штуки, грами;
  • портфель штуки;
  • картопля кілограми;
  • шкарпетки пари;
  • тканина метри;
  • молоко літри.

2. За завданням учителя учні мають пригадати базові потреби і назвати (намалювати) товари, які можуть їх задовольнити. Серед них слід виділити продовольчі товари — продукти харчування та промислові товари — одяг, шкільне приладдя, товари особистої гігієни.

3. Учитель пропонує учням розглянути малюнки із зображенням різноманітних товарів і виокремити промислові товари і продукти харчування.

Після цього проводиться бесіда про важливість якісних (придатних для використання за призначенням) продуктів харчування та промислових товарів і про умови їх зберігання.

4. Гра «Так чи ні?».

Всі котлети та млинці

Треба класти в шафу…(ні). А куди?

А годинник і мобільник

Треба класти в холодильник…(ні). А куди?

Знає кожен, знає всяк —

Книжки — на полицю…(так).

Вафлі, торт та ескімо

До портфеля кладемо…(ні). А куди?

Тримають люди в кожнім місті

Речі на своєму місці.

Ви про це не забувайте —

Там, де треба, зберігайте.

Дорослі люди і малеча,

На місці зберігайте речі —

Складайте їх, не розкидайте,

Про чистоту й порядок дбайте.

5. Практична робота №2. Ситуативна вправа «Мій портфель».

Інструкції щодо виконання практичної роботи

Учитель пропонує кожному зазирнути до свого портфеля і перелічити речі, які там знаходяться. Потім учні мають визначити потреби, які задовольняють названі речі (товари).

6. Бесіда про безпеку товарів і правила безпечного користування отруйними, легкозаймистими, колючими предметами й речами, а також про те, які товари не можн купувати дітям (тютюнові, алкогольні, лікарські вироби).

Правила безпечного користування предметами й речами

  • Приймай ліки лише за призначенням лікаря та під контролем дорослих.
  • Уживай лише якісну їжу.
  • Не пий рідину з невідомих пляшок і банок невідомого походження.
  • Користуйся електричними приладами лише під наглядом дорослих, не забувай вимикати їх. Під час користування електричними приладами руки мають бути сухими.
  • Будь уважним, користуючись голкою, пилкою, цвяхами. Не бери інструменти без дозволу дорослих.

Запитання та завдання для обговорення

1. Закінчіть речення: «Товар — це…».

2. Наведіть приклади продуктів харчування та промислових товарів.

3. Якими товарами особистої гігієни ви користуєтеся?

4. Чому продукти харчування треба зберігати в особливих умовах?

5. Які умови зберігання продуктів харчування?

6. Які промислові товари потребують особливих умов зберігання і чому?

7. Назвіть правила безпечного користування товарами.

 

 

1

 

doc
Додано
17 липня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку