26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Навчальна програма "Азбука споживача"

Про матеріал
Мета курсу - сприяти формуванню в учнів свідомості й культури споживача, необхідних в умовах ринкової економіки для якісного та безпечного споживання, що базується па засвоєнні прав споживача, визнаних світовою спільнотою та законодавством України.
Перегляд файлу

ТЕМА 4. ХТО ВИРОБЛЯЄ ТОВАРИ І ПОСЛУГИ

Після опрацювання цієї теми учні будуть:

  • називати професії, пов’язані з виробництвом товарів і наданням послуг;
  • мати уявлення про виробника, продавця, того, хто надає послуги;
  • розпізнавати представників різних професій за їхніми характерними ознаками;
  • відтворювати характерні ознаки різних професій;
  • спостерігати, помічати і співвідносити почуте і побачене під час екскурсії з
  • вивченим матеріалом;
  • уміти робити висновки щодо значення різних професій, пов’язаних з виробництвом товарів і наданням послуг.

Основні поняття: виробник, виробництво товарів; той, хто надає послуги; професія.

Обладнання: набір малюнків із зображенням товарів, що виробляються, і послуг, які надаються представниками різних професій; сигнальні картки.

Хід уроку

1. Бесіда «Світ професій батьків». Учні називають професії своїх батьків, учитель записує їх на дошці, демонструючи різноманітність і важливість кожної названої професії (вводиться поняття «професія»).

2. Проблемне запитання: чим відрізняються професії одна від одної? Назвіть характерні ознаки різних професій.

3. Учитель, спираючись на знання учнів про товари й послуги, запитує, звідки вони беруться (товари й послуги) та хто їх створює. Таким чином учні ознайомлюються з поняттями «виробник», «виробництво товарів».

4. Практична робота №5. Імітаційна вправа «Моя майбутня професія».

Інструкції щодо виконання практичної роботи

Під час виконання вправи учні можуть використовувати спецодяг, інструменти, знаряддя праці; декламувати вірші, співати пісні, загадувати загадки про обрані ними професії.

5. Екскурсія на підприємство чи в установу з метою ознайомлення з процесом виробництва товарів або надання послуг та знайомство з представниками відповідних професій.

Запитання та завдання для обговорення

1. Гра «Визначте професію».

— Хто продає квитки у касі? (Касир.)

— Хто обслуговує нас у кафе? (Офіціант.)

— Хто лікує наші зуби? (Лікар-стоматолог.)

2. Вправа «Встановіть відповідність».

Учитель роздає заготовлені картки з переліком професій і виготовлених товарів та пропонує стрілочками встановити між ними залежність. Наприклад:

кондитер                                                   пальто

швачка                                                         хліб

пекар                                                        тістечка

3. Завдання для роботи в групах. Намалювати предмети (на вибір учнів кожної групи), якими користуються: перукар, лікар, учитель, кухар, футболіст.

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хто виробляє товари і послуги

Номер слайду 2

«Світ професій батьків» Проблемне запитання: чим відрізняються професії одна від одної? Назвіть характерні ознаки різних професій.

Номер слайду 3

Словник : Виробник Виробництво товарів

Номер слайду 4

Практична робота №5. Імітаційна вправа «Моя майбутня професія» Під час виконання вправи учні можуть використовувати спецодяг, інструменти, знаряддя праці; декламувати вірші, співати пісні, загадувати загадки про обрані ними професії.

Номер слайду 5

Запитання та завдання для обговорення Гра «Визначте професію» — Хто продає квитки у касі? — Хто обслуговує нас у кафе? — Хто лікує наші зуби?

Номер слайду 6

Вправа «Встановіть відповідність» кондитер пальто швачка хліб пекар тістечка

Номер слайду 7

Завдання для роботи в групах Намалювати предмети (на вибір учнів кожної групи), якими користуються: перукар, лікар, учитель, кухар, футболіст.

Номер слайду 8

Перукар

Номер слайду 9

Лікар

Номер слайду 10

Учитель

Номер слайду 11

Кухар

Номер слайду 12

Футболіст

zip
Додано
17 липня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку