Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 06.04.2020 по 10.04.2020

Про матеріал
Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 06.04.2020 по 10.04.2020. Основні предмети.
Перегляд файлу

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 УЧНІВ 4-Х КЛАСІВ

з 06.03.2020 по 10.04.2020

 

Українська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок розвитку писемного мовлення №13.

Детальний переказ тексту за складеним планом.

с. 149

 

1. Кожний з нас хоче мати справжнього друга. Того, хто вислухає, зрозуміє, порадить чи допоможе. Друга, який у важку хвилину життя підставить своє плече.                                                                                   Справжній друг — це людина, яка ніколи тебе не залишить у біді, завжди допоможе й підтримає. Найкраще пізнаються друзі в скрутний момент, коли у тебе стається якась біда, тоді відразу видно, де справжній друг. Дружба — тендітна річ, як скло. Вона випробовується не тільки лихом, а й повсякденними дрібницями. Навіть між кращими друзями виникають сварки. Буває так, що дружиш із кимось, а потім раптово щось ламається, розбивається — і від взаємної прихильності залишаються лише уламки. Звичайно, можна знову помиритися, попросити пробачення. А якщо образа занадто велика? Ти чекаєш, коли твій друг першим підійде до тебе, щоб вибачитися, а він не підходить. Його гордість не дає йому цього зробити. Ось так починає здаватися, що підходити один до одного безглуздо, та й занадто пізно. Пізно? Ні, просити вибачення ніколи не пізно. Саме через те, що ми боїмося зробити перший крок, усе ускладнюється й дружбу вже не «склеїти».

Cьогодні ти будеш вчитися писати детальний переказ тексту за  складеним планом. У тексті для цього переказу йтиметься про дружбу двох хлопчиків.

2. Прочитай цей текст.

  Юрко з Тимком – друзі.

  Літнього дня вони пішли в ліс збирати малину. З повними кошиками хлопці поверталися додому. Вони сіли пререпочити. Замість води вирішили поїсти малини. Малину їли з кошика Тимка. Юрко взяв одну ягоду з кошика, другу, ще й ще... Кошик Тимка став зовсім легким. Удома сумний хлопчик усе пояснив мамі. Вона заспокоїла сина й сказала, що вважала Юрка другом.

    А Юрко вдома хвалився своїй мамі повним кошиком малини й весело про все розповідав. Мама Юрка із сумом сказала, що його малина гірка й несмачна.

     Хлопчик усе зрозумів. Він узяв кошика із малиною й пішов до друга.   

3. Зроби змістовий аналіз тексту. Яка тема тексту? Про що йдеться в тексті? Коли відбувалася подія? Як звали хлопчиків? Що вони робили в лісі? Що сталося під час перепочинку? З чийого кошика їли малину? Чому Тимко прийшов додому сумним? Що сказала Тимкова мама? Чи зрозумів Тимко свою помилку?

4. Зроби структурний аналіз тексту. Скільки частин у цьому тексті? Про що йдеться у зачині? Про що ти дізнався з основної частини? Що повідомляється в кінцівці? У якій частині тексту йдеться про те, як мама заспокоювала Тимка? З якої частини ти дізнався, що Юрко зрозумів свою помилку?                                                          

5. Розглянь малюнки в підручнику (с.149).

6. Виконай тестові завдання.

1) Коли Юрко й Тимко пішли в ліс збирати малину?                                                  А зранку                                                              Б літнього дня                                                  В восени                                                           2) З якими кошиками вони поверталися додому?                                                  А з порожніми                                                              Б з повними                                                  В з великими                                                    3) Що хлопчики їли на перепочинку?                                                  А ожину                                                              Б малину                                                 В смородину                                                    4) З чийого кошика вони їли малину?                                                   А Тимка                                                              Б Юрка                                                         В кожен із свого                                             5) Яким став кошик Тимка?                                                  А важким                                                              Б легким                                                  В порожнім                                                    6) Що сказала вдома мама Тимкові?                                                  А вважала Юрка другом                                                              Б насварила Тимка                                                 В заборонила йти в ліс                                 7) Як поводився Юрко вдома?                                                  А весело розповідав                                                              Б ліг спати                                                 В переживав за друга                                    8) Що із сумом сказала мама Юркові?                                                  А смачна малина                                                             Б гірка малина                                                  В соковита малина                                         9) Що зробив Юрко?                                                  А пішов у сад                                                             Б пішов до друга                                                 В пішов у ліс

7. Склади план детального переказу тексту, користуючись текстом і реченнями тестових завдань. Запиши план у зошиті.

8. Мовний аналіз тексту.                       Зверни увагу на правопис слів: літнього, поверталися, заспокоїла, перепочити, вдома, вважала, розповідав, весело, несмачна.

9. Повторне читання тексту.

10. Склади і запиши текст переказу, користуючись планом.                   Перечитай складений текст і відправ вчителю для перевірки.

2

Поняття про прислівник як частину мови (значення, запитання, роль у реченні, звязок з дієсловами).

Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників.

с.166-167

https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M

 

впр. 378 усно і письмово,  прочитай речення. Прочитай уважно завдання. Виконай письмово за зразком:

Вітер (який?) веселий.

Світило (як?) весело.

Дай відповіді на запитання.

Прочитай правило. Назви прислівники, які ти записував у вправі. Вивчи правило!

впр. 379 – усно і письмово, прочитай прислівя, поясни їх зміст.

Спиши виділені прислівники разом із дієсловами, ознаку дії яких вони пояснюють.

Прочитай і виконай завдання.

Впр. 380 – усно і письмово; прочитай, спиши перший абзац тексту. Підкресли прислівники, постав до них у дужках питання. Визнач дієслова, від яких залежать прислівники.

3

Прислівники, близькі і протилежні за значенням.

с.172-173

 

впр. 391 усно, прочитай загадки, відгадай. Назви прислівники з протилежним значенням. Постав від дієслів до прислівників запитання.

впр. 392 – усно і письмово,

прочитай текст, спиши перший абзац тексту, підкресли прислівники-синоніми. Постав до них питання у дужках.  

впр. 393 – усно і письмово, прочитай фразеологізми. Заміни фразеологізми прислівниками-синонімами, користуючись довідкою.

Добери до виділених прислівників антоніми. Познач їх будову. 

 

            Літературне читання

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок позакласного читання №13

«Сторінки з книги природи»

Позакласне читання, с. 98-103

 

Прочитай. Розкажи  про що ти прочитав. Чим тобі сподобалися ці твори? Познач незрозумілі слова. Спробуй пояснити їх значення. Використовуй для цього зміст речення. Навчися їх виразно читати. Перекажи оповідання, яке тобі найбільше сподобалося. Який висновок ти можеш зробити після того, як прочитав оповідання В.Грінчака «Як Максимко зиму шукав»?

Що найбільше тебе вразило в оповіданні В.Перепелюка «Пташка-писанка»? Яке природне явище описується в творі Г.Тютюнника «Громовик»?                

2

Іван Малкович. Поезія «Молитва до ангела», «Понад Дніпро гуде метро», «Свічечка букви Ї».

Хрестоматія,                  с.148-153

https://www.youtube.com/watch?v=uk8qXmV5hc0

 

Прочитай. Розкажи, про що ти прочитав. Чи сподобалися тобі поезії автора? Чим саме? Навчися їх виразно читати. Вірш «Понад Дніпро гуде метро» вивчи напам’ять. Встанови зі своїм учителем відеозв’язок і позмагайся з однокласниками у декламуванні  вірша.

3

Ірен Роздобудько «Я зніматимусь в кіно», «Підкидьок», «Як зрозуміти хлопців».

Хрестоматія,                   с.162-175

https://www.youtube.com/watch?v=W43gFrbeLoU

 

Прочитай оповідання про своїх однолітків. Розкажи, про що ти прочитав. Назви головних героїв. Прочитай ще раз. Що ти змінив би у сюжеті? Розкажи. Перекажи один із текстів.          

4

Володимир Рутківський «Угода».

Хрестоматія,                    с.170-177

 

Прочитай. Розкажи про що ти прочитав. Спробуй уявити головних песонажів твору. Опиши їх. Прочитай ще раз. Який епізод тобі найбільше сподобався? Чому? Перекажи.

 

 

 

Російська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Правописание. Написание безударных гласных в корне слова. Написание парных звонких-глухих согласных в корне слова.

с.123-128

 

впр. 310 – усно і письмово;

вимов голосно слова, запиши їх у зошит, познач наголос.

Чи відрізняється вимова і написання цих слів? Чому? Познач частину слова, де голосний знаходиться у слабкій позиції. Як називається ця частина слова?

Що потрібно зробити, щоб звук у слабкій позиції став у сильну позицію? Вивчи правило.

Чтобы не ошибиться в правописании безударного гласного в корне слова, нужно изменить слово так, чтобы проверяемый гласный стоял под ударением. Для этого нужно подобрать родственное слово или изменить окончание проверяемого слова.

впр. 311 – письмово; спиши за зразком, вставляючи пропущені букви.

впр. 313 – письмово; для того щоб правильно підібрати перевірне слово, потрібно правильно визначити значення слова. За зразком склади і запиши словосполучення.

впр. 318 – усно і письмово;  щоб  виконати цю вправу, тобі потрібно прочитати та вивчити правило.

Звонкие согласные в конце слова и пред глухим согласным произносятся глухо – оглушаются. Для их проверки нужно изменить слово так, чтобы после сомнительного согласного стоял гласный.

Спиши слова, вставляючи пропущені букви. Виконай завдання.

2

Правописание. Написание ъ и ь перед е, ё, ю, я, и.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.129-131

Впр. 325 – усно; прочитай, дотримуйся правил вимови в українській та російській мовах. Дай відповіді на запитання.

впр. 326 – усно; прочитай і виконай завдання.

впр. 327 – усно; ознайомся з таблицею. Передай її зміст двома реченнями.

Дай відповіді на запитання.

впр. 328 – письмово;

Спиши, вставляючи пропущені букви. Виконай завдання.

впр. 329 – усно; прочитай, попрацюй над текстом. Дай відповіді на запитання.

впр. 332 – письмово (диференційоване завдання);

А. Спиши, вставляючи пропущені букви.

Б. За зразком зміни слова так, щоб у них зявився Ь.

В. Склади і запиши пять речень – відповідей на питання: чого не вистачало герою оповідання Л.Толстого «Косточка»? Скористайся опорними словами у підручнику.

Виконай завдання і відправ учителю на перевірку.

 

Математика

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Письмове ділення на двоцифрове число. Розвязування задач.  

 

с. 145

https://www.youtube.com/watch?v=TEFe_v2Ovkk

 

№ 911усно; виконай обчислення; використовуй вивчені правила.

№ 912письмово; обчисли з поясненням.

№ 913– письмово; перетвори величини, виконай дії письмово, результат запиши у вираз. Згадай правила про дії з іменованими числами.

№ 915письмово; прочитай задачу, зроби короткий запис до задачі; скористайся  планом розвязання:

1. На скільки більше мішків картоплі зібрали з другої ділянки?

2. Яка маса одного мішка?

Запиши розв’язання задачі у зошит. Склади і запиши вираз до задачі.

№ 917 – усно; назви числа, які рівні між собою.

2

Письмове множення на двоцифрове число. Алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове.

 

c. 147-148

https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM

 

№ 921усно; прочитай пояснення про усний і письмовий способи знаходження добутку чисел 32 і 36. Спробуй самостійно повторити алгоритм множення за зразком.

№ 923письмово; виконай множення з поясненням.

№ 924 – усно і письмово; у підручнику під цим номером розміщено три задачі. Розв’яжи першу задачу усно – дізнайся, скільки коштує 1м тканини. Другу задачу розвяжи письмово. Тобі допоможуть такі запитання: - На скільки більше тканини купив перший покупець, ніж другий?

- Скільки коштує 1м тканини?

Третю задачу теж розвяжи письмово. Чим вона відрізняється від другої задачі? Скористайся планом розвязування:

- На скільки більше тканини купив перший покупець, ніж другий?

- Скільки коштує 1м тканини?

- Скільки грошей заплатив другий покупець?

№ 925письмово; прочитай задачу, зроби короткий запис; пригадай правила як знайти ціле число за його частиною і як знайти частину від числа; запиши розвязання задачі.

3

Письмове множення на двоцифрове число.

с. 148-149

 

№ 928 – усно; прочитай і розвяжи задачу.

№ 929 – усно; перевір обчислення; поясни його хід. Скільки всього одиниць у другому неповному добутку?

№ 930письмово; виконай множення письмово за алгоритмом.

№ 931усно; прочитай задачу; розглянь малюнок до задачі. Що  ти знайдеш спочатку? Розвяжи задачу. 

№ 932 – письмово; прочитай умову задачі. Про що ця задача? Що відомо у задачі? Зроби короткий запис до задачі. Розвяжи задачу. Скористайся планом розвязування:

- Яка загальна маса цукерок?

Зауваж, що загальна маса цукерок і печива одинакові.

- Яка маса одного ящика печива?

Запиши розвязання та вираз до задачі.

4

Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями.

c. 149-150

https://www.youtube.com/watch?v=PqOb8QxaVEw

 

№ 935письмово; прочитай задачу. Розглянь короткий запис до задачі у вигляді таблиці. Розвяжи задачу. Склади вираз до задачі.

№ 936усно; розглянь записи та поясни обчислення.

№ 937 – письмово; виконай письмове множення.

№ 938 – письмово; склади та розвяжи рівняння.

№ 939 – письмово; склади вирази та знайди їх значення.

Попрацюй сьогодні самостійно та відправ вчителю виконані завдання для перевірки.

 

 

 

Природознавство

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Чорне море.

с. 119-124,

зошит с. 51

https://www.youtube.com/watch?v=YVguZZGZm8g

 

Прочитай текст, дай відповіді на запитання. Знайди на карті Чорне море.

Запам’ятай!

Мо́ре — частина океану, яка відокремлена від нього суходолом, підвищеннями підводного рельєфу або островами і має своєрідний гідрометеорологічний режим, відрізняється властивостями та складом води (солоністю, прозорістю, температурою та біологічним складом).

Острів – це ділянка суходолу, оточена з усіх боків водою. Найбільші острови Чорного моря – Джарилгач і Зміїний.

Півострів – невелика частина суходолу, що вдається у водний простір і сполучається з материком. Найбільший півострів Чорного моря – Кримський.

Виконай завдання у зошиті.

2

Азовське море.

С. 124-127,

зошит с. 52-53

 

 

Прочитай текст, дай відповіді на запитання. Знайди на карті Азовське море.

Запамятай!

Азовське море менше від Чорного моря в 10 разів. Солоність його води набагато нижча, ніж у Чорному морі. Найбільші острови Азовського моря – Піщані, Бирючий, Черепаха.

Виконай завдання у зошиті.

 

 

 

 

 

Я у світі

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Навчальний проєкт «Сім чудес України»

с. 123-126

 

 

Перечитай уважно ще раз текст підручника.

Знайди матеріали про «Сім чудес України».

Добери  художню літературу: вірші, оповідання, легенди про Україну, «Сім чудес України».

Підготуй проєкт про одне із «Семи чудес України». Подумай, яку презентацію свого проєкту ти обереш. Попрацюй над оформленням свого проєкту. З допомогою дорослих відправ підготовлений проєкт вчителю на електронну пошту або в особисті повідомлення.

    Вибери для проєкту той обєкт, який найбільше тебе цікавить.

- Національний історико-архітектурний заповідник «Кам'янець»;

- Києво-Печерська Лавра;

- Державний історико-архітектурний заповідник "Хотинська фортеця";

- Національний дендрологічний парк «Софіївка»;

- Софія Київська; 

- Херсонес Таврійський;

-  Національний заповідник-острів "Хортиця".

Бажаю успіху, нових знань і вражень!

 

 

 

Основи здоровя

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Самооцінка і поведінка людини.

с. 136-140,

використовуємо Підручник UA

https://www.youtube.com/watch?v=fZadEN-atlE

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZFhAInEP-Xw

 

 

Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які визначення ти запам’ятав?

Запам’ятай!

Оцінка людиною самої себе, своїх можливостей і якостей, своєї важливості називається самооцінкою.

Людина з адекватною самооцінкою правильно оцінює свої здібності, можливості, якості та вчинки. Вона ставить перед собою цілі, які може досягти. Вміє правильно змінювати рішення у разі зміни обставин. Працює над усуненням своїх помилок, не впадає у відчай, не панікує.

Людина із завищеною самооцінкою не визнає власних помилок.

Людина із заниженою самооцінкою вважає, що їй не щастить у житті, що в неї нічого не виходить.

Щоб підвищити самооцінку, потрібно перестати вважати себе невдахою. Слід більше звертати увагу на позитивні риси характеру й чесноти, які притаманні кожній людині, не сварити себе, спілкуватися з людьми, які тебе розуміють, підтримують. Висловлювати власну думку.

Перечитай ще раз уважно матеріал у підручнику. Дай відповіді на запитання.

 

Програму склала вчителька початкових класів Соловйова У.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
4003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку