Навчальний предмет "Основи підприємницької діяльності". ТЕМА "ПЛАНУВАННЯ УСПІХУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ"

Про матеріал
Навчальний предмет "Основи підприємницької діяльності". ТЕМА: "ПЛАНУВАННЯ УСПІХУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА 16. ПЛАНУВАННЯ УСПІХУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯЗміст1. Планова робота у підприємництві. 2. Зміст бізнес-плану та необхідність його розробки. 3. Фактори, що визначають зміст та цілі бізнес-плану. 4. Логіка та етапи розробки бізнес-плану. 5. Структура бізнес-плану та порядок його формування.

Номер слайду 2

Державна реєстрація суб'єктів підприємництва. Мета державної реєстрації.Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Законодавство про державну реєстрацію. Приймання документів та реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Способи подавання документів для державної реєстрації. Місце здійснення державної реєстрації. Перелік документів для державної реєстрації. Порядок проведення державної реєстрації. Термін проведення державної реєстрації. Плата за державну реєстрацію. Статутний фонд. Вклади в статутний фонд. Мінімальний обсяг статутного фонду. Джерела формування майна підприємства. Порядок відкриття розрахункового рахунку в банку для фізичних та юридичних осіб. Засновницькі документи: засновницький договір, статут. ПОВТОРИМО!!!

Номер слайду 3

1. Планова робота у підприємництві

Номер слайду 4

ПІДПРИЄМНИЦЬКАДІЯЛЬНІСТЬ – ЦЕПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯРІШЕНЬПЛАН –ОСНОВА ДЛЯПРИЙНЯТТЯРАЦІОНАЛЬНИХРІШЕНЬПЛАНУВАННЯ –РЕЗУЛЬТАТПОШУКУРАЦІОНАЛЬНИХТА ЕФЕКТИВНИХІНСТРУМЕНТІВ,СПОСОБІВРОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Номер слайду 5

СХЕМА ПЛАНУВАННЯПЛАНУВАННЯ – ЦЕ НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА МЕНЕДЖМЕНТУ: ЗАВДАННЯ – ДОСЯГАТИ РЕЗУЛЬТАТІВРЕЗУЛЬТАТИКОНТРОЛЬПЛАНУВАННЯДІЯЛЬНІСТЬ

Номер слайду 6

СУТЬ ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІУ ЗАГАЛЬНОЕКОНОМІЧНОМУ РОЗУМІННІ ПЛАНУВАННЯ ОЗНАЧАЄ ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА, ВИКОРИСТАННЯ ПЕВНИХ ЗАСОБІВ ЇХ ДОСЯГНЕННЯДЛЯ ТОГО ЩОБ ЗНАТИ, ЯК КРАЩЕ СКЛАСТИ ПРОГНОЗ МАЙБУТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, РОЗРОБИТИ СТРАТЕГІЮ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКАХ ПІДПРИЄМЕЦЬ СПИРАЄТЬСЯ НА СИСТЕМУ ПЛАНУВАННЯ. КРІМ ТОГО, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОТОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ ТЕЖ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ПЛАНОВОЇ РОБОТИ

Номер слайду 7

ПЛАН - ЦЕ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ МІСТИТЬСИСТЕМУ ВЗАЄМОПОВ'ЯЗАНИХ У ЧАСІ Й ПРОСТОРІ ДІЙ КОЛЕКТИВУ ПІДПРИЄМСТВА, УЗГОДЖЕНИХ З ЗАГАЛЬНОЮ МЕТОЮ ТА РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА (ОРГАНІЗАЦІЇ)ЗАФІКСОВАНИЙ ПЕРЕЛІК ІДЕЙ, ЦІЛЕЙ, ПІДХОДІВ, ПОКАЗНИКІВ, ВИМОГ, ВІДПОВІДНО ДО ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ЗДІЙСНЮВАТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ В МАЙБУТНЬОМУ, ТА СПРЯМОВАНИХ НА ОТРИМАННЯ МАКСИМАЛЬНОГО ПРИБУТКУ

Номер слайду 8

ПРОЦЕС ПЛАНУВАННЯ ВКЛЮЧАЄ ТРИ АСПЕКТИУСВІДОМЛЕННЯ ТОГО РІВНЯ, ЯКОГО ЗБИРАЄТЬСЯ ДОСЯГНУТИ ПІДПРИЄМСТВО (БАЖАНИЙ СТАН)РОЗРОБКОЮ НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ПЕРЕХОДУ З ПОТОЧНОГО В БАЖАНИЙ СТАНАНАЛІЗ МІСЦЯ І СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА В ІСНУЮЧОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ (ОЦІНКА ПОТОЧНОГО СТАНУ)

Номер слайду 9

НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВИМИ ОБ'ЄКТАМИ ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИСТУПАЮТЬ ТАКІПРИБУТОК АБО ДОХІДЧАСТКА ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКАХ ЗБУТУОБСЯГ ПРОДАЖ ПРОДУКЦІЇ АБО НАДАНИХ ПОСЛУГ

Номер слайду 10

2. Зміст бізнес-плану та необхідність його розробки

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ДЛЯ КОГО СКЛАДАЄТЬСЯ БІЗНЕC-ПЛАН?ДЛЯ ПІДПРИЄМЦЯ, АБО КЕРІВНИКА ПІДПРИЄМСТВА: ДЕТАЛЬНО РОЗРОБЛЯЄ ЕКОНОМІЧНІ І ФІНАНСОВІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ, ДАЄ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ОБҐРУНТУВАННЯ КОНКРЕТНИМ ЗАХОДАМДЛЯ СПІВВЛАСНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА (АКЦІОНЕРІВ, ПАЙОВИКІВ): ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ СПІВВЛАСНИКІВ, ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПРО РОЗПОДІЛ ПРИБУТКУ МІЖ НАКОПИЧЕННЯМ І РОЗПОДІЛЕННЯМДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА: ДАЄ КОНКРЕТНІ ОРІЄНТИРИ КОЖНОМУ ПРАЦІВНИКУ І КООРДИНУЄ ДІЇ РІЗНИХ СЛУЖБ ПІДПРИЄМСТВА, ВІДІГРАЄ ВАЖЛИВУ РОЛЬ ПРИ ЗАПРОШЕННІ НА РОБОТУ ОСНОВНОГО ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВАДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ ІНВЕСТОРІВ: ДЛЯ ПОШУКУ ІНВЕСТОРІВ: КРЕДИТІВ, ВЕНЧУРНОГО КАПІТАЛУ, СПОНСОРСЬКИХ ВКЛАДЕНЬ. ДОПОМАГАЄ ВИЗНАЧИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ І РИЗИК ГРОШОВИХ ВКЛАДЕНЬ ІНВЕСТОРАМИ В КОНКРЕТНИЙ ПРОЕКТДЛЯ ДІЙСНИХ І ПОТЕНЦІЙНИХ ПАРТНЕРІВ: ДОПОМАГАЄ КООРДИНУВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ ПАРТНЕРСЬКИХ ФІРМ, ОРГАНІЗУВАТИ СПІЛЬНЕ ПЛАНУВАННЯ ГРУП ФІРМ, ЩО ПОВ’ЯЗАНІ КООПЕРАЦІЄЮ І ВИГОТОВЛЕННЯМ ОДНОГО АБО ВЗАЄМОДОПОВНЮЮЧИХ ПРОДУКТІВДЛЯ ОРГАНІВ ПРИВАТИЗАЦІЇ: ПРИ ПРОДАЖІ ОБ'ЄКТА ПРИВАТИЗАЦІЇ ЗА НЕКОМЕРЦІЙНИМ КОНКУРСОМ; ПРОДАЖІ КОНТРОЛЬНОГО ПАКЕТА АКЦІЙ НА НЕКОНКУРЕНТНИХ ЗАСАДАХ ІНОЗЕМНИМ ІНВЕСТОРАМ; ПРИ СТВОРЕННІ СПІЛЬНОГО (ПРИ УЧАСТІ ДЕРЖАВИ) ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИДЛЯ ОРГАНІВ, ЩО ВИДАЮТЬ ЛІЦЕНЗІЇ НА ДЕЯКІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ: ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СЕРЙОЗНОСТІ НАМІРІВ ЗАНЯТТЯ ПІДПРИЄМЦЕМ ЛІЦЕНЗІЙНИМ ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ Внутрішні “споживачі”Зовнішні “споживачі”

Номер слайду 13

БІЗНЕС-ПЛАНЦЕ ПИСЬМОВИЙ ДОКУМЕНТ, В ЯКОМУ ВИКЛАДЕНО СУТНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ІДЕЇ, НАПРЯМИ, ШЛЯХИ Й ЗАСОБИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ОХАРАКТЕРИЗОВАНО РИНКОВІ, ВИРОБНИЧІ, ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ФІНАНСОВІ АСПЕКТИ МАЙБУТНЬОГО БІЗНЕСУ, А ТАКОЖ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НИМ.

Номер слайду 14

БІЗНЕС-ПЛАНЦЕ СПЕЦИФІЧНИЙ ПЛАНОВИЙ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ МІСТИТЬ ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА АБО КОНКРЕТНОГО ПРОЕКТУ ТА ЙОГО ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗА ПЕВНИЙ ПЕРІОД ЧАСУВ БІЗНЕС-ПЛАНІ ВІДОБРАЖЕНО ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФІНАНСОВІ ЗАХОДИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА ОКРЕМИХ ВИДІВ ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ. БІЗНЕС-ПЛАН ДАЄ ВІДПОВІДЬ: ЧИ ДОЦІЛЬНО ЗДІЙСНЮВАТИ ІНВЕСТУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА З ТОЧКИ ЗОРУ ОКУПНОСТІ ВИТРАТ?ВИЗНАЧАЄ ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ, ОЦІНЮЄ ВИТРАТИ НА ВИГОТОВЛЕННЯ І РЕАЛІЗАЦІЮ ПОТРІБНОЇ ЦЬОМУ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ, ВИЗНАЧАЮЧИ ЇЇ ПОТЕНЦІЙНУ ПРИБУТКОВІСТЬБІЗНЕС-ПЛАН РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ, ЯК ПРАВИЛО, ПРИ СТВОРЕННІ НОВОГО ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ, САНАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА, А ТАКОЖ ПРИ КАРДИНАЛЬНІЙ ЗМІНІ СТРАТЕГІЇ ДІЮЧОГО ПІДПРИЄМСТВА. У БІЗНЕС-ПЛАНІ АНАЛІЗУЮТЬСЯ ВСІ ПРОБЛЕМИ, ПЕРЕШКОДИ, НА ЯКІ МОЖНА НАРАЗИТИСЯ У ХОДІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЇ, А ТАКОЖ СПОСОБИ ЇХ УНИКНЕННЯ

Номер слайду 15

БІЗНЕС-ПЛАН ДАЄ ЗМОГУПОТЕНЦІЙНУ ПРИБУТКОВІСТЬ ПІДРПРИЄМСТВАВИЗНАЧИТИ ПЕРСПЕКТИВУ РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО РИНКУ ЗБУТУОЦІНИТИ ВИТРАТИ НА ВИГОТОВЛЕННЯ ТА ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ

Номер слайду 16

МЕТА ВИКОРИСТАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВДЛЯ РОЗРОБКИ КОНЦЕПЦІЇ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУДЛЯ ОЦІНКИ ФАКТИЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ПЕРІОД ЧАСУ, КОНТРОЛЮ, КОРИГУВАННЯ І МОНІТОРИНГУ ВИКОНАННЯ БІЗНЕСОВИХ ЗАВДАНЬ

Номер слайду 17

ФУНКЦІЇ, ЩО ВИКОНУЄ БІЗНЕС-ПЛАН1-a функція – для розробки стратегії підприємства. Необхідна в період створення підприємства і при розробці нових напрямів діяльності2-a функція – для планування - дозволяє оцінити можливості розвитку нового напрямку діяльності, контролювати господарські процеси підприємства3-я функція – для залучення кредитів - одним з головних факторів надання кредиту є наявність детально розробленого бізнес плану4-a функція – для залучення потенційних партнерів - вирішення питання про надання власного капіталу, технологій, обладнання, створення спільних підприємств

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ВИДИ БІЗНЕC-ПЛАНІВКОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧИЙ БІЗНЕС-ПЛАНІНВЕСТИЦІЙНИЙ БІЗНЕС-ПЛАНБІЗНЕС-ПЛАН ФІНАНСОВОГО ОЗДОРОВЛЕННЯБІЗНЕС-ПЛАН ДЛЯ ОТРИМАННЯ КРЕДИТУБІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ РЕГІОНУБІЗНЕС-ПЛАН ОСВІТНЬОЇ УСТАНОВИБІЗНЕС-ПЛАН СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУБІЗНЕС-ПЛАН ЗАЯВКИ НА ГРАНТ

Номер слайду 20

БІЗНЕС-ПЛАН ВИРІШУЄ ТАКІ ЗАВДАННЯЗАБЕЗПЕЧУЄ БІЛЬШ ДЕТАЛЬНЕ ОПРАЦЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ, ЩО ЗНИЖУЄ РИЗИК ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ТОБТО СЛУЖИТЬ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ БІЗНЕС-ІДЕЇ, ЩО ВИНИКЛАКОНКРЕТИЗУЄ ПЕРСПЕКТИВИ БІЗНЕСУ У ВИГЛЯДІ СИСТЕМИ КІЛЬКІСНИХ І ЯКІСНИХ ПОКАЗНИКІВ МАЙБУТНЬОГО РОЗВИТКУ, ТОБТО ДАЄ ОРІЄНТИРИ ДЛЯ ОЦІНКИ ХОДУ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ-ІДЕЇ І ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІДОПОМАГАЄ ОДЕРЖАТИ БЕЗЦІННИЙ ДОСВІД ПЛАНУВАННЯ, РОЗВИВАЄ ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПОГЛЯД НА ОРГАНІЗАЦІЮ І ЇЇ РОБОЧЕ СЕРЕДОВИЩЕГОТУЄ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕСУ, ЯКЕ МОЖНА ПОДАТИ ПОТЕНЦІЙНИМ ІНВЕСТОРАМ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ ПРО ВИДІЛЕННЯ КРЕДИТУ ЧИ ІНВЕСТИЦІЙ , ВИКОРИСТОВУВАТИ ПРИНАЙМІ ВИЩОГО УПРАВЛІНСЬКОГО ПЕРСОНАЛУ

Номер слайду 21

3. Фактори, що визначають зміст та цілі бізнес-плану

Номер слайду 22

Фактори, що впливають на зміст та структуру бізнес-плану

Номер слайду 23

5. Логіка та етапи розробки бізнес-плану

Номер слайду 24

Номер слайду 25

ЛОГІКА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУВИБІР МІСЦЯЗНАХОДЖЕННЯ ФІРМИПРОГНОЗУВАННЯ ОБСЯГІВ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇОПРАЦЮВАННЯ ЦІНОВОЇ ТА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПАРАМЕТРІВ ФІРМИОПИС ПОТЕНЦІЙНИХ РИЗИКІВ БІЗНЕСУ І ДІЇ ДЛЯ ЇХ МІНІМІЗАЦІЇ НАПИСАННЯ ВИСНОВКІВ ЩОДО ОСНОВНИХ ПОЛОЖЕНЬ БІЗНЕС-ПЛАНУДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА МАЙБУТНОГО БІЗНЕСУВИЗНАЧЕННЯ ВИРОБНИЧИХ ПАРАМЕТРІВ МАЙБУТНЬОГО БІЗНЕСУОЦІНКА ФІНАНСОВИХ ПАРАМЕТРІВ БІЗНЕСУВИБІР ПРОДУКЦІЇ (ПОСЛУГ) ДЛЯ РИНКУ

Номер слайду 26

СХЕМА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУЕТАПИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ  1. ПІДГОТОВЧИЙ4. РЕАЛІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 3. ПРОСУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

Номер слайду 27

6. Структура бізнес-плану та порядок його формування

Номер слайду 28

ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО БІЗНЕС-ПЛАНУ РОЗУМНЕ ДОЗУВАННЯ ПРИ ВИКЛАДЕННІ ВИРОБНИЧИХ ТЕХНОЛОГІЙОБ’ЄКТИВНА ОЦІНКА ПЕРЕШКОД, ЩО СТОЯТЬ НА ШЛЯХУ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУТОЧНІСТЬ ФІНАНСОВИХ РОЗРАХУНКІВДОСТАТНЯ ДОКЛАДНІСТЬ В ПОЄДНАННІ З ЛАКОНІЧНІСТЮ (ОБСЯГ НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВИЩУВАТИ 50 СТОРІНОК);РОЗУМНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦИФРОВОГО І АНАЛІТИЧНОГО МАТЕРІАЛУПРОСТОТА ВИКЛАДЕННЯ І ВІДСУТНІСТЬ ТЕРМІНОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВОБҐРУНТОВАНІСТЬ І ДОСТОВІРНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇЦІКАВІСТЬ ВИКЛАДЕННЯЧІТКА СТРУКТУРА МАТЕРІАЛУ І ЙОГО НАОЧНІСТЬ

Номер слайду 29

ПОВНИЙ БІЗНЕС-ПЛАН МАЄ МІСТИТИ В СОБІ ТАКІ РОЗДІЛИ  РЕЗЮМЕ1.  ГАЛУЗЬ, ПІДПРИЄМСТВО ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЯ  2. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ І МАРКЕТИНГ ПЛАН4. ПЛАН ВИРОБНИЦТВА 5. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН  6. ОЦІНКА РИЗИКІВ  7. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН  ВИСНОВКИДОДАТКИ

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Завдання 1 Опи. ШІТЬ, ЗМІСТ КОЖНОГО РОЗДІЛУ БІЗНЕС-ПЛАНУ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДАНІ посилання:https://kfund.ua/uk/yak-sklasti-biznes-plan/ПРАКТИКУМ

Номер слайду 32

1. БІЗНЕС-ПЛАН ФІРМИ - ЦЕ ВИКЛАД ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ФІРМИ НА ПЛАНОВИЙ ПЕРІОД ДЛЯ РАДИ ДИРЕКТОРІВ АБО ЗБОРІВ АКЦІОНЕРІВ 2. У ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ Є ЖОРСТКА РЕГЛАМЕНТОВАНА СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУ 3. СКЛАДАТИ БІЗНЕС ПЛАН ПОВИНЕН ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР ФІРМИ ІЗ ЗАЛУЧЕННЯМ СПІВРОБІТНИКІВ І НЕЗАЛЕЖНИХ ЕКСПЕРТІВ. 4. ОСНОВНА МЕТА БІЗНЕС-ПЛАНУ ЦЕ - ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА НАЙБЛИЖЧІ ОДИНАДЦЯТЬ РОКІВ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУЗАВДАННЯ 2 ВИЗНАЧТЕ ЧИ ПРАВИЛЬНЕ ТВЕРДЖЕННЯ (ТАК ЧИ НІ)ПРАКТИКУМ

Номер слайду 33

ЗАВДАННЯ 3 РОЗТАШУЙТЕ В ПРАВИЛЬНІЙ, ЛОГІЧНІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ ТАКІ ПИТАННЯ1. У ЧОМУ ПОЛЯГАЄ МОЯ УНІКАЛЬНА БІЗНЕС-ІДЕЯ?2. ЯКИЙ ВИГЛЯД МАТИМЕ МІЙ ТОВАР АБО ПОСЛУГА?3. ХТО КУПУВАТИМЕ МІЙ ТОВАР (ПОСЛУГУ)?4. ЩО ДЛЯ ВТІЛЕННЯ МОЄЇ ІДЕЇ Я МОЖУ ЗРОБИТИ САМ?5. ЧИ ПОТРІБНІ МЕНІ ІНШІ ЛЮДИ І ЯКУ РОБОТУ ВОНИ ВИКОНУВАТИМУТЬ?6. ЯКЕ ПРИМІЩЕННЯ МЕНІ ПОТРІБНЕ?7. ЯКЕ ОБЛАДНАННЯ МЕНІ ПОТРІБНЕ?8. ЯКИЙ СТАРТОВИЙ КАПІТАЛ МЕНІ ПОТРІБЕН?9. СКІЛЬКИ Я ХОЧУ ЗАРОБЛЯТИ ЧЕРЕЗ МІСЯЦЬ?10. СКІЛЬКИ Я ХОЧУ ЗАРОБЛЯТИ ЧЕРЕЗ РІК?11. СКІЛЬКИ Я ХОЧУ ЗАРОБЛЯТИ ЧЕРЕЗ 5 РОКІВ?ПРАКТИКУМ

Номер слайду 34

ПРИЙОМ «ЧЕСНИЙ САМОАНАЛІЗ»

Номер слайду 35

Питання для самоконтролю та корекції знань ПЛАН. ПЛАНУВАННЯ. СУТЬ ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПРОЦЕС ПЛАНУВАННЯ. БІЗНЕС-ПЛАН ЙОГО МЕТА І ЗАВДАННЯ. ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ. ВИДИ БІЗНЕС-ПЛАНУ. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЗМІСТ ТА СТРУКТУРУ БІЗНЕС-ПЛАНУ. ЛОГІКА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ. ЕТАПИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО БІЗНЕС-ПЛАНУ. СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО ФОРМУВАННЯ.

Номер слайду 36

домашнЄ завданняопрацювати тему вивчення за конспектом лекції;Ознайомитись з відео:https://youtu.be/eic. YUi. FRa_Qhttps://youtu.be/Xi. NFJp. Nq. JZAhttps://youtu.be/Ex7 Ke2 IIU1 Eрозв’язати тести в гугл формі: Посилання на тест: https://docs.google.com/forms/d/1 JLC1 CFITx. Ifa. XHRl24iq. SKNz9 FNy. Lvy. BYYMjpxscos. A/edit. Література: Бізнес-планування підприємницької діяльності : навч. посіб. / З. С. Варналій, Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, Р. Р. Білик. Чернівці: Технодрук, 2019. 264 с. [Електронний ресурс] – Режим доступу: ;http://www.lute.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/kafedry/Ekonomiky/Docs/2020_Biznes-planuvannja_pidprijemnickoji_dijalnosti.pdf  - варто ознайомитись з вказівками за посиланням: https://business.tutsplus.com/uk/tutorials/how-to-write-a-business-plan--cms-25841.

Номер слайду 37

ПРОКОМЕНТУТЕ ЦІ ПРОБЛЕМИ ТА ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ 1. ОСОБЛИВОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗАКОРДОНОМ.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ МЕТОДИК БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ: МЕТОДИКА UNIDO (ЮНІДО); МЕТОДИКА СВІТОВОГО БАНКУ; МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНІВ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ (ЗАТВЕРДЖЕНІ НАКАЗОМ ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА УКРАЇНИ З ІНВЕСТИЦІЙ ТА РОЗВИТКУ).3. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ.

Номер слайду 38

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Калініна Лариса Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Коберник О.М. та інші)
Додано
26 квітня 2023
Переглядів
1051
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку