Навчальний проект «Моя Батьківщина – Україна» з використанням технології сторістейлінг» Номінація «Мій край – моя історія жива»

Про матеріал
Навчальний проект з використанням технології сторістейлінг .Мета проекту: сприяти розширенню світогляду дітей, формувати почуття любові до рідної землі, гордості до неї, не соромитися виказувати патріотичні почуття, громадянську позицію, виховувати інтерес до сучасних подій у країні та миролюбність.
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад

«Заклад дошкільної освіти

(ясла-садок) загального розвитку «Буратіно»

Чумаківської сільської ради

 

 

 

 

Навчальний проект

 «Моя Батьківщина – Україна»

з використанням технології сторістейлінг»

Номінація «Мій край – моя історія жива»

 

 

 

 

 

 

Укладач:

директор ЗДО

КІБКА Аліна Сергіївна

 

2019

 

Мета проекту: сприяти розширенню світогляду дітей, формувати почуття любові до рідної землі, гордості до неї, не соромитися виказувати патріотичні почуття, громадянську позицію, виховувати інтерес до сучасних подій у країні та миролюбність.

Завдання проекту: викликати у дітей бажання поповнювати свої знання про Україну, вчити розуміти поняття «Батьківщина», продовжувати знайомити дітей із визначними пам’ятками м. Києва, версіями його заснування,поглиблювати знання про державну та народну символіку,спонукати дітей виявляти цікавість до звичаїв свого народу, українського побуту, природи рідного краю, продовжувати вміння складати розповіді про свою країну, формувати почуття любові та поваги  до української мови,виховувати доброзичливість, патріотичні почуття, повагу до державних символів.

Тривалість проекту: один тиждень.

Учасники проекту: діти старшої групи, їхні батьки та вихователі.

Етапи проекту:  

І. Підготовчий;

ІІ. Основний;

ІІІ. Заключний;

І. Підготовчий етап

- збір інформації по темі проекту «Моя Батьківщина – Україна»;

- читання художньої літератури;

- виготовлення наочного матеріалу; підбір карток «Державні та народні символи»;

- відвідування сайтів відповідної тематики.

Робота з батьками

1. Повідомити батьків про початок проекту «Моя Батьківщина – Україна»;

2. Запропонувати разом з дітьми вивчити народні прислів’я, приказки про рідний край.

3. Порадити батькам не соромитися виказувати патріотичні почуття, громадянську позицію, гордість за свою Україну.

 4. Збагачувати обізнаність дитини новою інформацією, що сприяє накопиченню уявлень про Україну з телепередач, інтернету пізнавального напрямку.

5. Пізнавати, досліджувати разом з дітьми, підтримувати пізнавальний інтерес під час прогулянок до річки, парку, природного оточення.

6. Розмовляти з дитиною українською мовою, співати колискові пісні,читати українські народні казки,оповідання українських письменників.

7. Познайомити дітей з видатними людьми України (поетами, художниками та ін.), її героями.

Попередня робота:

- виготовити саморобки на тему «Чим багата українська хата»;

- організувати предметно-розвивальне середовище;

- підібрати ілюстрації до теми «Моя Батьківщина – Україна», карти України, державних та природних символів;

- підібрати художні твори (вірші, загадки, приказки про Україну);

ІІ. Основний етап

Організована освітня діяльність:

Понеділок

Підтема: «Безмежні простори моря і поля – це все Україна моя»

Мета: закріплювати та збагачувати уявлення дітей про Україну, ознайомлювати з характерними особливостями географічних регіонів України,водоймами (річками,озерами, морями), їх значенням у природі та у житті українців, горами, вчити елементарно орієнтуватися на глобусі, карті,вдосконалювати вміння правильно складати розповіді, ознайомлювати з представниками рослинного тваринного світу України, розвивати увагу, пам'ять,спостережливість, виховувати інтерес до України та її території,природного оточення.

1. Бесіда «Моя Батьківщина – Україна»,складання розповіді «Мій рідний край» ( сторістейлінг)

2. Розгляд карти України (умовне позначення на карті: моря, річки, гори та      ін.)

               

3. Розповідь дітей «Як я відпочивав на морі влітку» (сторістейлінг)

4. Ілюстрована розповідь про Україну, видатні місця України. https://www.youtube.com/watch?v=KIhNntW_6rI

5. Заняття «Пізнавальний розвиток» (у світі природи) – Бесіда вихователя про річку Дніпро та Чорне море.

6. Розповідь з власного досвіду Природа рідного краю». Розповідь вихователя «Український віночок» ( лікарські квіти та обереги)

7. Заняття «Художньо-естетичний розвиток» (ліплення) «Український віночок» (барельєф).

8. Спостереження за деревами рідного краю, природним оточенням.

9. Дидактичні ігри: «Що означають кольори на карті?», «Підбери слова про Україну», «Українознавче лото», «Склади речення з даним словом».

10. Дидактична вправа «Народні перлини моєї країни» (приказки, прислів’я, вірші про Україну).

11. Сюжетно-рольова гра «Подорож Україною, сюжетно-рольова гра «Моя родина»

12.Індивідуальні бесіди з дітьми «Де ти живеш?» (домашня адреса)

13. Заняття художньо-естетичний розвиток «Мій рідний край»

14. Повідомити батьків про початок проекту.

 

 

 

Вівторок

Підтема: «Київ – столиця України»

Мета: закріпити і збагатити знання про місто (село), країну в якій вони проживають, про столицю України – місто Київ, продовжувати знайомити дітей з визначними пам’ятками міста Києва, версіями його заснування, розвивати пізнавальну активність, виховувати інтерес до столиці України, формувати почуття любові до України-неньки, гордості за рідну країну.

1. Заняття «Мовленнєвий розвиток + навчання елементів грамоти»

«Кіт мандрівник в гостях у столиці – Києві»

2.Розповідь легенд про заснування Києва.

3. Знаходження міста Києва на карті.

4. Розглядання ілюстрацій, слайдів «Столиця України – Київ»

5. Дидактичні ігри: «Добери риму», «Рослини – символи» (кленове листя, каштановий цвіт та ін.), «Знайди рослину за описом», «Що означають кольори», «М’яч доброти».

6. Читання художніх творів про місто Київ.

7. Сюжетно-рольова гра «Екскурсовод»

8. Спостереження за рослинами рідного краю (калина,верба, тополя) – рослини-символи.

9. Запропонувати батькам разом з дітьми розучити вірші,прислів’я про Київ та Україну.

 

 

 

Середа

Підтема: «Символи та обереги моєї Батьківщини»

Мета: спонукати дітей виявляти цікавість до звичаїв свого народу, ознайомити з національними та народними символами та оберегами українців, поглиблювати знання про державну символіку (герб,прапор, гімн), розширити знання про український віночок (квіти, колір стрічок), народними традиціями пов’язаними з ним,розвивати мовлення, уяву, виховувати інтерес до народних символів,оберегів, доброзичливість, патріотичні почуття і повагу до державних символів.

1.Бесіда «Національні символи України» (герб, гімн, прапор)

2. Слухання гімну України, українських мелодій.

3. Спостереження за калиною (народні символи України)

4. Дидактичні ігри: « Кольори та їх значення», «Кожній речі своє місце» (предмети українського побуту), «Що я знаю про Київ», «Українська символіка» ( гра з кубом), «Народознавче лото», «Складаємо карту України.»

5. Спостереження  «Герб України» (сила, слава, воля)

6. Заучування віршів про Україну, народні символи (калину, вербу і тд.)

7.Читання і переказ казки «Котигорошко», легенди про калину та ін.

8.Дидактична вправа «Народні перлини моєї країни» (прислів’я, приказки про державні та природні символи України)

9. Бесіда-роздум «Що означають кольори?» (на стрічках віночка, прапорі і тд.)

10. Художня праця «Створення прапору своєї групи»

11. Рухливі ігри: «Чий віночок кращий», «Чий голосок», «Подоляночка», «Я віночок сплету» та ін.

 

 

Четвер

Підтема: «Завітаймо до світлиці», «Чим багата українська хата»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з різними видами житла українців, та предметами побуту, поглиблювати знання дітей про способи виробництва предметів побуту (старовинні, сучасні, промислові, рукотворні) та сировину (матеріал) з якої вони виготовлені, формувати уявлення про сім`ю, родину, вчити любити та шанувати сімейні традиції, зміцнювати їх, шанувати пам'ять роду,розвивати інтерес та бережливе ставлення до предметів, речей, української світлиці, виховувати повагу до народних традицій, любов до рідних.

1.Розгляд ілюстрацій інтер’єру та екстер’єру української хатини.

2. Логічна гра «Чим багата українська хата»

3. Бесіда «Твоя оселя»

4. Дидактичні ігри: «Складаємо віршик про Україну», «Моя оселя», «Назви одним словом», «Назви предмет», «Розкажи про своє житло», «Народознавче лото», «Справ у хаті вистачає»

7. Сюжетно-рольова гра «Сім`я – традиції, свята в родині, український побут»

8. Індивідуальні бесіди «Моя родина», «Народні свята та традиції моєї родини»

9. Загадування та відгадування загадок про предмети побуту українського житла.

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

Підтема: «Народні перлини моєї країни», «Ой, яка чудова українська мова»

Мета: розширити знання дітей про красу і силу української мови, залучати дітей до спілкування українською мовою,закладати уявлення про відомих українських поетів і письменників, окремі цікаві фрагменти їхньої біографії, вчити впізнавати їх на портретах, знайомити з видатними митцями рідного краю, продовжувати залучати дітей до високохудожньої усної народної творчості, знайомити з кращими зразками у жанрі прози (казки,оповідання, легенди) і поезії (вірші, байки), малими фольклорними формами (загадки,лічилки, мирилки, пісеньки-потішки, колискові та ін.), розвивати мову, пам'ять, увагу,виховувати любов до рідної мови, бажання спілкуватися українською мовою.

1.Бесіда «Мова наша солов’їна»

2. Дидактичні ігри: «Народні перлини», «Гра-загадка», «Хатинка мрій», «Назви жанр твору», «Назви книгу за обкладинкою», «З якої казки герої?» та ін..

3. Настільна гра «Моя Україна»

4. Складання загадок, співання колискових, розучування мирилок.

5. Спостереження за мовою дорослих та дітей (правила мовного етикету, вживання ввічливих слів)

6.Господарсько-побутова праця «Наводимо лад в куточку народознавства» - збагатити словник назвами предметів побуту.

7. Читання і переказ казки «Кирило Кожум’яка» - бесіда про воїнів-захисників рідної землі.

8. Рухливі та народні ігри: «Чий віночок кращий», «Веселі змагання» та ін..

9. Слухання українських народних пісень.

10. Бесіда-роздум (індивідуально) «Моя улюблена казка»

11. Запропонувати батькам розмовляти з дітьми українською мовою, систематично читати і розповідати художні твори, розучувати вірші, співати колискові.

12.Заняття: «Художньо-естетичний розвиток» (малювання) «Український віночок».

13. Заняття «Художньо-естетичний розвиток» (музична діяльність) – свято «Я розмовляю українською»

 

ІІІ. Заключний етап

1. Створення виставки дитячих малюнків «Мій рідний край»

2. Підсумкова бесіда «Моя Батьківщина –Україна»

3. Свято за участю батьків «Я розмовляю українською»

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Притула Алла
Додано
18 січня 2021
Переглядів
4800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку