Навчальний проект. Визначення середньої швидкості нерівномірного руху.

Про матеріал
Мета: Освітня . Навчитися нестандартно мислити, робити щось цікаве самостійно,максимально використовувати свої можливості. Розвиваюча. Формувати медіа та комп’ютерні навички, розвивати самостійність мислення. Виховна . Виховувати в учнів цілісне ставлення до фізичних величин.
Перегляд файлу

Урок 29/2. Навчальний проект.  Визначення середньої швидкості нерівномірного руху.

Мета:

              Освітня . Навчитися нестандартно мислити, робити щось цікаве самостійно,максимально використовувати свої можливості.

         Розвиваюча. Формувати медіа та комп’ютерні навички, розвивати самостійність мислення.

           Виховна .   Виховувати в учнів цілісне ставлення до фізичних величин.

Тип уроку. Навчальний проект.

Прилади  та матеріали:  

Презентація  Урок 29.2

                                                                            У мене нема ніякого таланту — є лише

наполегливість і допитливість.

                                                                                                                                  Альберт Ейнштейн                                                                                                                                                                                                                                                                                               

                                                                         Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Основні вимоги до навчального проекту.

          Робота над проектом завжди спрямована на вирішення  конкретної, причому соціально-значимої проблеми - дослідницької, інформаційної, практичної.

         Планування дії з вирішення проблеми завжди починається із проектування самого проекту, зокрема - з визначення виду продукту й форми презентації (представлення результату). Найбільш важливою частиною плану є поетапна розробка проекту, у якій наводиться перелік конкретних дій із вказівкою результатів, строків і відповідальних.

         Результатом роботи над проектом, його виходом, є продукт, що створюється учасниками проектної групи в ході рішення поставленої проблеми.

3. Що таке проект?

Проект - це "п'ять П":

  •                  Проблема,
  •                  Проектування (планування),
  •                  Пошук інформації,
  •                  Продукт,
  •                  Презентація (представлення результату).

Шосте "П" проекту - це його портфоліо, тобто папка, у якій зібрані всі робочі матеріали, у тому числі чернетки, щоденні плани, звіти тощо.

4.  Структура і циклограмма навчального проекту.

     Усякий проект, незалежно від типу, має практично однакову структуру. Це дозволяє скласти єдину циклограму проведення будь-якого проекту - довгострокового або короткостроковою, груповою або індивідуального - поза залежністю від його тематики.

  •                  Етапи діяльності учнів
  •                  Постановка проблеми
  •                  Висунення гіпотез - шляхів рішення. Розподіл на групи
  •                  Планування діяльності. Вибір форми результуючого продукту
  •                  Збір інформації
  •                  Структурування інформації
  •                  Підготовка продукту
  •                  Вибір форми презентації
  •                  Підготовка презентації
  •                  Презентація
  •                  Самоооцінка й самоаналіз

5. Перегляд проектів.

6. Підсумок уроку.

    Метод  «Незакінчене речення»

              -   Сьогодні на уроці я дізнався …

              -   Я навчився …

 7.Домашнє завдання.

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
16 березня 2020
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку