Навчальний проєкт.
«Ягоди чорниці. Чому вони так користуються попитом у світі?»
1 |
Автор проекту |
Міцкевич Світлана Володимирівна
|
|||
2 |
Назва проекту |
Ягоди нашого лісу.
|
|||
3 |
Мета проекту |
Формувати уявлення про особливості життя рослини чорниця . Вчити розпізнавати дані рослини, не плутати їх з подібними отруйними, вивчити території їх поширення, застосовувати знання та практичні навички для збереження природи. Дослідити, чому ягоди чорниці заготовляють кожного літа та платять за них хороші гроші. Вчити учнів знаходити інформацію з різних джерел. Формувати уміння працювати в парі. Сприяти розвитку природознавчої, дослідницької, загальнокультурної, інформаційно-комунікативної, здоров’язбережувальної компетентності. Виховувати любов до навчання, до пізнання, до самостійного здобування знань. |
|||
4 |
Ключове питання |
Яку користь можна отримати від ягід чорниці?
|
|||
5 |
Тематичні питання |
|
|||
6 |
Вид проекту |
Інформаційний (пошуковий)
|
Предметний («Пізнаємо природу») |
Груповий |
Коротко-тривалий (1 тиждень) |
7 |
Об’єкт дослідження |
Ягоди поліських лісів
|
|||
8 |
Предмет дослідження |
Властивості ягід |
|||
9 |
Очікуваний результат |
Проектний продукт – буклет «Чорниця-чорна перлинка нашого лісу» |
|||
10 |
Ресурси |
Комп’ютер, інструктивні картки
|
|||
11 |
Програмне забезпечення |
Microsoft PowerPoint, Microsoft Publisher |
|||
12 |
Друковані матеріали |
Дитячі журнали, енциклопедія
|
|||
13 |
Ресурси Інтернету |
||||
14 |
Консультанти |
Вчитель, батьки, вчитель біології |
|||
15 |
Оцінювання |
Вербальне, кожного учня і пари в цілому |
Етапи роботи над проектом
1 |
Організаційний |
Визначення теми і мети проекту, об’єкту дослідження. Постановка ключового (проблемного запитання). Формулювання тематичних питань, визначення предмету дослідження. |
2 |
Підготовчий |
Підбір необхідних друкованих матеріалів. Підбір інтернет-ресурсів. Екскурсія до шкільної бібліотеки. Консультування батьків. |
3 |
Презентація проекту вчителем |
Оголошення теми, мети, ключового питання проекту, об’єкту вивчення, очікуваного результату, часу роботи над проектом. Оголошення тематичних питань, предмету дослідження. Об’єднання учнів у пари. Повідомлення очікуваного результату – проектного продукту. Мотивація учнів до самостійної пошукової діяльності. Постановка учнями власної мети та завдань. Пропозиції щодо використання друкованих матеріалів, ресурсу мережі Інтернет, консультування. Опрацювання інструктивних карток. |
4 |
Проектна діяльність |
Активна робота учнів: збір, аналіз, узагальнення інформації. Формулювання висновків. Учитель виконує роль координатора, консультанта. |
5 |
Оформлення результатів |
Підготовка матеріалу для буклету. Створення буклету. Створення презентації для виступу. |
6 |
Презентація проекту учнями |
Презентація роботи кожної пари учнів на уроці природознавства. Презентація буклету «Чорниця-чорна перлина нашого лісу» |
7 |
Підбиття підсумків |
Вітальне слово вчителя. Вербальне оцінювання роботи кожного учня і пари. Спільний вибір теми для наступного проєкта. |