Навчальний проект з природознавства " Пташина їдальня"

Про матеріал
Навчальний проект для другого класу.. Цей проект дає змогу дітям об'єднатися у групи за інтересами та приготувати цікавий матеріал про одного з птахів. Таким чином кожен з учнів може виступити в ролі вчителя, розповідаючи про свій матеріал.
Перегляд файлу

Навчальний проект учнів 2 — Б класу

Вчитель — Пятко Ірина Василівна

“ Пташина їдальня”

Мета : 

-   залучити учнів до того, щоб годувати зимою пташок.

-   навчити дітей знаходити та правильно використовувати інформацію з різних джерел

-   сприяти розвитку вміння  вирішувати проблему пошукового характеру ; розвивати почуття співпереживання.

-   виховувати любов до природи, доброзичливість  та товариські якості.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

Слово вчителя

         Науці відомо більше 9000 видів птахів. Пернаті поширені по всій земній кулі. Вони освоїли різноманітні місцеперебування. Майстри польоту, птахи займають в свідомості  людей особливе місце. Вони споконвіку вражають нас дивовижноим забарвленням оперення, чудовим співом  і далекими сезонними перельотами. Всі ці якості пернатих викликають у людини величезний інтерес, захоплення, здивування, а часом і заздрість.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

    Ви знаєте, що клас був поділений на групи. Кожна з груп готувала про свого окремого птаха. А саме про те, як він шукає собі їжу взимку та чим харчується.

Зараз кожна з груп вас познайомить зі своїм птахом.

IV. Усвідомлення нового матеріалу

1 группа “ Снігурь”

Червоногруді самці - одні з найкрасивіших птахів нашої країни. У самок грудка і черевце буро-сірі. У природі ці обережні птахи триматися в густих кронах дерев і кущів та дуже рідко спускаються на землю. Навесні основний їх корм-  почки дерев, а в інше час- насіння і плоди трав, дерев (горобини, бузку, ясена). Також живляться комахами  яких ховають в корі дерев.

2 група “ Повзик” Самці і самки відрізняються  лише забарвленням верху голови: у самок шапочка сіра, у самчоі — чорна.

Цташки швидко бігають вгору-вниз по стовбурах дерев, витягуючи з тріщин кори комах.

 Спритно дістають вони і насіння із соснових шишок. Іноді полюють в повітрі на комах і збирають насіння рослин на землі. Піймавши занадто велику комаху, повзик  засовує його в вузьку щілину кори і роздріблює його дзьобом.

3 група “ Вівсянка”

Велику частину часу проводить на землі, збираючи зерна, насіння, ягоди, а також комахі та інших безхребетних. Навесні і влітку самці одягнені в яскравий золотистожовтий наряд. Жовтий колір в оперенні самок має набагато більш тьмяний відтінок. Вівсянки є осілими птахами.

4 група “Посмітюха”

Більшість - наземні птахи, які віддають перевагу відкритій місцевості з невисокою рослинністю. Основний раціон: семена, почки дерев, комахи і дрібні грунтові і безгрунтові , яких птахи дістають із землі міцним загостреним дзьобом

5 група “ Голуб”

Основний час голуби проводять на деревах або біля них. Раціон складається з насіння, плодів, почок дерев та інших рослинних продуктів.

Голубі відмінно літають і мають сильно виражений інстинкт "будинку".

V. Закріплення матеріалу

Ось ви і познайомились з різними птахами, дізнались про йї зовнішній вигляд та раціон. А зараз ми з вами позбираємо пазли.( Діти розбиті на групи. Кожній групв дається декілька розрізаних малюнків із зображенням птахів . Зачитуються загадки і діти повинні замість відгадки зібрати пазл пташки)

VI. Підсумок уроку

Птахи- це наші пернаті друзі. Давайти будемо їх підкармлювати іробити годівнички. Я дуже вам вдячна за вашу роботу!

pdf
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку