Готуємося до зустрічі птахів.

Про матеріал
Участь у заочній Всеукраїнській акції “День зустрічі птахів “. Будуємо годівнички та шпаківні. Ознайомлення з перелітніми птахами нашого краю. Гуманне ставлення до птахів.
Перегляд файлу

 

 

Участь у заочній Всеукраїнській акції 

            “День зустрічі птахів “.

 

                                  КЗО “ СЗШ № 119” ДМР

                                  Вчитель:

                                  Письменна Ю.В.

 

 

 

 

 

 

 Наші завдання :

  1. Ознайомлення з видовим різноманіттям перелітних птахів рідного краю.
  2. Поширення знань про сезонні явища у природі і в житті птахів.
  3. Розвиток гуманного ставлення до птахів, мотивація інтересу до їх охорони.
  4. Формування відповідальності за стан оточуючого природного середовища.
  5. Залучення до практичної діяльності у проведенні робіт по приваблюванню птахів.
  6. Сприяння вихованню активної життєвої позиції учасників акції.

   

 

Ознайомлення з різноманіттям перелітних

птахів рідного краю.

Поширення знань про сезонні явища у природі і в житті птахів.

Відгадування загадок.

 

Привітала нас піснями із весною

І живе з нами під стріхою одною.   

(Ластівка)

 

          ***

                          Ось хатина, в ній – Співак

                           Як цю пташку звати…

(Шпак)

 

          ***       

Сам вечірньої години

Заховався в кущ малини.

Та на дуду голосну

Грає пісню чарівну.

(Соловей)

 

               ***

                          Стали брати на ходулі,

Шукають корму по дорозі.

На бігу, на ходу

Їм з ходулей не зійти.

(Журавлі)

 

            ***

В синьому небі голосок,

Ніби крихітний дзвінок.                        

(Жайворонок)                                   

 

 

 

- Перегляд презентації “ Перелітні птахи нашого

краю”. ( презентація додається)

Матеріал був використаний на уроках природознавства

з теми “Птахи”

Перегляд відеоролика “ Співи пташок”.

            

 

          

 

Розвиток гуманного ставлення до птахів, мотивація інтересу до їх охорони.

Формування відповідальності за стан оточуючого природного середовища.

  • Учні разом з батьками прониклися цим питанням, майстрували годівнички та шпаківні для наших пернатих друзів. Тепер біля нашого віконця ми підгодовуємо птахів та слухаємо їх вдячне щебетання.

 

              

 

    

 

Учні 3-а класу.

 

 

Сприяння вихованню активної життєвої позиції учасників акції.

  • Малювання малюнків.
  • Постійне підгодовування птахів.
  • Розучування прислів їв.

 

 

 

 

                              Прислів я:

Де багато пташок, там нема комашок.

Доспівалась пташка до зими, пришилося під стріхою зимувати.

Маленька пташка, та гострий дзьобик.

Ліпше пташині голодом у лісі, як при цукрі у багатій стрісі.

Ліпше пташці на зеленій вітці, ніж у пана в золотій клітці.

Не ходи у воду за птицею, а у ліс за рибою.

Нікому сама птаха в руки не вскочить.

Ранні пташки росу п'ють, а пізні слізки ллють.

Яка пташка, така й пісня.

Як багато птиць, не буде гусениць.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Позакласні заходи
Інкл
Додано
20 лютого
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку