Навчальний проект “Збереження енергії - обов’язок кожного”

Про матеріал

У даній роботі представлена проектна діяльність на уроках фізики як засіб формування та розвитку життєвих компетенцій учнів. Робота над проектом – це практика впровадження особистісно орієнтованого навчання на уроках фізики, що враховує у процесі навчання конкретного учня, його вільний вибір, особисті інтереси. В процесі проектної діяльності учень розуміє навіщо йому ці знання і де їх застосовувати. Щоб досягти таких результатів, педагог має знайти розумний баланс між академічними знаннями і практичними

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Проектна діяльність на уроках фізики як засіб формування та розвитку життєвих компетенцій учнів» Підготував Ткаченко А. В. Нечаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського. Компаніївської районної ради. Кіровоградської області

Номер слайду 2

Назва проекту2. Актуальність3. Мета і завдання4. Визначення етапів реалізації проекту5. Обов'язки та відповідальність учасників проекту6. Очікувані результати7. Оцінка і самооцінка проекту8. Ресурсне забезпечення. Робота над проектом – це практика впровадження особистісно орієнтованого навчання на уроках фізики, що враховує у процесі навчання конкретного учня, його вільний вибір, особисті інтереси. В процесі проектної діяльності учень розуміє навіщо йому ці знання і де їх застосовувати. Щоб досягти таких результатів, педагог має знайти розумний баланс між академічними знаннями і практичними «Сходинки» проектної діяльності

Номер слайду 3

Навчальний проект з фізики (8 клас)“Збереження енергії - обов’язок кожного”

Номер слайду 4

Над проектом працювали: учні 8 класу Керівник проекту: вчитель фізики Ткаченко Андрій Валерійович

Номер слайду 5

- дослідити витрати різних видів енергії в побуті;навчити раціонально використовувати енергоресурси;довести важливість переробки вторинної сировини для збереження природи;формувати екологічний світогляд;формувати активну громадську позицію;залучити учнів до активної участі у процесі енергозбереження. Мета проекту:

Номер слайду 6

- довести можливість економії коштів родини завдяки дотриманню нескладних правил;поширити інформацію про енергоефективність серед учнів, батьків, жителів села (виготовити листівки, створити шкільну газету, поширити інформацію в соціальних мережах);розробити конкретні рекомендації, як заощаджувати енергоресурси в побуті. Завдання проекту:

Номер слайду 7

Етапи реалізації проекту: 1. Організаційно - підготовчий2. Пошук проблеми та з’ясування її актуальності3. Збір та аналіз інформації4. Розподіл завдань і обов’язків між учасниками проекту5. Узагальнення роботи в групах6. Розробка рекомендацій по енергозбереженню в побуті7. Презентація отриманих результатів

Номер слайду 8

Завдання, які отримали групи:І група. Дослідити, як можна заощадити, використовуючи вторинну сировину.ІІ група. Дослідити, як можна заощадити електричну енергію в побуті.ІІІ група. Дослідити, як можна заощадити теплову енергію в побуті.ІV група. Зробити розрахунок матеріальної вигоди для родини після заміни ламп розжарення на енергозберігаючі.

Номер слайду 9

Інформація І групи{3 F595 D41-E298-4 F1 C-BE3 A-C4000227 D180}Вид вторинної сировини. Термін розкладання Газетний папір1-12 місяців. Картонні коробкивід 3 місяцівофісний папір2 роки. Залізні банки10 років. Фольгапонад 100 років. Пластикові пляшкидо 200 років Алюмінієві банкидо 500 років. Склобільше 1000 років

Номер слайду 10

Інформація ІІ групи. Сучасні електроприлади в режимі “очікування” споживають від 0.2 до 5 к. Вт електроенергії на місяць. Застарілі прилади - в рази більше. Занадто велике або дуже маленьке завантаження пральної машини призводить до перевитрати електроенергії до 30%. Забруднений фільтр пилососа ускладнює його роботу, зменшуючи тягу повітря і, як наслідок, збільшуючи його енергоспоживання. Бруд і пил на вікнах і лампах знижують освітленість в приміщенні на 30%, а це призводить до необгрунтованих перевитрат електроенергії.неочищений накип на нагрівальних елементах електрочайника може збільшити витрату електроенергії на 80%.мікрохвильова піч потребує в рази менше електроенергії ніж електрична духовка . Холодильник розташований біля радіаторів опалення витрачає на 60% електроенергії більше.

Номер слайду 11

Інформація ІІІ групи. Втрата тепла в будинку30-40% – з вентиляційним повітрям; 20-30% – через стіни;15-25% – через вікна; 10-25% – через дах;3-6% – через підвал. Люди в приміщенні, відчувають почуття комфорту, якщо значення відносної вологості знаходиться в інтервалі від 65% до 35%. Сухе повітря призводить до підвищених витрат на опалення, тому що "сухість" для досягнення почуття комфорту вимагає підвищення температури. Холодне повітря (при тій же відносній вологості) сухіше, ніж тепле повітря;ідеальне "джерело" тепла - одяг. Спрощено можна вважати: один легкий вовняний жакет – це економія 25% енергії на обігрів;ефективніше провітрювати приміщення частіше, але по декілька хвилин, ніж тривалий час тримати відчинене вікно;один зайвий градус в приміщенні - це витрати близько 4-6% енергії; занадто інтенсивне полум'я пальника газової плити може збільшувати витрати тепла в рази; сучасна опалювальна техніка має ККД близько 90%, а застаріла від 6%.

Номер слайду 12

Інформація ІV групи Для освітлення будинку, в якому проживає сім’я з 5 чоловік необхідно приблизно 10 ламп. Лампа розжарення споживає 100 Вт електроенергії за 1 годину і коштує 9 грн. Енергозберігаюча лампа споживає 12 Вт електроенергії за 1 годину і коштує 54 грн. Економія коштів за місяць 50.4 - 6.05 = 44.35 грн. Отже, заміна ламп розжарення на енергозберігаючі лампи окупляється за 10 місяців. {3 F595 D41-E298-4 F1 C-BE3 A-C4000227 D180}Лампа розжарення. Енергозберігаюча лампа. Кількість,шт.1010 Ціна, грн.90 540 Сумарна потужність, Вт1000120 Споживання електроенергії за місяць,к. Вт303.6 Вартість роботи за місяць,грн (1 к. Вт - 1.68 грн)50.46.05

Номер слайду 13

Рекомендації щодо енергозбереження, надані І групою. Використовуйте обидві сторони паперу;здавайте папір, скло, пластик, метал на переробку;використовуйте багаторазові сумки, пакети;зведіть до мінімуму використання одноразового пластикового посуду та пакетів;використовуйте одноразовий посуд і пакети з паперу;купуйте менше води в пластикових пляшках;використовуйте одну скляну пляшку багаторазово.

Номер слайду 14

Рекомендації щодо енергозбереження, надані ІІ групою. Відразу після зарядки телефона, ноутбука вимикайте зарядний пристрій;коли виходите з кімнати надовго, вимикайте світло та електроприлади;слідкуйте за чистотою ламп і вікон;оформляйте житло в світлих тонах;завантажуйте пральну машину згідно інструкції;слідкуйте за чистотою повітряного фільтра пилососа;розташовуйте холодильник якомога далі від нагрівальних приладів;систематично очищуйте накип в електрочайнику;в електрочайник наливайти стільки води, скільки плануєте використати; якщо можливо, користуйтеся мікрохвильовою пічкою, а не електродуховкою.

Номер слайду 15

Рекомендації щодо енергозбереження, надані ІІІ групою. Закривайте вночі штори, використовуйте жалюзі;вивільняйте простір навколо радіаторів опаленнящільно зачиняйте вікна і двері;правильно провітрюйте кімнату, провітрювати краще частіше і відкривати вікна ненадовго;встановіть теплозахисний екран з алюмінієвої фольги між радіаторною батареєю і стіною;підтримуйте в кімнатах оптимальну температуру та вологість повітря; контролюйте інтенсивність полум'я пальника газової плити;використовуйте вдома теплий, зручний одяг;в теплу пору року використовуйте літній душ;замініть дерев’яні вікна на енергозберігаючі склопакети;здійсніть утеплення стін і даху;замініть застарілі опалювальні котли на сучасні;

Номер слайду 16

Рекомендації щодо енергозбереження, надані ІV групою. Замініть лампи розжарення на енергозберігаючі. Під час прийняття рішення про відмову від ламп розжарення варто врахувати, що вони частіше виходять з ладу й те, що на енергозберігаючі розпосюджується гарантія виробника від 2 років;оснастіть будинок датчиками руху і світлорегуляторами. Кількість споживаної енергії відразу скоротиться;використовуйте в світильниках спеціальний дзеркальний скотч, що дозволяє використовувати світловий потік набагато повніше;обладнайте кімнати комбінованим освітленням, як загальним, так і місцевим. Це дозволить використовувати освітлення виключно за призначенням.

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Інші матеріали
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку