Навчально-методичний матеріал до тематичного тижня "Таємниці космосу"

Про матеріал
Навчально-методичний матеріал до тематичного тижня "Таємниці космосу". Ігри на уроках.
Перегляд файлу

Контрольна робота №10

Тиждень 14

Тема тижня: «Таємниці космосу»

№1 «Чарівна краплинка»

C:\Users\User\Desktop\depositphotos_7086177-stock-illustration-vector-spots-splash.jpg

 

Мета: розвивати креативне мислення, формувати художньо-естетичну компетентність.

 

Очікувані результати: дитина вміє домальовувати запропоновані елементи, створювати нові образи.

 

Матеріали: аркуші паперу з плямами, олівці або фарби.

 

Хід: вчитель пропонує дітям пофантазувати, домалювати плями і створити композицію «Космос».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№2 «Будівельник»

 

Мета: формувати математичну компетентність шляхом роботи з геометричним матеріалом;  розвивати креативне мислення, уяву, творчий підхід.

Очікувані результати: дитина знає назви геометричних фігур,  може творчо підходити до вирішення поставлених завдань.

        Завдання: вирізати геометричні фігури та побудувати з них космічний корабель, на якому будемо подорожувати.

 

C:\Users\User\Desktop\hello_html_m57e7a39b.jpgC:\Users\User\Desktop\img22.jpg C:\Users\User\Desktop\1014835537.jpgло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№3 „ Привітайся, як…"

 

Мета: розвивати креативність мислення, міміку, жестикуляцію;

сприяти збагаченню комунікативного досвіду;

формувати вміння варіювати свою поведінку та стиль спілкування;

 виховувати художньо-естетичний смак.

 

Хід: залежно від ситуації дітям пропонується уявити, що вони перетворилися на заданий ігровий персонаж і привітатися зі своїми друзями, промовляючи фразу:

- Доброго дня, шановні! - відповідно змінюючи тембр, темп, динаміку голосу, але неодмінно усміхаючись доброзичливо та привітно.

Завдання: показати, як вітається космічний пірат, космічна корова, космічний кіт та інш.



 

 

№4 «Останній герой»

 

Мета: розвиток критичного та креативного мислення, формування навичок вести дискусію, командній роботі, пошуку компромісів.

 

Завдання: дітям пропонується уявити, що трапиться, якщо у космічного корабля, на якому ви з класом мандруєте всесвітом, відмовив двигун? Як результат – ви на невідомій планеті. Що потрібно для виживання? Школярі повинни діяти, як команда, яка за будь-яку ціну має вижити в екстремальних умовах, скласти план дій. Можливо запропонувати напрямки діяльності: знайти матеріали для житла, їжу, організувати захист, створити мінімальний комфорт.

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

№5 «Хто більше…»

 

Мета: розвивати креативне мислення, усне мовлення.

 

Завдання. На цьому тижні ми познайомилися з літерою К та звуком [К].

Необхідно підібрати до малюнка слова, які починаються на звук [К] або є у слові звук [К].

 

Наприклад: квітка, кольорова, красива, курноса та інш.

Наприклад: космос, космодром, космонавт, ракета, комета та інш.

 

C:\Users\User\Desktop\8728_html_39ec6b74.png

C:\Users\User\Desktop\74b188ab-163c-4d3f-8103-54b6813b85a3.jpg

 

 

C:\Users\User\Desktop\завяз.jpg

№6 «Космічна темрява»

 

Мета: розвиток креативного мислення, комунікативності, вміння дослухатися до чужих порад, повазі (зокрема, серйозному ставленню до безпеки товариша).

 

Завдання: знадобиться багато вільного простору для цієї гри. Її не варто використовувати щодня, але іноді буде цікаво застосовувати в навчальному процесі. Що стосується приміщення, то це може бути їдальня, спортзал чи пришкільний майданчик. Підготуйте декілька пов’язок на очі (приблизно для половини учасників гри). Створіть перешкоди, які виникатимуть на шляху дітей. Розставте їх (іграшки, меблі, коробки та інш.) до початка гри. Шлях має бути безпечним.

Поділіть учасників на пари, де буде дитина у пов’язці та без. Той, хто бачить, має спрямовувати напарника на шлях до фінішної стрічки. Для цього він дає чіткі усні інструкції, аби партнер міг пройти шлях, не доторкнувшись до предметів. Коли кожна команда досягне фінішу, напарники міняються ролями та повертаються до початка. Наприкінці проаналізувати результати та поцікавитись враженнями.

 

 

 

 

 

 

№7 «Фантазери»

 

Завдання:  пофантазуйте і намалюйте, яким, на вашу думку, може бути космопарк? Кого або що ми можемо там зустріти?

 

Мета: розвиток креативного мислення, уяви, дрібної моторики рук.

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\Розумники-і-розумниці.jpg

 

 

№8 «Розумники»

 

Завдання: з літер слова «космостанція» складіть слова, що відповідають на питання: хто? що?

Мета: розвивати швидке креативне мислення; стимулю­вати нові ідеї.

Космостанція:

  •          космос;
  •          сом;
  •          станція;
  •          сік;
  •          тік;
  •          сота;
  •          ком;
  •          танк;
  •          міст;
  •          ніс;
  •          нація та інш.

 

№9  «Хвіст комети»

 

Мета: розвиток зв’язного мовлення та креативного мислення.

Матеріали: аркуші паперу із зображенням комети та ключовим словом.

Завдання: пропоную дітям скласти «хвіст комети» зі слів, кожне слово повинно "тягнути" за собою наступне. Для заохочення учнів це завдання пропонується для кожної групи. В кого найдовший «хвіст комети» – той і переміг.

 

№10 « Зорепад»

C:\Users\User\Desktop\2154e2390bea88ef.jpeg

 

Мета: повторити творення чисел шляхом додавання 1 до попереднього числа або віднімання 1 від наступного числа,  закріпити знання про порядкове і кількісне значення числа, узагальню­ють знання про те, як утворюються попереднє та наступне числа

 

Проведення гри

Учитель викликає почергово до дошки учнів. Кожен із них, виконуючи роль зірки, називає свій номер. Наприклад, перший викликаний учень говорить: «Я — перша зірка». Другий учень, виконуючи роль другої зірки, попередньому називає свій порядковий номер, решта склада­ють приклади: «До одного додати один буде два». З кожною прикріпленою «зіркою» учні склада­ють приклад на додавання. Потім «зірки» по черзі «відпадають», тобто учні виконують дії на віднімання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Список використаних джерел

        Малюнки:

refs.in.ua

ua.depositphotos.com

uk.hoboetc.com

 

vedmedyk69.in.ua

ru.depositphotos.com

 

 

docx
Додано
1 листопада
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку