Навчально-розвивальне заняття "Вчимося граючи".

Про матеріал
Мета. Формування предметних компетентностей: формувати навички навчально-пізнавальної компетентності а саме стимулювання пізнавальної активності, інтерес до вивчення математики. Розвивати математичні навички. Формування ключових компетентностей: Уміння вчитися: розвивати логічне мислення, оцінювати свої результати, виконувати завдання за інструкцією, переключатися з одного виду роботи на інший. математична компетентність: уміння розв’язувати приклади, розпізнавати фігури, виконувати логічні вправи. формування соціальної громадської компетентності: здатність співпрацювати в групі, вміння робити вибір. здоров’язбережувальної: вміти правильно сидіти за партою.
Перегляд файлу

 

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

Видумуй, пробуй та твори!

Розум, фантазію ти прояви!

Навчально –розвивальне заняття: «Вчимося, граючи.»

Мета.

Формування предметних компетентностей:

 формувати навички навчально-пізнавальної компетентності а саме стимулювання пізнавальної активності,  інтерес до вивчення математики. Розвивати математичні навички.

Формування ключових компетентностей:

Уміння вчитися: розвивати логічне мислення, оцінювати свої результати, виконувати завдання за інструкцією, переключатися з одного виду роботи на інший.

математична компетентність: уміння розв’язувати приклади, розпізнавати  фігури,  виконувати логічні вправи.

формування соціальної громадської компетентності: здатність співпрацювати в групі, вміння робити вибір.

здоров’язбережувальної: вміти правильно сидіти за партою.

загальнокультурної: дотримуватися правил поведінки на занятті.

Клас:2

Приладдя: мультимедійна дошка, проектор, цеглинки  LEGO, картки, заготовка логотипу, ігрові пазли.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний етап

– Діти, у нас сьогодні гості. Тож давайте привітаємося з ними:

До гостей ви поверніться,

Нашим гостям посміхніться,

Поглядом всіх обведіть

Та добрий день усім  скажіть:

«Добрий день.»

Всі до мене повертайте

Й на місця свої сідайте.

Хай радіє дітвора-

Зараз в класі буде гра!

Працюватимем старанно,

Щоб почули у кінці,

Що у нашім другім  класі

Діти – просто молодці!

ІІ. Підготовчий етап

Вихователь. Мої любі сьогодні я не просто ваша Світлана Борисівна-сьогодні я представник президента країни Легограй і мені доручено передати його прохання

(відео-звернення президента- Добрий день, я президент країни Легограй. Моя країна дуже цікава та різноманітна. Але трапилося нещастя-зник логотип нашої країни. Прошу вас допомогти його знайти)

Для початку давайте пригадаємо деякі слова

Стіна слів :

 Президент-це голова країни.

Представник- це особа, яка представляє інтереси інших.

Логотип- це графічний або текстовий малюнок.

Лего- це серії конструкторів, що являють собою набори деталей для збирання.

Молодці пригадали.

- Ну, а  тепер  допоможемо?

Діти. Так, допоможемо.

Тільки для того, щоб допомогти, ви повинні згадати все, що вчили на уроках. Бо тільки уважним, кмітливим, старанним та розумним це під силу.

ІІІ. Основний єтап.

 Мозковий штурм

Давайте пригадаємо:

  1. Яка пора року зараз?
  2. Який місяць?
  3. Яке сьогодні число?
  4. А який сьогодні день тижня?
  5. Яким було вранці небо, коли ви йшли до школи?

Молодці, ви всі добре впоралися із цим завданням і за це отримуєте першу частинку логотипу.

Але поки ми з вами розмовляли послухайте

Полетіли раптом з неба білі-білі пушинки.

Що це? Вам вгадати треба,

Бо не пух це, а … (сніжинки)

Та сніжинки незвичайні. Подивіться на них і скажіть, які геометричні фігури ви бачите? (Відповіді)

Гра «Сніжинки»

 

Фігури ми пригадали і зараз ми з вами пограємо у гру «Склади ціле із частин.»

На партах у вас лежать малюнки, але нажаль вони незрозумілі. Складіть їх та побачимо що вийде. Ви зараз будете працювати в групах і я хочу нагадати правила роботи:

1.Працюють всі.

2.Розмовляти спокійно.

3.Поважають інших.

4.Спочатку підіймаю руку, потім говорю.

( Діти складають малюнки.)

Який малюнок вийшов у вашій групі? ( опитування дітй)

Молоді отримуєте частинку логотипу.

Я думаю, що наші оченята втомилися і ми зараз їм зробимо відпочинок. Приготувалися.

(Фізкультхвилинка для очей.)

Вихователь.Але наша робота ще не закінчена.  У  вас на партах лежать картки і ми зараз пограємо в гру великі перегони. (пояснити умови гри)

Перевірка та наліпки. Молодці  із цим завданням справилися- ось ще частинка логотипу.

Отримують частинку логотипу.

А тепер час і порухатися (фізкультхвилинка)

Вихователь. Діти, подивіться, наші улюблені герої. Вони просять нашої допомоги.

(математичний рахунок з LEGO)

Вихователь. Фіксики  вдячні нам і дарують ще одну частинку  логотипу.

Ну от і все логотип  зібрано, на зворотній сто­роні діти читають слово «LEGO».

ІV.Підсумковий єтап

Вихователь. Діти, ви молодці виконали всі завдання, допомогли знайти логотип. 

Я від імені президента країни Легограй дякую вам. І хочу зробити подарунок. У класі в нас є ялинка. Ось вам такі чудові прикраси , але на них чогось не вистачає, на партах у вас стоять необхідні матеріали. Пропоную вам попрацювати колективно - прикрасьте їх повісьте на нашу ялинку. Нехай вони нагадують нам про сьогоднішнє заняття, дружню атмосферу, колективну працю та  чудовий настрій.

А тепер скажіть:

- Вам сподобалась наше заняття?

- Що найбільше сподобалось?

- Яке завдання було найважчим?

- А яке найлегшим?

Після  перерви  нас чекають ще  цікаві завдання.

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
5 січня 2021
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку