КОНСПЕКТ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ
З міні-футболу для дітей середнього віку
Завдання;
1. Закріпити тактику та техніку гри воротаря;
2. Вдосконалити техніку передач м’яча на місці та в русі;
3. Сприяти розвитку морально-вольових та швидкісно-силових якостей.
Дата проведення:
Інвентар: Мяч, свисток, секундомір.
№ з/п |
Частини НТЗ і час |
Зміст заняття |
Дозування тренувальних навантажень |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Підготовча частина (10-15 хв.) |
1. Організаційний момент. |
1-2 хв. |
Шикування виконується по команді тренера. Звернути увагу на зовнішній вигляд. |
2. Загально розвиваючі вправи: 1) В.п. – основна стійка, руки на пояс, нахили головою 1 – вперед; 2 – назад; 3 – ліворуч; 4 – праворуч; |
8-10 разів |
Виконувати по команді тренера |
||
2) В.п. – руки до плечей, кругові оберти: 1-4 – вперед; 1-4 - назад |
8-10 разів |
Поступове збільшення амплітуди. Дихання рівномірне. Звертати увагу на поставу. |
||
3) В.п. – широка стійка, ноги нарізно, руки на поясі; нахил тулуба: 1 – вперед; 2 – назад; 3 – ліворуч; 4 – праворуч. |
8-10 разів |
|||
4) присід на праву ногу, рука вперед, перекат з ноги на ногу – з лівої на праву. |
6-8 разів |
№ з/п |
Частини НТЗ і час |
Зміст заняття |
Дозування тренувальних навантажень |
Організаційно-методичні вказівки |
ІІ. |
Основна частина (70-75 хв.) |
9. У д а р и п о м’я ч у Зовнішньою стороною стопи, носком, п’ятою |
по 6-8 разів |
|
10. Групові тактичні дії в захисті |
по 6-8 разів |
Виконання з різних положень |
||
11. Техніка гри воротаря |
10 хв. |
Слідкувати за технікою |
||
12. Жонглювання м’ячем |
6 хв. |
|
||
13. Індивідуальні тактичні дії в захисті (закривання протидія тощо) |
8 хв. |
Показ пояснення |
||
14. Двостороння навчальна гра |
30 хв. |
Гру супроводжувати суддівством. |
||
ІІІ. |
Заключна частина (5-10 хв.) |
1. Вправи на відновлення |
5-6 повт. |
Дихальні вправи. Підведення підсумків н а в ч а л ь н о – тренувального заняття. |
2. Повільний біг |
1-2 кола |
|
||
3. Ходьба |
1 коло |
|
||
4. Шикування |
1 хв. |
В одну шеренгу |
||
5. Д/з |
|
|