Навчально-виховний процес в умовах реформи НУШ

Про матеріал
Нова українська школа стане можливою лише тоді, коли ми змінимо саму сутність освітнього процесу - від багаторічних розмов про компетентнісний підхід перейдемо до щоденного пошуку таких видів навчальної діяльності, які сприяли б невпинному поступові кожного учня ікожної учениці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчально-виховний процес в умовах реформи НУШ

Номер слайду 2

Нова українська школа стане можливою лише тоді, коли ми змінимо саму сутність освітнього процесу - від багаторічних розмов про компетентнісний підхід перейдемо до щоденного пошуку таких видів навчальної діяльності, які сприяли б невпинному поступові кожного учня ікожної учениці.

Номер слайду 3

окреслити, якими вміннями має володіти учень / учениця після кожного етапу (циклу) навчання;Розроблення i впровадження стандарту освіти – системний і динамічний процесу якому беруть участь усі зацікавлені групи освітньої політики на різних рівняхупорядкувати зміст освіти, враховуючи високу динамічність сучасного світу, сьогоднішні і майбутні потреби учнів, вчителів та суспільства;стати орієнтиром для батьків, учнів, працедавців у розумінні цілей освітнього процесу, а для вчителів - ще й документом, який допоможе їх реалізовувати;активізувати зусилля всіх партнерів школи для громадської підтримки освітнього процесу

Номер слайду 4

Новий Стандарт освіти має відповідати на виклики, які постають сьогодні перед Україною. Стандарт зрівноважує знаннєвий компонент змісту освіти з розвитком емоційної сфери дитини, акцентуючи на плеканні адаптаційних здібностей, самоусвідомлення і самоконтролю, антистресового потенціалу й життєвого оптимізму

Номер слайду 5

Ключові компетентності української освіти: Спілкування іноземними мовамиІнформаційно-цифрова компетентність. Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування рідною / державною мовою. Математична компетентність та основні компетентності у природничих науках і технологіях. Уміння вчитися впродовж життяІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетентності

Номер слайду 6

Модель компетентнісного підходу в освітньому процесі

Номер слайду 7

Учень НУШ: орієнтири

Номер слайду 8

Учень НУШ: орієнтири

Номер слайду 9

Природнича освіта. Результати навчання. Розуміє наукові основи техніки і технологій,їхнє значення для життя людини та соціально-економічного розвитку суспільства. Усвідомлює цілісність природи, взаємозв'язок об'єктів і явищ, пояснює природні явища і технологічні процеси, використовуючи наукове мислення. Аналізує і визначає проблеми довкілля, оцінює значення природничих наук і технологій для сталого розвитку, відповідально діє в природіДотримується морально-етичних і правових норм, правил екологічної поведінки в довкіллі, уміє надавати допомогу собі і тим, хто її потребуєУчень/учениця: Самостійно чи в групі досліджує природу, планує і проводить спостереження та експеримент, виявляючи допитливість. Добирає науково-технічну інформацію з надійних джерел, оцінює її достовірність, критично аналізує та застосовує в життєвих ситуаціях

Номер слайду 10

Інформатична освіта. Результати навчання. Знаходить, представляє, перетворює, аналізує, узагальнює та логічно організовує дані з використанням цифрових пристроїв та програм або без них. Критично використовує ІКТ, критично оцінює значення та вплив інформації, переваги та ризики використання IT для себе та сучасного суспільства. Використовує системний підхід для планування, розробки та налагодження програмних проектів для вирішення задач та творчого самовираження. Створює інформаційні продукти за допомогою цифрових пристроїв та ІКТ чи без них, працюючи індивідуально або у співпраціУчень/учениця: Визначає та формулює у життєвій проблемній ситуації задачі, для розв'язання яких можна залучити цифрові пристрої та ІКТУсвідомлює та дотримується етичних, суспільних, культурних та правових норм під час роботи з інформацією та використання інформаційних технологій

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Додано
25 листопада
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку