Мнемотехніка допомагає вирішити такі основні навчальні та виховні завдання:
• - розширюються творчі можливості дитини, завдяки гармонійній
• роботі лівої (логіка) і правої (творчість, образне мислення) півкулі головного мозку;
• - формується вміння ефективно і самостійно вчитися;
• - підвищується самооцінка дитини завдяки результативності у навчанні;
• - зменшуються стреси від навчання;
• - збільшується навчальна мотивація, а з нею успіхи;
• - звільняється час від запам’ятовування для продуктивної та творчої роботи;
• - розвиток образної пам’яті допомагає сприймати навколишній світ у всій красі;
• - людина стає більш самостійною в інтелектуальній та практичній роботі, а це підвищує її адаптацію у соціумі;
• - активізація внутрішніх механізмів засобами мнемотехнології.
• Ігрові технології навчання виконують важливу роль у забезпечені самореалізації учня тому, що:
• – це добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь якого віку;
• – це ефективний засіб активізації. У грі простіше долати труднощі, перешкоди, психологічні бар’єри
• – це мотивація за своєю природою. Щодо пізнавальної діяльності вона вимагає від учнів ініціати-ності, творчого підходу, уяви, цілеспрямованості;
• – це передача знань, умінь, навичок на рівні «учень-учневі»;
• – вона багатофункціональна, її вплив на учня неможливо обмежити одним аспектом;
• – вона переважно колективна, групова форма роботи, в основу якої покладено змагання. Суперником може бути учень сам собі (переконання себе, поліпшення свого результату) або інший учень
• – вона має кінцевий дидактичний результат.
• – вона має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.