«Використання ігор та мнемотехнічних прийомів, як засіб засвоєння навчального матеріалу»

Про матеріал
Мета : вдосконалення методики уроку за допомогою застосування методів та прийомів, що полегшують сприйняття, запам’ятовування та відтворення учнями навчального матеріалу.
Перегляд файлу

image

image

image

image


image


image

image

image

image

image

image

imageМнемотехніка допомагає вирішити такі основні навчальні та виховні завдання:

        - розширюються творчі можливості дитини, завдяки гармонійній

        роботі лівої (логіка) і правої (творчість, образне мислення) півкулі головного мозку;

        - формується вміння ефективно і самостійно вчитися;

        - підвищується самооцінка дитини завдяки результативності у навчанні;

        - зменшуються стреси від навчання;

        - збільшується навчальна мотивація, а з нею успіхи;

        - звільняється час від запам’ятовування для продуктивної та творчої роботи;

        - розвиток образної пам’яті допомагає сприймати навколишній світ у всій красі;

        - людина стає більш самостійною в інтелектуальній та практичній роботі, а це підвищує її адаптацію у соціумі;

        - активізація внутрішніх механізмів засобами мнемотехнології.

image

        Ігрові технології навчання виконують важливу роль у забезпечені самореалізації учня тому, що:

        – це добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь якого віку;

        – це ефективний засіб активізації. У грі простіше долати труднощі, перешкоди, психологічні бар’єри

        – це мотивація за своєю природою. Щодо пізнавальної діяльності вона вимагає від учнів ініціати-ності, творчого підходу, уяви, цілеспрямованості;

        – це передача знань, умінь, навичок на рівні «учень-учневі»;

        – вона багатофункціональна, її вплив на учня неможливо обмежити одним аспектом;

        image– вона переважно колективна, групова форма роботи, в основу якої покладено змагання. Суперником може бути учень сам собі (переконання себе, поліпшення свого результату) або інший учень

        – вона має кінцевий дидактичний результат.

        – вона має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


image


image

image

image

image

image

image


image

image


image

image

image

image

image

image


image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

pdf
Додано
12 грудня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку