Навчання хімії за лекційно-семінарською системою

Про матеріал
Презентація коротко знайомить із використанням лекційно-семінарської системи навчання хімії в старших класах. Показано переваги цієї системи навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду вчителя хімії Кондратенко Олександри Львівни. Тема досвіду: Лекційно-семінарська система навчання хімії

Номер слайду 2

Вчительське кредо: Учити всіх, учити кожного

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Переваги лекційно-семінарської системи навчання. Найефективніше забезпечує диференціацію навчання та особистісний підхід до кожного учня. Дозволяє використовувати цікаві, нестандартні форми і методи роботи з учнями. Сприяє формуванню творчої особистості, розвитку пізнавальної самостійності і активності учнів, формування в них мотивації навчання.

Номер слайду 5

Структура лекційно-семінарської системи навчання. Лекційно-семінарська система навчання включає такі типи уроків: Урок-лекція (урок засвоєння нових знань)Урок-семінар (урок закріплення і перевірки знань)Урок практичного засвоєння знань (практична робота)Урок тематичного оцінювання знань (контрольна робота, залік, самостійна робота,тестування)r

Номер слайду 6

Урок-лекція. На цьому уроці учні одержують нові знання різними шляхами: слухають пояснення вчителя або повідомлення однокласників, працюють з підручником і словником, експериментують, коментують схеми, таблиці, малюнки, діапозитиви. Шляхи активізації учнів на лекціїПроведення лабораторних робіт.2. Самостійне опрацювання учнями додаткової інформації.3. Презентації проектів.4. Використання художньої літератури, фольклорного матеріалу, музики, малюнків, казок, загадок. Використання комп'ютера. Демонстрація дослідів

Номер слайду 7

Пояснення вчителяrr

Номер слайду 8

Повідомлення учня

Номер слайду 9

Демонстрація дослідів

Номер слайду 10

Експеримен-тування

Номер слайду 11

Лабораторна робота

Номер слайду 12

Використання комп'ютерних презентацій значно активізує учнів на уроці

Номер слайду 13

Урок-семінар, його структура На цьому уроці учень має можливість застосувати знання, які він одержав на лекції і під час підготовки до семінару вдома. Ще на лекції учневі пропонуються три різні по складності програми підготовки до семінару. Учень вільний у виборі посильних для себе завдань. На кожному етапі семінару можна використовувати цікаві та незвичні методи оцінювання рівня знань учнів.

Номер слайду 14

На семінарі вчитель має можливість вислухати кожну дитину, оцінити рівень підготовки її до заняття,допомогти

Номер слайду 15

Робота в групі. Виступають “ЛІТЕРАТОРИ”

Номер слайду 16

Робота в групі.“ХІМІКИ-ПРАКТИКИ”

Номер слайду 17

На семінарі завжди є час на розв'язування задач, на індивідуальну роботу з обдарованими учнями

Номер слайду 18

Використання ілюстрованих задач. Не треба тратити час на зачитуваня і запис повної умови задачі. Крім того відбува-ється переключення уваги з одного виду діяльності на інші, пробуджується уява, мислення, здатність аналізувати.

Номер слайду 19

Семінари нетипової структури * Урок-змагання; * Урок-суд; * Урок запитань і відповідей в малюнках; * Захист проектів; * Казкова подорож та інші.r

Номер слайду 20

Захист проекту “Цей солодкий, солодкий пісок” Ділова гра “ Засідання в кабінеті директора з питань деяких проблем цукрозаводу.

Номер слайду 21

“Технолог “ цукрового заводу проводить заочну екскурсію

Номер слайду 22

Малюнки до завдань казкової подорожі “Як врятувати принцесу ”

Номер слайду 23

Урок питань і відповідей в малюнках

Номер слайду 24

Зняти втому, емоційно схвилювати учня і допомогти йому відновити сили для подальшої розумової роботи допомогає музикальне, художнє, літературне оформлення уроків.

Номер слайду 25

Висновки Лекційно-семінарська система навчання інтегрує різноманітні методичні прийоми: Навчання з випереджаючим вивченням теорії;Вивчення матеріалу збільшеними блоками;Дослідницько-пошукову діяльність учнів;Проблемну організацію занять;Індивідуально-диференційовану освіту. Лекції і семінари дають можливість раціонально і ефективно використовувати робочий час. Коли на засвоєння нових знань відводиться цілий урок, а потім ще один урок є на повторення і закріплення знань та розвиток навиків, то це дає можливість застосовувати нові, цікаві і продуктивні прийоми навчання, чого ніяк не вдасться зробити на комбінованому уроці. Ця система – це своєрідна підготовка учнів до навчання у вищих навчальних закладах.

pptx
Додано
28 березня 2020
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку