Навчання на відстані. 1. Ранок 6 квітня у 1 – А . 2. « Я досліджую світ ». Тема. « COVID - 19. Поради Лікаря Айболита ». 3. Математика. Тема. ДВОЦИФРОВІ ЧИС

Про матеріал
Метою даної роботи є надання учням допомоги під час карантину та можливості продовжувати навчання вдома. Формувати вміння розв’язувати задачі. Ознайомити з опорними схемами простих задач. Закріплювати правило знаходження .невідомого компонента.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчання на відстаніВельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРПроводиться з учнями 1 класу у асинхронному режимі за Програмою НУШ відповідно до навчального плану.

Номер слайду 2

Рада я вас всіх вітатиІ урок наш розпочати. Настрій – супер, погода – клас,До роботи – все гаразд!Ранок у 1 – А

Номер слайду 3

Із цеглинок LEGO складіть « букет cвого настрою ».

Номер слайду 4

Час щоденних новин. Навчання на відстані.І ТИЖДЕНЬ 1. Ранок 6 квітня у 1 – А .2. « Я досліджую світ ». Тема. « COVID - 19. Поради Лікаря Айболита ». 3. Математика. Тема. ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ЗАПИСУЄМО ЗАДАЧУ КОРОТКО . (Опорна схема задачі). С. О. Скворцова Математика 1 клас. ( ст. 108 )

Номер слайду 5

НУШ « Я досліджую світ ». 1 клас« COVID - 19. Поради Лікаря Айболита ». . Перегляньте презентацію. Знайди помилки на малюнках.

Номер слайду 6

Знайди помилки на малюнках.

Номер слайду 7

Гра « Так » чи « Ні ».

Номер слайду 8

МОЛОДЦІ !Будьте здорові.

Номер слайду 9

Чи цікаво вам дізнатись,Що надалі може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 10

Консультація вчителя. Математика . ПІДРУЧНИК С. О. Скворцова. СТОРІНКА 108. Дистанційний урок з математики у 1класі.

Номер слайду 11

Завдання 19 – 6 =     3 + 5 =     8 – 7 =     1 + 8 = 10 – 8 =    2 + 5 =     7 – 7 =      0 + 10 = Гра « Ланцюжок прикладів ». Склади вежу у порядку зростання.310

Номер слайду 12

Прийоми додавання і віднімання числа 5.5

Номер слайду 13

з. Написання цифри 9 Щоб цифри правильно писати,Хвилинку каліграфії треба почати!Цифри пишемо рівнесенько,Щоб було гарнесенько!

Номер слайду 14

Тема уроку. ЗАПИСУЄМО ЗАДАЧУ КОРОТКО . (Опорна схема задачі). додавання і віднімання числа 3.

Номер слайду 15

Пригадаємо: Назвіть складові задачі. У якій частині задачі містяться відомі дані?У якій частині задачі містяться невідомі дані?

Номер слайду 16

Завдання 21) Задача на різницеве порівняння Оленка знає 8 скоромовок, а Тарасик — 6. На скільки менше скоромовок знає Тарасик, ніж Оленка? Короткий запис. Задача. Олена — 8 скоромовок. Тарасик — 6 скоромовок, на ? менше. Розв’язання8 – 6 = 2 (ск.) – на стільки менше скоромовок знає Тарасик, ніж Оленка. Відповідь: на 2 скоромовки менше знає Тарасик, ніж Оленка .

Номер слайду 17

Короткий запис. Оленка — 8 скоромовок. Тарасик — ?, на 6 скоромовок менше. Короткий запис Оленка — 8 скоромовок Тарасик — ?, стільки ж, але без 6 скоромовок.2) Задача на зменшення на деяке число. Оленка знає 8 скоромовок, а Тарасик на 6 менше. Скільки скоромовок знає Тарасик?

Номер слайду 18

Було Підклала Стало5 яєць2 яйця ?Завдання 3 Задача на додавання. Квочка сиділа на 5 яйцях. Господарка підклала їй ще 2 яйця. На скількох яйцях стала сидіти квочка?Було ― 5 яєць. Підклала ― 2 яйця. Стало ― ?Короткий запис

Номер слайду 19

Ось і все,Завдань кінець!Хто старався – …МОЛОДЕЦЬ

Номер слайду 20

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку